від 21 серпня 2024 року №216 "Про затвердити Положення про порядок видачі акту про встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду)" 

Дата: 06.09.2024 14:24
Кількість переглядів: 152

 

ГУСЯТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

21 серпня 2024   року                  смт Гусятин                                         №216

 

 

Про затвердити Положення про порядок
видачі акту про
встановлення факту

здійснення особою догляду (постійного догляду)  

 

Відповідно до ст. ст. 34, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання пунктів 9, 13, 14 частини першої статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», постанови Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 року № 560 «Про затвердження Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період» зі змінами, з метою організації роботи щодо встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду) особами, які зареєстровані/проживають на території Гусятинської селищної ради, виконавчий комітет селищної ради

 

 ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити Положення про порядок видачі акту про встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду), у новій редакції.                                    

2. Вважати додаток №2 рішення виконавчого комітету Гусятинської селищної ради від 07.08.2024р. №173 «Про створення комісії із встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду)» таким, що втратив чинність.                          

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Віктора Гудя.    

 

 

 

        Селищний голова                                                           Степан КАРПО

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Гусятинської селищної ради

від 21 серпня 2024 №216

 

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок видачі акту встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду)

 

  1. Це Положення визначає порядок видачі акту встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду) (далі – Акт), відповідно до пункту 61 Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період (далі – Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 р. № 560 зі змінами.
  2. Акт складається на підставі заяви військовозобов’язаного, який здійснює догляд (постійний догляд) за особами, зазначеними у пунктах 9, 14 частини першої статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» та які не мають права на призначення компенсації (допомоги, надбавки) на догляд за ними, (надалі – Заява).
  3. Військовозобов’язаними, які не мають права на призначення компенсації (допомоги, надбавки) на догляд, є громадяни, яким було відмовлено в призначені компенсації (допомоги, надбавки) на догляд (у разі їх звернення), або які за призначенням та виплатою компенсації (допомоги, надбавки) на догляд не зверталися.

До Заяви військовозобов’язаним додаються копії документів:

1). копія паспорта заявника;                                                                                       

2). копія паспорта особи, що потребує догляду;                                                            

3). копія ідентифікаційного коду заявника;                                                                  

4). копія ідентифікаційного коду особи, що потребує догляду;

5). витяг з реєстру територіальної громади  /акт підтвердження факту проживання без реєстрації/  ;                                                                                               

6). документ, що підтверджує родинні зв’язки;

7). копія документу, що підтверджує потребу особи в постійному догляді (документів, що підтверджують інвалідність (за наявності інвалідності), висновок медико-соціальної експертної комісії чи лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я ).

8).копія документа/довідок про призначення/не призначення військовозобов’язаному допомоги, компенсацій за здійснення догляду (постійного догляду) чи про звернення/не звернення до органів соціального захисту населення за такими виплатами (у разі їх наявності);

9). інші документи, які не передбачені цим Положенням, але можуть вплинути на розгляд питання по суті (у разі наявності).

  1. Заява військовозобов’язаним може бути подана особисто через відділ соціального захисту та охорони здоров’я населення Гусятинської селищної ради або направлена засобами поштового зв’язку.
  2. Суб’єкти звернення, а також інші особи, визначені цим Порядком, несуть відповідальність за подання неповної чи недостовірної інформації.
  3. Комісія із встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду) попередньо перевіряє Заяву. У випадку, якщо до Заяви не подані документи, подання яких, згідно з вимогами цього Положення, є обов’язковим, Комісія із встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду) не пізніше двох робочих з дня прийняття документів, повідомляє військовозобов’язаного про необхідність подачі таких документів та зупиняє розгляд Заяви до моменту подачі таких документів. Не пізніше наступного робочого дня після надходження необхідних документів розгляд Заяви поновлюється.
  4. Підтвердження/не підтвердження факту здійснення догляду (постійного догляду) оформлюється Актом тільки при наявності повного пакету документів та з урахуванням наданих РТЦК та СП матеріалів, після здійснення комісією за місцем проживання (перебування) особи, яка потребує догляду, перевірки факту здійснення такого догляду.
  5. Підтвердження/не підтвердження факту здійснення військовозобов’язаним догляду (постійного догляду) за особою чи особами, які потребують догляду (постійного догляду), здійснюється комісією із встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду) (далі – Комісія), яка утворюється відповідно до рішення виконавчого комітету Гусятинської селищної ради. Склад комісії правомочний для встановлення факту здійснення догляду (постійного догляду), у разі присутності не менше половини членів комісії від її складу. До складу комісії із встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду) можуть входити депутати  Гусятинської селищної ради, працівники структурних підрозділів ради, працівники комунальних закладів та установ Гусятинської селищної ради, представники громадських організацій, загальною чисельністю не менше семи осіб. За потреби до роботи Комісії можуть залучатися старости, діловоди відповідних старостинських округів.

       9.Комісія, відповідно до пункту 61 Порядку, після отримання матеріалів за результатами перевірки складає Акт за формою затвердженою згідно з Додатком 8 Порядку.

        10.Комісія із встановлення факту здійснення особою догляду (постійного догляду) здійснює розгляд заяви протягом  десяти днів з дати її подання. Встановлення факту здійснення догляду (постійного догляду) відбувається за обов’язкової присутності особи, яка здійснює догляд і особи, яка потребує догляду.

         11. В Акті членами Комісії фіксується факт здійснення  постійного догляду /не здійснення постійного догляду на дату та час проведення обстеження.

          12.Якщо зміст Заяви та доданих до неї документів відповідає вимогам цього Положення, Комісія визначає дату обстеження за адресою, за якою здійснюється постійний догляд за особою, що його потребує, вказаною у Заяві (надалі – Обстеження).

           13.За результатами проведеної роботи Комісія може прийняте одне з таких рішень: факт здійснення постійного догляду підтверджено / факт здійснення постійного догляду не підтверджено.

14. Акт за формою, затвердженою Додатком 8 Порядку, складається у двох примірниках.

15. Один примірник Акта видається заявнику особисто.

16. Другий примірник Акта, заява та всі матеріали, що стали підґрунтям для складення та видачі Акта, зберігаються у відділі соціального захисту і охорони здоров’я населення Гусятинської селищної ради.

17. Комісія може відмовити у видачі Акта у таких випадках:

  1. якщо до Заяви не додані документи, подання яких, згідно з вимогами цього Положення, є обов’язковими;
  2. з урахуванням наданих РТЦК та СП матеріалів встановлено, що військовозобов’язаний не підпадає під вимоги пункту 61 Порядку.

18. Суб’єкти звернення, а також інші особи, визначені цим Порядком, несуть відповідальність за подання неповної чи недостовірної інформації.

 

 

 

Керуючий справами виконавчого

комітету  селищної ради                                      Ярослав ШМОКАЛЮК

 

 

 


« повернутися до розділу «2024»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь