від 22 жовтня  2024  року №249 "Про затвердження Плану реагування на надзвичайні ситуації Гусятинської селищної ради Чортківського району Тернопільської області"

Дата: 05.11.2024 14:58
Кількість переглядів: 64

 

ГУСЯТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

 

 22 жовтня  2024  року                     смт Гусятин                               №249

Про затвердження Плану

реагування на надзвичайні

ситуації Гусятинської селищної

ради Чортківського району

Тернопільської області

 

Керуючись п.п. 2 п. «б» ч. 1 ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п. 4 ч. 1 та 2 ст. 19 Кодексу цивільного захисту України, п. 2 Порядку розроблення планів діяльності єдиної державної системи цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 № 626, Методичних рекомендацій з розроблення планів реагування на надзвичайні ситуації Автономної Республіки Крим, області м. Києва та Севастополя, затвердженими наказом ДСНС України від 24.03.2020 № 224, виконавчий комітет селищної ради

 

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Затвердити План реагування на надзвичайні ситуації Гусятинської селищної ради Чортківського району Тернопільської області(додається). 

 

2. Відділу військового обліку, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій та охорони праці забезпечити виконання затвердженого Плану реагування на надзвичайні ситуації Гусятинської селищної ради Чортківського рвйону Тернопільської області.

 

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Віктора ГУДЯ.

 

 

 

Селищний голова                                                                       Степан КАРПО

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

рішення виконавчого комітету

Гусятинської селищної ради

 22 жовтня 2024 року  №249

                                                                                                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П Л А Н

РЕАГУВАННЯ НА НАДЗВИЧАЙНІ СИТУАЦІЇ

ГУСЯТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                              смт. Гусятин

 

 

ЗМІСТ

 

 

 

  1. Загальні положення............................................................................... 3
  2. Розділ І. Перелік НС, ризик виникнення яких за результатами моніторингу найбільш імовірні для територій Гусятинської селищної територіальної громади    6
  3. Розділ ІІ. Інформування та оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайної ситуації...................................................................... 7
  4. Розділ ІІІ. Умови та порядок введення режиму підвищеної готовності або режиму надзвичайної ситуації............................................................................. 8
  5. Розділ IV. Дії органів управління та сил цивільного захисту в режимі підвищеної готовності та режимі надзвичайної ситуації....................................................... 8
  6. Розділ V. Управління під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації....                15
  7. Розділ VI. Залучення сил цивільного захисту і проведення аварійно- рятувальних та інших невідкладних робіт......................................................... 16
  8. Розділ VII. Організація взаємодії........................................................ 17
  9. Розділ VIII. Організація основних видів забезпечення під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт і ліквідації наслідків………………………………………………………………………  17
  10.  Додатки до Плану:

1) Аналітична довідка.

2) Перелік сил цивільного захисту Гусятинської селищної субланки Чортківської районної ланки Тернопільської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту.

3) Карта техногенної та природної безпеки Гусятинської громади.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ І. Загальні положення

План реагування на надзвичайні ситуації на території Гусятинської  громади розроблений відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кодексу цивільного захисту України, Порядку розроблення планів діяльності єдиної державної системи цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 № 626 (далі-Порядок), Методичних рекомендацій з розроблення планів реагування на надзвичайні ситуації Автономної Республіки Крим, області мм. Києва та Севастополя, затвердженими наказом ДСНС України від 24.03.2020 № 224.

План розробляється з метою упорядкування та координації дій органів державної влади, органів місцевого самоврядування, органів управління та сил цивільного захисту, суб’єктів господарювання у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій та визначає організацію управління реагуванням на надзвичайні ситуації, порядок дій і взаємодії, а також організацію основних видів забезпечення органів управління та сил цивільного захисту, що залучатимуться до реагування у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій, переведення органів управління та сил цивільного захисту у режим підвищеної готовності, режим надзвичайної ситуації.

План вводиться в дію за рішенням голови Гусятинської селищної територіальної громади у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій місцевого рівня відповідно до Національного класифікатору ДК 019:2010 «Класифікатор надзвичайних ситуацій» та Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій.

Всі роботи щодо порядку проведення заходів по запобіганню виникненню або ліквідації наслідків надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру (аварій, катастроф, пожеж, вибухів, загрози вибухів, аварій з викидом хімічно-небезпечних речовин, метеорологічних небезпечних явищ, інфекційних захворювань людей тощо) починаються зі збору комісії з питань техногенно - екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

Залежно від масштабів і особливостей надзвичайної ситуації, що прогнозується або виникла, за рішенням місцевої комісії з питань ТЕБ та НС Гусятинської селищної ради може бути введений один з чотирьох режимів:

  1. повсякденного функціонування;
  2. підвищеної готовності;
  3. надзвичайної ситуації;
  4. надзвичайного стану.
  1. Режим повсякденного функціонування - при нормальній виробничо- промисловій, радіаційній, хімічній, біологічній (бактеріологічній), сейсмічній, гідрогеологічній і гідрометеорологічній обстановці (за відсутності епідемії, епізоотії та епіфітотії).

Заходи режиму повсякденного функціонування:

  • ведення спостереження і здійснення контролю за станом довкілля і територій громади;
  • розроблення і виконання заходів щодо запобігання надзвичайним ситуаціям техногенного і природного походження, забезпечення безпеки і захисту населення громади, зменшення можливих матеріальних втрат, забезпечення сталого функціонування суб’єктів господарювання та збереження національної культурної спадщини у разі виникнення надзвичайної ситуації;
  • вдосконалення процесу підготовки сил і засобів сил та засобів комунальних підприємств, аварійно-рятувальних підрозділів, формувань цивільного захисту та суб’єктів господарювання, що знаходяться на території громади;
  • організація навчання населення вмінню користуватися засобами захисту, правильним діям в умовах надзвичайних ситуацій;
  • створення і поновлення резервів матеріальних та фінансових ресурсів для ліквідації надзвичайних ситуацій;
  • оцінка загрози виникнення надзвичайних ситуацій та можливих її наслідків на території громади.
  1. Режим підвищеної готовності - при істотному погіршенні виробничо-промислової, радіаційної, хімічної, біологічної (бактеріологічної), сейсмічної, гідрогеологічної і гідрометеорологічної обстановки (з одержанням прогнозованої інформації щодо можливості виникнення надзвичайної ситуації).

Заходи режиму підвищеної готовності:

  • заходи, що визначені для режиму повсякденного функціонування;
  • формування оперативної групи (груп) для виявлення причин погіршення обстановки безпосередньо в районі можливого виникнення надзвичайної ситуації, підготовка пропозицій щодо її нормалізації;
  • посилення спостереження та контролю за станом довкілля, обстановкою на території громади, прогнозування масштабів можливої надзвичайної ситуації;
  • розроблення комплексних заходів щодо захисту населення та територій, забезпечення стійкого функціонування об’єктів господарювання;
  • приведення у стан підвищеної готовності наявних сил і засобів, уточнення планів їх дій і переміщення (у разі необхідності) в район можливого виникнення надзвичайної ситуації;
  • проведення заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій на території громади;
  • запровадження цілодобового чергування керівного складу цивільного захисту на пункті управління керівника ЦЗ громади;
  • інформування вищих органів управління про хід виконання запланованих заходів.
  1. Режим надзвичайної ситуації - при реальній загрозі виникнення надзвичайних ситуацій і реагуванні на них. Заходи режиму надзвичайної ситуації:
  • залучення представників спеціалізованих служб Запорізької районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту;
  • організація захисту населення і територій громади;
  • переміщення оперативної групи (груп) в район виникнення надзвичайної ситуації;
  • організація робіт щодо локалізації надзвичайної ситуації та ліквідації її наслідків;
  • визначення межі території, на якій виникла надзвичайна ситуація;
  • організація робіт, спрямованих на забезпечення сталого функціонування об’єктів господарювання;
  • здійснення постійного контролю за станом довкілля, що зазнало впливу наслідків надзвичайної ситуації, обстановкою на аварійному об'єкті і прилеглій до нього території;
  • інформування вищих органів управління щодо попереднього рівня надзвичайної ситуації та вжитих заходів, оповіщення працівників та надання їм необхідних рекомендацій щодо дій в умовах, які склалися.
  1. Режим надзвичайного стану - запроваджується в Україні або на окремих її територіях в порядку, визначеному Конституцією України та Законом України «Про правовий режим надзвичайного стану». Надзвичайний стан в Україні або в окремих її місцевостях вводиться Указом Президента України, який підлягає затвердженню Верховною Радою України протягом двох днів з моменту звернення Президента України.

Надзвичайний стан - це особливий правовий режим, який може тимчасово вводитися в Україні чи в окремих її місцевостях при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру не нижче загальнодержавного рівня, що призвели чи можуть призвести до людських і матеріальних втрат, створюють загрозу життю і здоров'ю громадян, або при спробі захоплення державної влади чи зміни конституційного ладу України шляхом насильства і передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню та органам місцевого самоврядування відповідно до чинного законодавства України повноважень, необхідних для відвернення загрози та забезпечення безпеки і здоров'я громадян, нормального функціонування національної економіки, органів державної влади та органів місцевого самоврядування, захисту конституційного ладу, а також допускає тимчасове, обумовлене загрозою, обмеження у здійсненні конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.

Основними завданнями сил цивільного захисту громади щодо попередження та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій слід вважати :

  • своєчасне виявлення передумов аварій та катастроф і ефективне їх усунення ;
  • підтримання високої готовності сил цивільного захисту, пунктів управління, системи оповіщення та зв’язку, цілеспрямована підготовка їх до дій за призначенням;
  • створення фонду матеріально-технічних засобів та фінансового резерву для ліквідації наслідків ймовірних надзвичайних ситуацій;
  • оперативне реагування на надзвичайні ситуації та ліквідації їх наслідків.

 

 

РОЗДІЛ І

ПЕРЕЛІК НС, РИЗИК ВИНИКНЕННЯ ЯКИХ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ
МОНІТОРИНГУ НАЙБІЛЬШ ІМОВІРНІ ДЛЯ ТЕРИТОРІЙ
ГУСЯТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

Селищна рада розташована за адресою: 48201, смт. Гусятин, провулок Героїв Майдану, 1, Чортківський  район , Тернопільська область.

        На території громади постійно мають прояви:

Стихійні явища: штормові вітри, ожеледі, снігові замети, польові пожежі, які щороку наносять значні збитки господарству області;

Значних втрат матеріальних цінностей, ресурсів та людського потенціалу завдає також один з найбільших небезпечних факторів на обєктах, територіях та у побуті - пожежі.

У якості колективних засобів захисту застосовуються ПРУ (протирадіаційні укриття) та найпростіші укриття, (цокольні або підвальні приміщення, що знижують комбіноване ураження людей від небезпечних наслідків надзвичайних ситуацій, а також від дії засобів ураження в особливий період, особисті погреби).

На місцевості де розташована громада, його структурні підрозділи на підставі спостережень за епідеміологічною, метеорологічною обстановкою, аналізу наявності потенційно небезпечних обєктів, розрахунків управлінь (відділів) з питань НС,  щодо можливості виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру можна передбачити ймовірність виникнення цілого ряду надзвичайних ситуацій на території громади, враховуючи  Національний класифікатор, можуть виникнути наступні надзвичайні ситуації техногенного, природного, соціального характеру:

Код 10100 - надзвичайні ситуації унаслідок аварій чи катастроф на транспорті (за винятком пожеж і вибухів).

Код 10150 - надзвичайні ситуації унаслідок авіаційних аварій та катастроф.

Код 10160 - унаслідок аварій автомобільного транспорту.

Код 10171 - унаслідок аварії на магістральних газопроводах.

Код 10200 - унаслідок пожеж, вибухів.

Код 10210 - унаслідок пожеж, вибухів у будівлях і спорудах.

Код 10300 - унаслідок аварій з викиданням (загрозою викиданнх) ХНР, корисних копалин на інших об'єктах (окрім аварій на транспорті).

Код 10400 - унаслідок наявності у навколишьному середвищі шкідливих і радіоактивних речовин понад ГДК.

Код 10600 - унаслідок раптового руйнування будівель і споруд.

Код 10760 - унаслідок аварій в електроенергетичних системах.

Код 10800 - унаслідок аварій у системах життєзабезпеченнях.

Код 20000 - НС природного характеру.

Код 20260 - НС, пов'язана з підвищенням рівня ґрунтових вод (підтопленням)

Код 20300 - метеорологічні НС.

Код 20310 - метеорологічні НС, пов'язані з атмосферними опадами.

Код 20320 - метеорологічні НС температурні.

Код 20330 - метеорологічні НС, інші.

Код 20600 - НС, пов'язані з пожежами в природних екологічних системах.

Код 20630 - НС, пов'язана з пожежею польовою (на сільськогосподарських угіддях)

Код 20700 - медико-біологічні НС.

Код 20720 - НС, пов'язані з отруєнням людей.

Код 20730 - НС, пов'язані з інфекційними захворюваннями

сільськогосподарських тварин.

Код 30000 - НС соціального характеру.

Код 40000 - НС воєнного характеру.

 

РОЗДІЛ ІІ

ІНФОРМУВАННЯ ТА ОПОВІЩЕННЯ ПРО ЗАГРОЗУ ВИНИКНЕННЯ
АБО ВИНИКНЕННЯ НАДЗВИЧАЙНОЇ СИТУАЦІЇ

Оповіщення та інформування керівного складу територіальної громади про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій здійснюється згідно розробленої та впровадженої структурним підрозділом з питань цивільного захисту схеми оповіщення органів управління цивільного захисту Гусятинської територіальної громади.

Фактично порядок оповіщення та інформування органів управління цивільного захисту громади про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій базується на принципі оперативної передачі інформації від наявних диспетчерських служб (державних пожежно-рятувальних підрозділів, територіальних підрозділів національної поліції, суб’єктів господарювання) до сектору із забезпечення безпечного середовища Матвіївської сільської ради.

Оперативне оповіщення населення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій та інформування щодо порядку їх дій у разі виникнення надзвичайної ситуації здійснюється без використання централізованої системи оповіщення, шляхом залученням:

  • мобільних груп оповіщення (група осіб, що курсує по заздалегідь визначених маршрутах на автомобільному транспорті, яка оснащена стаціонарними, або переносними гучномовцями);
  • місцевих засобів масової інформації (медійних (інформаційних) засобів в місцях масового скупчення людей, інтернет та мобільні мережі, тощо).

Інформація про загрозу виникнення або виникнення надзвичайної ситуації (події), її можливі наслідки подається до чергової служби райдержадміністрації (у разі їх утворення) або оперативно-диспетчерської служби Запорізького РУ ГУ ДСНС України від керівництва сільської ради або представників підрозділу з питань цивільного захисту.

Час проходження інформації від органу місцевого самоврядування, Тернопільського РУ ГУ ДСНС України у Тернопільській області до оперативно-чергової служби ДСНС в усній формі становить 5 хвилин після отримання інформації про загрозу виникнення або виникнення надзвичайної ситуації з подальшим поданням письмового підтвердження протягом години за допомогою технічних засобів зв’язку та передачі даних.

Рішення про оповіщення у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайної ситуації приймає голова селищної ради, на підставі повідомлення про фактичну обстановку, що склалася у зоні можливого виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій;

  • результатів аналізу прогнозованих даних, стану небезпеки природно- техногенного характеру, що вимагають негайного проведення заходів для захисту населення і територій;
  • пропозицій органів виконавчої влади та керівників об’єктів, на території яких існує загроза виникнення або виникла надзвичайна ситуація.

У разі виникнення прямої загрози життю та здоров'ю населення, що потрапляє до зони дії чинників ураження надзвичайної ситуації, рішення про проведення оповіщення приймає селищний голова.

 

РОЗДІЛ III

УМОВИ ТА ПОРЯДОК ВВЕДЕННЯ РЕЖИМУ ПІДВИЩЕНОЇ
ГОТОВНОСТІ АБО РЕЖИМУ НАДЗВИЧАЙНОЇ СИТУАЦІЇ

Режим підвищеної готовності в громаді у повному обсязі або частково встановлюється тимчасово у разі загрози виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня.

Режим надзвичайної ситуації в громаді у повному обсязі або частково встановлюється тимчасово у разі виникнення надзвичайної ситуації що класифікується як ситуація місцевого значення.

Рішення про встановлення відповідного режиму функціонування на території громади приймає місцева комісія з питань ТЕБ та НС Гусятинської селищної ради.

РОЗДІЛ IV

ДІЇ ОРГАНІВ УПРАВЛІННЯ ТА СИЛ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ В
РЕЖИМІ ПІДВИЩЕНОЇ ГОТОВНОСТІ ТА РЕЖИМІ НАДЗВИЧАЙНОЇ
СИТУАЦІЇ

    1. У режимі підвищеної готовності:

Селищний голова дає розпорядження на:

  • на проведення позачергового засідання місцевої комісії з питань ТЕБ та НС Гусятинської селищної ради;
  • інформування населення про дії в можливій зоні надзвичайної ситуації;
  • голові комісії з питань евакуації щодо приведення в готовність до евакуації населення із зони надзвичайної ситуації, його розміщення і життєзабезпечення (у разі необхідності);
  • формування оперативних груп для проведення розвідки, оцінки обстановки, що склалася, із залученням сил цивільного захисту громади, підготовки пропозицій щодо її нормалізації, організації роботи підпорядкованих сил;
  • здійснення заходів щодо забезпечення сталого функціонування об’єктів економіки та об’єктів життєзабезпечення населення;
  • доповідає голові районної державної адміністрації про обстановку, що склалася в громаді та про прийняті рішення;
  • здійснює контроль за проведенням визначених заходів.

Невідкладно організовуються проведення позачергового засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Гусятинської селищної ради.

Керівники органів управління та сил цивільного захисту:

  • приводять у готовність до дій за призначенням та уточнюють завдання підпорядкованим органам управління та силам цивільного захисту;
  • формують та організовують роботу оперативних груп;
  • приймають рішення щодо приведення в готовність системи зв’язку, оповіщення і обміну інформацією;
  • коригують плани реагування на надзвичайні ситуації, здійснюють заходи із запобігання їх виникненню.

Місцева комісія з питань ТЕБ та НС Гусятинської селищної ради:

  •  організовує здійснення заходів щодо активізації роботи з проведення спостереження та контролю за станом навколишнього природного середовища, перебігом епідемій і спалахами інфекційних захворювань, масовими харчовими отруєннями населення, обстановкою на об’єктах підвищеної небезпеки і прилеглих до них територіях, прогнозування можливості виникнення надзвичайної ситуації та її масштабів;
  •  організовує розроблення плану комплексних заходів щодо захисту населення і територій у разі виникнення надзвичайної ситуації, забезпечення сталого функціонування суб’єктів господарювання;
  • забезпечує координацію заходів щодо запобігання виникненню надзвичайної ситуації;
  • готує пропозиції щодо визначення джерел і порядку фінансування заходів реагування на надзвичайну ситуацію;
  • координує заходи щодо створення резерву засобів індивідуального захисту та матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, визначає обсяги і порядок використання таких резервів;
  • організовує стабільне виробництво, передачу, постачання і використання енергоносіїв під час виникнення надзвичайної ситуації підприємствами, установами та організаціями паливно-енергетичного комплексу;

Відділ військового обліку, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій та охорони праці Гусятинської селищної ради:

  • організовує роботу щодо збору та аналізу інформації про розвиток подій і попередньої оцінки оперативної обстановки;
  • готує та надає сільському голові доповіді про оперативну обстановку на території громади та проекти відповідних рішень, організаційних, інформаційних, плануючих і розпорядчих документів;
  • здійснює доведення прийнятих рішень (розпоряджень, вказівок) до виконавців та організовує контроль за їх виконанням;
  • організовує взаємодію між органами управління селищної ради, районної ланки територіальної підсистеми ЄДС ЦЗ у Чортківському районі, оперативними групами та силами цивільного захисту, залученими до виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайної ситуації, координує їх дії;
  • оформлення відповідних розпоряджень сільського голови, розробку проектів організаційних, плануючих та розпорядчих документів (розпоряджень, доручень, планів, протоколів), облік та контроль за виконанням рішень (розпоряджень, вказівок), виданих селищним головою та відповідних координуючих органів;
  • доведення розпоряджень, доручень та вказівок до виконавців;
  • координацію роботи оперативних груп;
  • підготовку донесень і доповідей (зведень) про оперативну обстановку у відповідні органи управління;
  • ведення облікової та звітної документації.

Виконавчий комітет, комунальні заклади та підприємства Гусятинської селищної ради:

  • організовують цілодобове чергування керівного складу;
  • приводять у готовність до дій за призначенням системи оповіщення і зв’язку, уточнюють (готують) тексти повідомлень про порядок дій персоналу підприємств (населення) громади у разі виникнення надзвичайної ситуації;
  • приводять у готовність до дій за призначенням оперативні групи (за необхідності забезпечують - їх виїзд до місць можливого виникнення надзвичайної ситуації);
  • уточнюють розрахунки на захист (інженерного, радіаційно- хімічного, медичного, евакуації) персоналу і населення, приведення у готовність до застосування захисних споруд цивільного захисту, підготовки і розгортання пунктів видачі засобів індивідуального захисту (за необхідності організується - їх видача);
  • організовують проведення інженерно-технічних, спеціальних та інших заходів, спрямованих на запобігання (зниження небезпеки) впливу можливих надзвичайних ситуацій на населення і об’єкти (перевірка та приведення у готовність всіх протипожежних засобів, стану водозабірних споруд, автономних джерел енергоживлення, підготовка технології виробництва і працюючого персоналу до дій щодо забезпечення безаварійної зупинки виробництва, створення резерву матеріально-технічних ресурсів (далі - МТР), необхідної кількості палива, будматеріалів, конструкцій, труб, підготовка шляхів, посилення інженерно-технічних споруд, проведення герметизації будинків, складських приміщень);
  • готують транспорт для перевезення сил цивільного захисту у райони можливого виникнення надзвичайної ситуації, перевезення запасів матеріальних ресурсів, а також для евакуації населення, вивозу матеріальних та інших цінностей з небезпечних районів;
  • приводять у готовність до прийому потерпілих у заклади охорони здоров’я;
  • узгоджують з Відділенням поліції № 3(м. Гусятин) Чортківського районного управління поліції НП України ГУ НП в Тернопільській області маршрути можливого виходу сил цивільного захисту у райони надзвичайної ситуації і порядок їх супроводу;
  • організовують проведення (за необхідності)    евакуації населення, підвезення (вивезення) робочих змін;
  • перевіряють готовність сил та засобів цивільного захисту, що можуть бути залучені для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;
  • уточнюють дії під час реагування на надзвичайні ситуації.
  • за розпорядженням голови райдержадміністрації у разі загрози виникнення надзвичайної ситуації пов’язаних з викидом радіоактивних і небезпечних хімічних речовин, катастрофічного затоплення місцевості, масових пожеж приводяться у готовність комісії з питань евакуації, збірні, проміжні та приймальні пункти евакуації.
    1. У режимі надзвичайної ситуації

Селищний голова:

  1. Призначає керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
  2. Дає розпорядження:
  • на проведення збору керівного складу органів управління та сил цивільного захисту громади та місцевої комісії з питань ТЕБ та НС Гусятинської селищноої ради;
  • на проведення оповіщення населення громади про фактичну обстановку, яка склалася, і надання рекомендацій щодо порядку дій у надзвичайній ситуації (у разі необхідності);
  • на переведення в режим надзвичайної ситуації;
  • голові з питань евакуації на проведення евакуації населення із зони надзвичайної ситуації, його розміщення і життєзабезпечення (у разі необхідності);
  • керівникам структурних підрозділів виконавчого комітету, комунальних закладів та підприємств селищної ради формування і направлення в зону надзвичайної ситуації оперативних груп для проведення розвідки, оцінки обстановки, що склалася, підготовки пропозицій щодо її нормалізації, організації роботи підпорядкованих сил; приведення у готовність до дій за призначенням необхідної кількості сил і засобів, проведення заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;
  • здійснення заходів щодо забезпечення сталого функціонування об’єктів економіки та об’єктів життєзабезпечення населення;
  • здійснення заходів щодо життєзабезпечення та соціального захисту постраждалого населення, проведення гуманітарних акцій.
  1. Приймає рішення (за поданням місцевої комісії з питань ТЕБ та НС) щодо виділення матеріальних цінностей з місцевого матеріального резерву для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та коштів з резервного фонду бюджету для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
  2. Узгоджує (за необхідності) з керівником територіального органу центрального органу виконавчої влади, на об’єктах якого виникла надзвичайна ситуація, порядок і умови залучення до її ліквідації сил і засобів обласного підпорядкування.
  3. Доповідає голові районної державної адміністрації про обстановку, що склалася в громаді, про прийняті рішення.

Сектор із забезпечення безпечного середовища Гусятинської селищної ради:

  1. Через систему автоматизованого виклику та інші засоби оповіщення і зв’язку проводить оповіщення членів місцевої комісії з питань ТЕБ та НС, а у разі потреби - членів комісії з питань евакуації;
  2. Здійснює збір інформації про виникнення і розвиток події, проводить її аналіз та здійснює попередню оцінку оперативної обстановки;
  3. Готує розгорнуту доповідь про оперативну обстановку (виробничо- промислову, радіаційну, хімічну, біологічну, сейсмічну, гідрогеологічну, гідрометеорологічну обстановку) на території громади та надає її селищному голові та голові комісії з питань евакуації для прийняття відповідних рішень;
  4. Забезпечує оформлення відповідних рішень селищного голови, розробляє проекти розпорядчих, організаційних, плануючих та інформаційних документів (розпоряджень, доручень, планів, протоколів тощо), доведення їх до виконавців, організовує контроль за їх виконанням;
  5. Організовує оповіщення та інформування населення про виникнення надзвичайної ситуації, хід її ліквідації та надає рекомендації щодо правил поведінки в осередках ураження (у разі необхідності);
  6. Готує проєкт розпорядження селищного голови на виділення коштів з резервного фонду місцевого бюджету;
  7. Координує взаємодію оперативних груп та організовує роботу місцевої комісії з питань ТЕБ та НС та місцевої евакуаційної комісії;
  8. Готує донесення відповідним органам управління і доповіді про хід ліквідації надзвичайної ситуації та про оперативну обстановку;
  9. Забезпечує організацію взаємодії та взаємного інформування з органами управління та силами, залученими до виконання відновних робіт.

Місцева комісія з питань ТЕБ та НС Гусятинської селищної ради:

  1. Забезпечує координацію, організацію робіт та взаємодію органу управління та сил цивільного захисту громади, а також громадських організацій щодо надання допомоги населенню, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;
  2. Організовує роботу з локалізації або ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;
  3. Залучає до виконання робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації необхідні рятувальні, транспортні, будівельні, медичні та інші формування з використанням наявних матеріально-технічних, продовольчих та інших ресурсів і запасів (до призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації);
  4. Вживає заходи, необхідні для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у небезпечних районах;
  5. Організовує здійснення заходів щодо соціального захисту населення, що постраждало внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;
  6. Встановлює межі зони, на якій виникла надзвичайна ситуація, та організовує визначення розміру шкоди, заподіяної суб’єктам господарювання і населенню внаслідок виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня;
  7. Організовує здійснення постійного контролю за станом навколишнього природного середовища на території, що зазнала впливу надзвичайної ситуації, обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;
  8. Приймає рішення щодо попередньої класифікації надзвичайної ситуації за видом, класифікаційними ознаками та рівнем, забезпечує своєчасне подання до ДСНС зазначених матеріалів;
  9. Вивчає обставини, що склалися, та подає органу, який її утворив, інформацію про вжиті заходи, причини виникнення та результати ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, а також пропозиції щодо подальших дій із запобігання її розвитку.

Керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації:

  1. Виїжджає на місце виникнення надзвичайної ситуації та здійснює безпосереднє керівництво організацією та проведенням робіт у зоні надзвичайної ситуації;
  2. Утворює штаб, призначає начальника штабу та організовує його роботу, дає розпорядження щодо проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;
  3. Уточнює завдання органам управління та силам цивільного захисту, задіяним до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;
  4. Організовує зв’язок з мобільними оперативними групами, які залучаються до реагування на надзвичайну ситуацію;
  5. Утворює ешелоноване угруповання сил цивільного захисту та організовує їх залучення до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;
  6. Організовує через штаб виконання таких заходів:
  7. Визначення зони ураження надзвичайної ситуації, кількості і місць перебування в ній людей, організовує їх рятування та надання медичної допомоги;
  8. Збирання даних про обстановку в зоні надзвичайної ситуації, їх аналіз та узагальнення;
  9. Визначення головного напряму ліквідації наслідків надзвичайної ситуації; розроблення оперативних планів заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, зосередження в районі надзвичайної ситуації необхідних сил і технічних засобів та своєчасне введення їх у дію;
  10. Визначення кількості і складу сил цивільного захисту, необхідних для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, порядку і строків їх залучення;
  11. Організацію взаємодії органів управління та сил цивільного захисту, залучених до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, з метою ефективного використання їх потенціалу;
  12. Керівництво аварійно-рятувальними та іншими невідкладними роботами; ведення обліку робіт, що були проведені силами цивільного захисту під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;
  13. Ведення обліку загиблих та постраждалих унаслідок надзвичайної ситуації;
  14. Інформування населення про наслідки та прогноз розвитку надзвичайної ситуації, хід її ліквідації та правила поведінки в зоні надзвичайної ситуації;
  15. Зупинення діяльності суб’єктів господарювання, що розташовані в зоні надзвичайної ситуації, незалежно від форми власності і підпорядкування, введення обмеженого доступу на територію цієї зони;
  16. Залучення в установленому порядку до проведення аварійно- рятувальних та інших невідкладних робіт сил цивільного захисту, громадських організацій та окремих громадян за їх згодою, необхідних транспортних та інших технічних засобів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та підпорядкування, які перебувають у зоні надзвичайної ситуації;
  17. Проведення інженерних робіт з розблокування завалених захисних споруд цивільного захисту;
  18. Зупинення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у разі підвищення рівня загрози життю рятувальників та інших осіб, які беруть участь у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;
  19. Організовує з метою першочергового життєзабезпечення постраждалих та оперативної ліквідації наслідків надзвичайної ситуації контроль за виконанням усіх видів забезпечення під час дій у зоні надзвичайної ситуації;
  20. Організовує забезпечення, контроль та координацію робіт, пов’язаних із здійсненням заходів безпеки під час проведення аварійно- рятувальних та інших невідкладних робіт.

У невідкладних випадках керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, а в разі його відсутності - керівник аварійно-рятувальної служби, який першим прибув у зону надзвичайної ситуації, може прийняти рішення про проведення екстреної евакуації населення із зони надзвичайної ситуації або зони можливого ураження.

Спеціальна комісія з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру місцевого рівня (у разі створення):

  1. Координує діяльність структурних підрозділів органу місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, пов'язану з виконанням комплексу робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, забезпечення життєдіяльності постраждалого населення, функціонування об'єктів соціальної, комунально-побутової, промислової та аграрної сфери, проведення відбудовних робіт;
  2. Визначає першочергові заходи щодо проведення рятувальних та інших невідкладних робіт у зоні надзвичайної ситуації;
  3. Організовує роботу щодо ліквідації надзвичайної ситуації та визначає комплекс заходів щодо ліквідації її наслідків;
  4. Залучає до проведення робіт з ліквідації надзвичайної ситуації та відбудовних робіт відповідні аварійно-рятувальні, транспортні, будівельні, медичні та інші формування;
  5. Вносить до органу місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації пропозиції стосовно виділення додаткових коштів для здійснення першочергових заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;
  6. Вивчає ситуацію, що склалася, та готує інформацію ДСНС, керівництву відповідного місцевого органу виконавчої влади, підприємства, установи та організації про вжиття заходів реагування на надзвичайну ситуацію, причини її виникнення, хід відбудовних робіт;
  7. Організовує роботу, пов'язану з визначенням розміру збитків унаслідок надзвичайної ситуації, та затверджує відповідні акти;
  8. Організовує інформування населення про стан справ, наслідки та прогноз розвитку надзвичайної ситуації, хід ліквідації та правила поведінки;
  9. Організовує проведення моніторингу стану довкілля на території, що зазнала впливу надзвичайної ситуації;
  10. Здійснює прогноз розвитку надзвичайної ситуації;
  11. Вносить керівництву органу місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації пропозиції про заохочення осіб, які брали участь у розробленні та здійсненні заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та проведенні відбудовних робіт;
  12. Організовує надання допомоги потерпілим та сім'ям загиблих унаслідок надзвичайної ситуації;
  13. Виконує інші необхідні функції з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації у межах своїх повноважень.

4.3. У режимі надзвичайного стану виконують завдання відповідно до Закону України «Про правовий режим надзвичайного стану»

РОЗДІЛ V

УПРАВЛІННЯ ПІД ЧАС ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ НАДЗВИЧАЙНОЇ
СИТУАЦІЇ

    1. До прибуття керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації його обов’язки виконує керівник підрозділу (служби, формування) сил цивільного захисту, який прибув до зони надзвичайної ситуації першим.

Якщо надзвичайна ситуація сталася:

  • на режимному об’єкті, питання призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації вирішується керівником цього об’єкту;
  • на об’єкті підвищеної небезпеки до прибуття керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, його обов’язки виконує диспетчер об’єкта або особа старшого інженерно-технічного персоналу, яка перебуває на зміні.
    1. У разі ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, яка за характером та наслідками не потребує спеціального призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, обов’язки такого керівника забезпечує керівник аварійно-рятувальної служби, що виконує завдання з ліквідації наслідків цієї надзвичайної ситуації.
    2. Рішення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації оформляється розпорядженням. Підготовка рішень керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, їх реєстрація в установленому порядку після підписання, доведення до виконавців і контроль за їх виконанням здійснюється штабом.
    3. Рішення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами, які беруть участь у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, а також громадянами і суб’єктами господарювання, що перебувають у зоні надзвичайної ситуації.
    4. Після ліквідації наслідків надзвичайної ситуації керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації надає сільському голові пропозицію щодо переведення органів управління і сил цивільного захисту до функціонування у режимі повсякденного функціонування, та надалі - звіт про прийняті рішення і перебіг подій під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та видає розпорядження про ліквідацію штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

 

РОЗДІЛ VI

ЗАЛУЧЕННЯ СИЛ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ І ПРОВЕДЕННЯ
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИХ ТА ІНШИХ НЕВІДКЛАДНИХ РОБІТ

    1. На території Гусятинської селищної ради функціонують заклади, які можуть залучаються до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій:
  • КП «Водоканал-сервіс».

 

      Працівники та техніка цих закладів можуть залучатися до гасіння пожеж та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій. Додатково, може залучатися техніка підприємств, установ та організацій, що знаходяться на території Гусятинської територіальної громади. У разі виникнення надзвичайних ситуацій на території громади для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт за погодженням та згодою можуть залучатися сили та засоби районної ланки.

    1. На час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації у підпорядкування керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації переходять усі аварійно-рятувальні служби, що залучаються до ліквідації таких наслідків.
    2. Залучення сил цивільного захисту до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на об’єктах підвищеної небезпеки здійснюється згідно з планами локалізації і ліквідації наслідків аварійних ситуацій.
    3. Рішення про залучення додаткових сил цивільного захисту приймають органи управління, яким підпорядковані такі сили, на підставі звернень органів державної влади, органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, на території яких виникла надзвичайна ситуація, або керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації відповідно до її рівня.

 

 

 

 

РОЗДІЛ VII

ОРГАНІЗАЦІЯ ВЗАЄМОДІЇ

    1. Для своєчасного запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ефективного реагування на них, узгодження спільних дій органів управління та сил цивільного захисту, організовується їх взаємодія.
    2. Органи управління цивільного захисту відповідно до своїх повноважень взаємодіють на підставі завчасно розроблених планів взаємодії.
    3. При організації взаємодії:
  • визначаються взаємодіючі органи управління, склад і кількість сил та засобів під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, відселення населення, надання допомоги постраждалим;
  • встановлюється порядок оповіщення, організації зв’язку, приведення у готовність органів управління, чергових сил та засобів під час проведення пошукових робіт, допоміжне виділення сил та засобів, управління силами та засобами, узгодження сумісних дій під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, надання допомоги постраждалим, відселення населення;
  • узгоджуються питання всебічного забезпечення дій;
  • визначаються основні напрямки роботи і зосередження зусиль на їх виконанні взаємодіючих органів управління та сил цивільного захисту.
    1. У разі змін обстановки і необхідності виконання нових завдань порядок взаємодії уточнюється.

 

 

 

 

РОЗДІЛ VIII

ОРГАНІЗАЦІЯ ОСНОВНИХ ВИДІВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІД ЧАС
ПРОВЕДЕННЯ АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИХ ТА ІНШИХ
НЕВІДКЛАДНИХ РОБІТ І ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ НАДЗВИЧАЙНОЇ
СИТУАЦІЇ

    1. Розвідка:
  • забезпечення моніторингу довкілля за зміною ступеня зараженості (забруднення) об’єктів зовнішнього середовища, особового складу сил цивільного захисту, техніки, що ведуть рятувальні роботи, радіоактивними, хімічними речовинами, біологічними патогенними агентами в районах надзвичайних ситуацій на територіях, які до них прилягають;
  • уточнення загальної, хімічної, пожежної, інженерної, медичної обстановки та санітарно-епідемічної ситуації в районах надзвичайних ситуації для визначення умов та обсягу заходів щодо проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;
  • установлення місць перебування людей, які постраждали при надзвичайній ситуації, визначення засобів порятунку;
  • контроль за обстановкою і санітарно-епідеміологічним станом районів, розміщенням відселеного з небезпечних зон населення.
    1. Інженерне забезпечення:
  • ведення інженерної розвідки й оцінки обсягу інженерних робіт у районі надзвичайної ситуації;
  • залучення сил і засобів для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;
  • організації робіт з попередження і ліквідації наслідків дощових паводків, сильних злив, підтоплення територій, ураганних вітрів, небезпечних геологічних процесів;
  • виконання комплексу інженерних організаційних та практичних заходів із ліквідації наслідків аварій і пошкоджень газового, теплового, водопровідно- каналізаційного господарства, систем енергопостачання;
  • забезпечення проїзду по завалених, затоплених, заметених чи зруйнованих ділянках доріг;
  • обрушення (закріплення) небезпечних конструкцій в районі проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;
  • підготовка технічних рішень необхідних для проведення аварійно- рятувальних та інших невідкладних робіт;
  • виконання інженерних робіт під час ліквідації наслідків аварій на вибухо-пожежонебезпечних, хімічно та радіаційно небезпечних об’єктах, при транспортуванні небезпечних вантажів автошляхами;
  • виконання інженерних робіт під час локалізації і ліквідації великих польових пожеж та в природних екологічних системах.

Виконання завдань інженерного забезпечення покладається на сили і засоби відповідних спеціалізованих служб цивільного захисту та територіальних формувань цивільного захисту відповідного галузевого спрямування відповідно до планів залучень та рішень керівника з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

    1. Радіаційне, хімічне та біологічне забезпечення:
  • виявлення й оцінка хімічної обстановки (радіаційної обстановки) у зоні дії надзвичайної ситуації;
  • визначення і запровадження режимів і заходів безпеки при роботі особового складу, що веде рятувальні роботи, і поведінки населення в зонах хімічного, радіоактивного ураження (забруднення);
  • проведення (за потреби) на ранній стадії радіаційної аварії йодної профілактики населення та учасників ліквідації наслідків аварії;
  • забезпечення особового складу, що веде рятувальні роботи, засобами індивідуального захисту;
  • ліквідація хімічного, радіоактивного забруднення.

Організація і виконання заходів хімічного забезпечення покладається на формування цивільного захисту відповідного галузевого спрямування підприємств і організацій відповідно до планів залучень та рішень керівника з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

    1. Гідрометеорологічне забезпечення

Гідрометеорологічне забезпечення організовується і ведеться з метою всебічного обліку метеорологічних чинників погоди і стихійних гідрометеорологічних явищ у разі загрози і виникненні стихійного лиха, аварій, катастроф.

Основними завданнями гідрометеорологічного забезпечення є надання:

  • результатів поточних метеорологічних і аерологічних спостережень і відомостей про стихійні гідрометеорологічні явища погоди (далі - СГЯ); фактичних і прогностичних характеристик середнього вітру (швидкість і напрямок);
  • результатів поточних гідрометеорологічних спостережень та відомостей про СГЯ;
  • довгострокових і короткострокових гідрометеорологічних прогнозів і попереджень про СГЯ;
  • видачу довідок, матеріалів і інструкцій із гідрометеорологічного режиму.

Для виконання завдань гідрометеорологічного забезпечення залучаються сили і засоби Запорізького обласного центру з гідрометеорології.

    1. Матеріально-технічне забезпечення

Для проведення заходів матеріально-технічного забезпечення використовуються стаціонарні підприємства торгівлі (магазини, склади, бази), підприємства громадського харчування (їдальні, ресторани, кафе, склади, бази), хлібозаводи (хлібопекарні), підприємства із зберігання продовольства (елеватори, бази хлібопродуктів, холодильники) підприємства харчової та легкої промисловості, їхні бази і склади, склади ПММ, автозаправні станції, станції технічного обслуговування автомобільної техніки, а також рухомі формування - пункти харчування, пункти речового забезпечення, пункти продовольчого забезпечення, ланки підвозу води, заправні станції, ремонтно- відновлювальні групи та евакуаційні групи за рішенням селищного голови незалежно від форм власності та господарювання.

Організація всебічного забезпечення потерпілого населення покладається на органи місцевого самоврядування. До виконання заходів залучаються сили і засоби комунальних підприємств та установ сільської ради та інших установ і організацій залежно від обстановки, що склалася.

Технічне забезпечення організовується з метою підтримання в справному стані та постійній готовності до використання всіх видів робіт автотранспортної, інженерної та іншої спеціальної техніки.

Забезпечення паливно-мастильними матеріалами організовується для повного та своєчасного забезпечення автотранспортної та спеціальної техніки, яка залучається для вирішення завдань із запобігання і ліквідації надзвичайної ситуації та її наслідків.

Забезпечення паливно-мастильними матеріалами під час проведення рятувальних та інших невідкладних робіт організовується через підприємства та організації, з якими укладені відповідні договори, мережу автозаправних станцій або рухомими автозаправними станціями та з місцевого матеріального резерву.

Продовольче забезпечення та забезпечення питною водою і водою для приготування їжі організовується для забезпечення гарячою їжею, а за відсутності можливості її приготування - сухим пайком, особового складу формувань у районах проведення рятувальних та інших невідкладних робіт.

Питною водою та водою для приготування їжі забезпечується особовий склад підрозділів і формувань, задіяних до проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, потерпілого населення в районах проведення робіт та розміщення евакуйованого населення.

Підвіз води до визначених місць здійснюється паспортизованими автоцистернами, бочко тарою або квасними, пивними, молочними цистернами. Рішення на розгортання пунктів питної води приймає сільський голова.

Речове забезпечення організовується з метою своєчасного та повного забезпечення особового складу підрозділів невоєнізованих формувань і потерпілого населення постільною білизною, спеціальним одягом та взуттям.

Рішення на виконання завдань речового забезпечення об’єктів постачання майна, його асортименту, місць розташування рухомих пунктів речового забезпечення приймає сільський голова.

    1. Транспортне забезпечення

Транспортне забезпечення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт організовується для:

  1. вивозу із осередків ураження і районів стихійного лиха населення, худоби, матеріальних, культурних та інших цінностей;
  2. перевезення рятувальних підрозділів до районів (об’єктів) проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;
  3. підвіз у райони надзвичайної ситуації матеріально-технічного майна для забезпечення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт.

Виконання заходів транспортного забезпечення покладається на комунальні підприємства та заклади сільської ради та районні територіальні формування.

До виконання завдань цивільного захисту можуть залучатися всі автотранспортні підприємства (перевізники), які знаходяться на відповідній території.

Перевезення з районів надзвичайної ситуації здійснюються в два етапи:

  1. Вивіз населення.
  2. Перевезення худоби і матеріальних цінностей.
    1. Медичне забезпечення:
  • виконання невідкладних медичних, санітарно-гігієнічних та протиепідемічних (профілактичних) заходів, у разі виникнення надзвичайної ситуації, з метою збереження життя та здоров’я населення громади та особового складу аварійно-рятувальних формувань, забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення;
  • проведення медичної розвідки районів стихійного лиха, техногенних аварій та катастроф;
  • залучення сил та засобів некомерційного підприємства  «Гусятинський центр первинної медико – санітарної допомоги» Гусячтинської селищної ради;
  • надання прогнозу можливої медичної обстановки на території громади після виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф;
  • залучення сил та засобів служби медицини катастроф до надання екстреної медичної допомоги постраждалим, здійснення сортування постраждалих, організація евакуації постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій до закладів охорони здоров’я;
  • організація роботи закладів охорони здоров’я під час прийому великої кількості постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій;
  • організація та здійснення медичних профілактичних заходів серед населення та особового складу підрозділів та формувань цивільного захисту, задіяних до ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків; здійснення інших заходів медичного захисту населення.
    1. Інформаційне забезпечення організовується виконавчим комітетом Гусятинської селищної ради, старостами старостинських округів з метою своєчасного та об’єктивного інформування населення про обстановку у зоні надзвичайної ситуації, хід ліквідації її наслідків та можливий розвиток подій.
    2. Охорона публічного (громадського) порядку

Охорона публічного (громадського) порядку забезпечується силами та засобами громадського формування з охорони громадського порядку громади, поліцейськими офіцерами громади Відділення поліції № 3 Чортківського районного управління поліції НП України ГУ НП в Тернопільській області.

Основні завдання:

  • надання допомоги в оповіщенні населення громади, що потрапляє в зону надзвичайної ситуації;
  • забезпечення режиму допуску до району надзвичайної ситуації і охорона громадського порядку на цій території;
  • регулювання дорожнього руху, участь в евакуації населення;
  • забезпечення охорони громадського порядку в місцях розміщення евакуйованого населення і охорони залишеного в зоні надзвичайної ситуації державного, громадського майна і особистого майна громадян;

 

 

Керуючий справами виконавчого                                                                                комітету селищної ради                                          Ярослав ШМОКАЛЮК


« повернутися до розділу «2024»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь