A A A K K K
для людей із порушенням зору
Гусятинська громада
Тернопільська область, Чортківський район

Перелік адміністративних послуг

Додаток 1     

Рішення сесії селищної ради

від 03 лютого 2021 року № 267

 

ПЕРЕЛІК АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
які надаються Центром надання адміністративних послуг
Гусятинської селищної ради

  1. Державна реєстрація юридичної особи.
  2. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування).
  3. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування).
  4. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа (крім громадського формування).
  5. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування).
  6. Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування).
  7. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування).
  8. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування).
  9. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (крім громадського формування).
  10. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування).
  11. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування).
  12. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).
  13. Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  14. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).
  15. Державна реєстрація фізичної особи - підприємця.
  16. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  17. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  18. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця.
  19. Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  20. Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця.
  21. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.
  22. Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно.
  23. Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна.
  24. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.
  25. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
  26. Скасування державної реєстрації реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
  27. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
  28. Скасування рішення державного реєстратора.
  29. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
  30. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.   
  31. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.     
  32. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.      
  33. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.      
  34. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.       
  35. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.    
  36. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.    
  37. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1)витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць;

обмеження у використанні земель;

земельну ділянку;

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);

3) викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану);

4) копій документів, що створюються під час ведення  Державного земельного кадастру.      

  1. Видача довідки про:
    1. наявність та розмір земельних ділянок у власності/користуванні;

2) одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання);

3) суміжних землевласників/землекористувачів;

4) наявність/відсутність на земельній ділянці об’єктів нерухомого майна.

  1. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.        
  2. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.     
  3. .Видача висновку державної експертизи землевпоряної документації щодо об'єктів, які підлягають обов'язковій державній експертизі. 
  4. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.     
  5. Видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки.
  6. Видача висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведення  земельної ділянки на будівництво об’єкту містобудування.
  7. Видача містобудівних умов та обмежень на забудову земельних ділянок.
  8. Видача паспорту прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.
  9. Надання довідки щодо відповідності розташування об'єкту будівництва вимогам державних будівельних норм.
  10. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.   
  11. Видача експлуатаційного дозволу.
  12. Видача експлуатаційних дозволів для потужностей (об'єктів):

1) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;

2) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.

  1. Видача дозволу на проведення заходів із залученням тварин.
  2. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
  3. Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
  4. Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
  5. Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
  6. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
  7. Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
  8. Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації.
  9. Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.
  10. Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  11. Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
  12. Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців. 
  13. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців.
  14. Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до                  01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  15. Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації.
  16. Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання
  17. організацій роботодавців в результаті реорганізації.
  18. Державна реєстрація створення громадського об’єднання. 
  19. Державна реєстрація включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  20. Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів.
  21. Державна реєстрація рішення про виділ громадського об'єднання.
  22. Державна реєстрація рішення про припинення громадського об'єднання.
  23. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання.
  24. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання.
  25. Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації.
  26. Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів..
  27. Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації.
  28. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання.
  29. Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання.
  30. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об'єднання.
  31. Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії.
  32. Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  33. Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  34. Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії.
  35. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії.
  36. Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації.
  37. Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
  38. Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації.
  39. Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи.
  40. Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  41. Державна реєстрація припинення громадського об'єднання, що не має  статусу юридичної особи.
  42. Державна  реєстрація структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи.
  43. Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  44. Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи.
  45. Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об'єднання.
  46. Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об'єднання.
  47. Державна реєстрація постійно діючого третейського суду.
  48. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з   реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки.
  49. Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  50. Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду.
  51. Державна реєстрація статуту територіальної громади.
  52. Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади.
  53. Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади.
  54. Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади.
  55. Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації.
  56. Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації.
  57. Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок.
  58. Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  59. Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
  60. Повідомлення одержувачів субсидій про зміни в їх сімейному, майновому, фінансовому стані.
  61. Надання пільги на придбання твердого та рідкого пічного палива і скрапленого газу.
  62. Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання невідоме.
  63. Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня».
  64. Прийняття рішення щодо соціального обслуговування особи територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
  65. Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
  66. Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена.
  67. Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.
  68. Надання державної допомоги:

1) у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування;

2) при народженні дитини;

3) при усиновленні дитини;

4) на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;

5) на дітей одиноким матерям.

  1. Надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам.
  2. Надання надбавки на догляд за інвалідами з дитинства та дітьми -інвалідами.
  3. Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю.
  4. Надання державної соціальної допомоги на догляд.
  5. Компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги.
  6. Надання щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за інвалідом I групи або за особою, яка досягла 80-річного віку.
  7. Надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним.
  8. Призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.
  9. Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій та збройних конфліктів.
  10. Призначення одноразової грошової/ матеріальної допомоги інвалідам та дітям-інвалідам.
  11. Призначення одноразової компенсації:
    1. сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, та смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою;
    2. дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт;
    3. батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою.
  12. Призначення грошової компенсації:
    1. вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад інвалідам війни та прирівняним до них особам;
    2. інвалідам замість санаторно-курортної путівки;
    3. вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спінального профілю) і назад особам, які супроводжують інвалідів I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку;
    4. вартості самостійного санаторно-курортного лікування інвалідів;
    5. замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
    6. інвалідам на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування.
  13. Видача направлення (путівки) інвалідам та/або дітям-інвалідам до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітики та/або органів соціального захисту населення (регіонального та місцевого рівнів).
  14. Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення інвалідів автомобілем.
  15. Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів та дітей-інвалідів.
  16. Видача путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці психоневрологічного інтернату дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку-інтернату.
  17. Установлення статусу, видача посвідчень та призначення компенсації і допомоги:
    1. членам сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни;

2) учасникам війни;

3) інвалідам війни;

4) особам, які постраждали від торгівлі людьми;

5) інвалідам та дітям-інвалідам.

  1. Забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками):
    1. інвалідів з дитинства та внаслідок загального захворювання;
    2. осіб, які постраждали під час проведення антитерористичної операції та яким установлено статус учасника бойових дій чи інваліда війни;
    3. ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та “Про жертви нацистських переслідувань”;
    4. громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, шляхом надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок через безготівкове перерахування санаторно-курортним закладам.
  2. Спеціальний дозвіл – лісовий квиток на використання лісових ресурсів при заготівлі другорядних лісових матеріалів та здійснення побічних лісових користувань.
  3. Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою передачі її у власність.
  4. Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою передачі її в оренду.
  5. Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою передачі її в постійне користування.
  6. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її у власність.
  7. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її в оренду.
  8. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу її в постійне користування.
  9. Надання згоди на передачу земельних ділянок в суборенду.
  10. Поновлення договору оренди землі.
  11. Надання дозволу на видалення зелених насаджень на території Гусятинської об’єднаної територіальної громади.
  12. Взяття громадян на квартирний облік, зняття з квартирного обліку.
  13. Надання одноразової (матеріальної) допомоги малозабезпеченим громадянам.
  14. Надання одноразової (матеріальної) допомоги учасникам АТО.
  15. Видача ордера на службове приміщення виконавчого комітету Гусятинської селищної ради.
  16. Видача ордера на жиле приміщення громадянам.
  17. Присвоєння адресного номеру об’єктам нерухомого майна.
  18. Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами на території Гусятинської об’єднаної територіальної громади.
  19. Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) з метою передачі її у власність.
  20. Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) з метою передачі її в оренду.
  21. Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) з метою передачі її в постійне користування.
  22. Надання згоди на передачу комунального майна в найм (оренду) і піднайм.
  23. Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та передачу її у власність.
  24. Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та передачу її в оренду.
  25. Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та передачу її в постійне користування.
  26. Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання «Мати-героїня».
  27. Встановлення режиму роботи об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг незалежно від форм власності.
  28. Надання дозволу на розташування тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.
  29. Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки.
  30. Затвердження проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки.
  31. Надання дозволу на проведення експертної  грошової оцінки земельної ділянки.
  32. Передача у власність громадян жилого приміщення у гуртожитку комунальної власності.
  33. Про переоформлення ордера на жиле приміщення у будинках державного або громадського житлового фонду.
  34. Виключення жилих приміщень з числа службових.
  35. Надання житлової площі у фонді житла для тимчасового проживання громадян.
  36. Надання рішення виконкому про виключення квартири із житлового фонду та надання дозволу на реконструкцію об’єктів нерухомого майна.
  37. Прийняття рішень щодо відчуження відповідно до закону комунального майна.
  38. Надання дозволу на розроблення детального плану території.
  39. Затвердження детального плану території.
  40. Затвердження експертної оцінки та надання дозволу на викуп земельної ділянки.
  41. Державна реєстрація актів цивільного стану.
  42. Надання комплексної послуги «єМалятко».
  43. Реєстрація місця проживання/перебування.
  44. Зняття з реєстрації місця проживання особи.
  45. Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування малолітньої дитини.
  46. Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи (Додаток №13).
  47. Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання особи (додаток №17).
  48. Внесення до паспортна громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць, населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць.
  49. Оформлення та реєстрація будинкової книги.
  50. Видача довідок про склад сім’ї.
  51. Надсилання повідомлень про зняття з реєстрації місця проживання особи (Додаток №16).
  52. Видача довідок різного характеру при  оформленні допомог та спадкових справ.

Секретар Гусятинської селищної ради                              Ігор ЛИСАК

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь