березень 2024 року

             

 

 

Звіт про діяльність відділу «Центр надання адміністративних  послуг»  за березень 2014 року

     За березень 2024 року працівниками відділу «Центр надання адміністративних послуг» селищної ради  відповідно до переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, надано 763 послуги, з них:

-         послуги селищної ради- 261,

-         послуги у сфері державної реєстрації нерухомого майна - 263,

-         фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб – 25,

-         послуги у сфері земельних відносин – 98,

-         реєстрації місця проживання – 75,

-         соціальні послуги – 37,

-         комплексна послуга єМалятко – 2,

-         послуги у сфері архітектури, містобудування та будівництва – 1,

-         державна реєстрація потужності – 1.

         За даний період сума коштів, які надійшли до селищного бюджету від наданих платних адміністративних послуг через центр, складає 55,2 тис. грн., з них:

- за державну реєстрацію нерухомого майна, державну реєстрацію

 фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб – 34,7 тис. грн.,

- за послуги у сфері земельних відносин – 18,4 тис. грн.,

- реєстрації місця проживання – 2,1 тис. грн.

       Одним із пріоритетів роботи відділу ЦНАП на сьогодні є підвищення якості надання адміністративних послуг ветеранам та членам їх сімей. З цією метою у приміщенні центру виділено окреме робоче місце для обслуговування військовослужбовців. Прийом захисників і захисниць здійснюється поза чергою. Працівник ЦНАПу з’ясовує потреби ветерана, консультує, за необхідності надає допомогу при заповненні заяви. Крім того, інформуємо про послуги, які заявник може отримати в інших відділах селищної ради, установах та організаціях, які знаходяться на території громади, а також надаємо корисну інформацію, яку роздруковуємо із сайту Міністерства ветеранів.

        Велика увага приділяється питанню етичного спілкування з ветеранами.

20 березня 2024 року працівники відділу долучились до вебінару «Основи ефективної комунікації з ветеранами та ветеранками», з якого дізналися про найкращі практики та стратегії для побудови довірливого ставлення, розуміння потреб ветеранів та надання їм якісної підтримки під час обслуговування у ЦНАПі.

        

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь