січень

 

 

Звіт про діяльність відділу «Центр надання адміністративних послуг» за січень 2024року                                                                                                                                            

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Гусятинської селищної ради розпочав свою діяльність 01.02.2021 року відповідно до рішення селищної ради від 26.01.2021 року №259 з метою створення зручних та доступних умов для отримання громадянами якісних адміністративних послуг.

Значна увага приділяється питанню розширення спектру послуг, які надаються через ЦНАП. На даний час у відділі ЦНАП можна отримати послуги з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, у сфері земельних відносин, реєстрації місця проживання/перебування особи, Головного управління Держгеокадастру у Тернопільській області, Держпродспоживслужби, соціальні послуги, послуги у сфері архітектури та будівництва, комплексну послугу єМалятко, довідки різного характеру.

Гусятинською селищною радою підписано Угоду про співпрацю з Головним управлінням Пенсійного фонду України в Тернопільській області. Співробітники даної установи згідно встановленого графіку консультують громадян з питань пенсійного забезпечення у приміщенні центру надання адміністративних послуг.

За січень 2024 року працівниками відділу ЦНАП надано 854 послуги, з них:

-         послуг селищної ради- 365,

-         послуг у сфері державної реєстрації нерухомого майна - 250,

-        фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб – 19,

-         реєстрації місця проживання –108,

-         послуг у сфері земельних відносин –70,

-         соціальних послуг – 31,

-         послуг у сфері архітектури, містобудування та будівництва – 6,

-         комплексна послуга єМалятко – 3,

-         державна реєстрація потужності – 2.

За даний період сума коштів, які надійшли до селищного бюджету від наданих платних адміністративних послуг через центр, складає 50,4 тис. грн, з них:

- за державну реєстрацію нерухомого майна, державну реєстрацію

 фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб – 33,5 тис.грн,

- за послуги у сфері земельних відносин – 14,5 тис.грн,

- реєстрації місця проживання – 2,3 тис.грн.

У приміщенні селищної ради встановлено платіжний термінал, через який можна здійснити оплату за адміністративні послуги.

З метою модернізації приміщення відділу «Центр надання адміністративних послуг» Гусятинською селищною радою у минулому році було отримано субвенцію з обласного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг. Закуплено техніку, програмне забезпечення та меблі для відділу. Окрім того, замовлено атрибутику «Дія Центр».

Це дало можливість забезпечити отримання адміністративних послуг відвідувачами у зручних та комфортних умовах.

Велика увага також приділяється підвищенню рівня кваліфікації, професіоналізму працівників відділу, які систематично беруть участь у різноманітних навчальних семінарах, нарадах, вебінарах.

     

 

 

      

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь