Про затвердження Положення про відділ військового обліку, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій та охорони праці Гусятинської селищної ради

Дата: 08.05.2024 11:37
Кількість переглядів: 395

 

 

 

ПРОЄКТ

 

ГУСЯТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

ПОЗАЧЕРГОВА СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

08 травня 2024 року                   смт Гусятин                             №2086/01-38

 

 Про затвердження Положення про відділ

військового обліку, цивільного захисту,

надзвичайних ситуацій та охорони праці

Гусятинської селищної ради

 

             Відповідно до ст. 26, 54,59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, законів  України “Про військовий обов’язок і військову службу”, “Про Збройні Сили України”, “Про мобілізаційну підготовку і мобілізацію”, інших законів України та постанов Кабінету Міністрів України щодо повноважень виконавчих органів місцевих рад у галузі мобілізаційної роботи, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій  та охорони праці, а також на виконання рішення Гусятинської селищної ради № 2009 від 05.12.2023 року “ Про затвердження структури і апарату Гусятинської селищної ради та її виконавчих органів на 2024 рік”, Гусятинська селищна  рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Положення про відділ військового обліку, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій та охорони праці Гусятинської селищної ради (додається).

2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту.

 

Селищний голова                                                                        Степан КАПРО  

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення Гусятинської селищної ради

від 08 травня 2024 року №2086/01-38

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ військового обліку, цивільного захисту,

надзвичайних ситуацій та охорони праці

Гусятинської селищної ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ військового обліку, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій та охорони праці (далі – відділ) є структурним підрозділом Гусятинської селищної ради, утворюється радою, є підзвітним та підконтрольним раді, підпорядковується голові, заступникам селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, відповідно до розподілу їх повноважень.

1.2. Відділ утворено з метою забезпечення реалізації державної політики у сфері військового обліку, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій та охорони праці.

1.3. Відділ є структурним підрозділом ради без статусу юридичної особи.

1.4. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», іншими законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, наказами міністерств, рішеннями селищної ради, виконавчого комітету селищної ради, розпорядженнями і дорученнями селищного голови, а також цим Положенням.

 

2. Структура та організація діяльності відділу

 

2.1. Структура, штатний розпис відділу затверджуються у встановленому законодавством порядку.

2.2. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади селищним головою на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством України.

2.3. Начальник відділу:

- здійснює керівництво відділом, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань і функцій;

- вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету селищної ради, сесіях селищної ради питань, що належать до компетенції відділу, бере участь у їх засіданнях;

- вносить пропозиції селищному голові щодо застосування заходів дисциплінарних стягнень та заохочень до працівників відділу;

- забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності відділу, вживає заходів щодо їх поліпшення;

- вносить пропозиції щодо структури і штатної чисельності працівників відділу;

- розробляє посадові інструкції працівників відділу та розподіляє обов’язки між ними, визначає функції та ступінь відповідальності працівників відділу;

- планує роботу відділу;

- від імені відділу та в межах завдань покладених на відділ підписує документи, які пов’язані з безпосередньою діяльністю відділу;

- представляє відділ у відносинах з виконавчими органами селищної ради, місцевими органами виконавчої влади, іншими органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян;

- здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та Положенням про відділ;

- забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

- несе дисциплінарну та іншу, передбачену законами, відповідальність за невиконання, несвоєчасне або неналежне виконання обов’язків, покладених на нього в межах і в порядку, встановленому чинним законодавством.

2.4. У разі тимчасової відсутності начальника відділу виконання його обов’язків покладається на головного спеціаліста відділу, відповідно до розподілу посадових обов’язків.

2.5. Працівники відділу призначаються на посаду та звільняються з посади селищним головою, згідно із законодавством про службу в органах місцевого самоврядування.

2.6. Відділ в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з апаратом та іншими структурними підрозділами селищної ради, територіальними представництвами центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для належного виконання покладених на нього завдань.

2.7. Посадові особи відділу, винні у порушенні законодавства, притягуються до дисциплінарної, цивільної, адміністративної або кримінальної відповідальності, відповідно до чинного законодавства України.

 

3. Основні завдання та функції відділу

 

3.1. Основними завданнями відділу є:

 

3.1.1. Реалізація державної політики у сфері військового обліку, цивільного захисту, захисту населення і території від надзвичайних ситуацій, запобігання цим ситуаціям та реагування на них, ліквідація їх наслідків та охорони праці.

3.1.2. Розроблення і реалізація заходів щодо підтримання готовності органів управління і сил цивільного захисту до дій за призначенням у мирний час та на особливий період.

3.1.3. Організація заходів з мобілізаційної роботи, мобілізації і контроль за їх здійсненням у відповідній сфері управління.

3.1.4. Здійснення інформаційного забезпечення у сферах мобілізації, цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та їх наслідків.

3.1.5. Організація навчання населення діям в умовах надзвичайних ситуацій.

3.1.6. Запровадження, забезпечення функціонування ефективної системи управління охороною праці у раді та сприяння удосконаленню діяльності у цьому напрямку кожного структурного підрозділу і кожного працівника.

3.1.7. Організація проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, запобігання нещасним випадкам, професійним захворюванням та іншим випадкам загрози життю або здоров’ю працівників.

 

3.2. Відділ відповідно покладених на нього завдань:

 

З питань військового обліку:

 

3.2.1. Ведення військового обліку з метою визначення наявних людських мобілізаційних ресурсів та їх накопичення для забезпечення повного та якісного укомплектування Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення особовим складом у мирний час та в особливий період.

3.2.2. Завданнями військового обліку є:

 

- утворення військового резерву людських ресурсів, накопичення військово-навчених людських ресурсів, необхідних для укомплектування Збройних Сил, інших військових формувань у мирний час та в особливий період;

- своєчасне оформлення військово-облікових документів призовників, військовозобов’язаних та резервістів;

- забезпечення контролю за дотриманням призовниками, військовозобов’язаними та резервістами правил військового обліку;

- забезпечення громадян України інформацією щодо виконання ними військового обов’язку.

3.2.3. Забезпечення повноти та достовірності даних, що визначають кількісний склад та якісний стан призовників, військовозобов’язаних та резервістів.

3.2.4. Виготовлення правил військового обліку і розміщення їх на видному місці в загальнодоступних приміщеннях.

3.2.5. Взяття на персонально-первинний військовий облік громадян, які прибули на нове місце проживання до адміністративно-територіальної одиниці, що обслуговується виконавчим органом селищної ради, тільки після взяття їх на військовий облік у відповідних районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, облікових органах СБУ, підрозділах Служби зовнішньої розвідки;

3.2.6. Виключення з персонально-первинного військового обліку громадян під час їх вибуття в іншу адміністративно-територіальну одиницю до нового місця проживання тільки після зняття таких громадян з військового обліку у відповідних районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, облікових органах СБУ, підрозділах Служби зовнішньої розвідки;

3.2.7. Взяття призовників, військовозобов’язаних та резервістів на персонально-первинний військовий облік;

3.2.8. Ведення карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які проживають на території адміністративно-територіальної одиниці;

3.2.9. Проведення відповідної роз’яснювальної роботи серед призовників, військовозобов’язаних та резервістів щодо виконання ними правил військового обліку;

3.2.10. Інформування у семиденний строк районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки про призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які:

- прибули для проживання з адміністративно-територіальних одиниць, що обслуговуються іншими виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, без зняття з військового (персонально-первинного військового) обліку за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання;

- вибули до нового місця проживання за межі адміністративно-територіальної одиниці без зняття з військового (персонально-первинного) обліку.

3.2.11. Оповіщення на вимогу відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки призовників, військовозобов’язаних та резервістів про їх виклик до районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки і забезпечення їх своєчасного прибуття.

3.2.12. Взаємодія з відповідними районними (міськими) територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки, органами СБУ, підрозділами Служби зовнішньої розвідки щодо здійснення спільних заходів в галузі оборонної роботи, строків та способів звіряння даних карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, внесення відповідних змін до них, а також щодо оповіщення призовників, військовозобов’язаних та резервістів.

3.2.13. Подання до районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки на їх вимогу відомостей щодо призовників, військовозобов’язаних та резервістів, військовий облік яких вони ведуть.

3.2.14. Внесення у п’ятиденний строк з дня подання відповідних документів змін до карток первинного обліку призовників щодо їх прізвища, власного імені та по батькові (за наявності), реквізитів паспорта громадянина України, адреси задекларованого/зареєстрованого місця проживання, сімейного стану, освіти, місця роботи і посади та надсилання щомісяця до 5 числа до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки повідомлень про зміну облікових даних.

3.2.15. Звіряння не рідше одного разу на рік облікових даних карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які перебувають на персонально-первинному військовому обліку у виконавчих органах селищної ради:

- з обліковими даними, що містяться у списках персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів підприємств, установ та організацій, в яких вони працюють (навчаються), що перебувають на території адміністративно-територіальної одиниці, яка обслуговується виконавчим органом сільської, селищної або міської ради;

- з місцем фактичного проживання призовників, військовозобов’язаних та резервістів.

3.2.16. Звіряння не рідше одного разу на рік облікових даних карток первинного обліку призовників, які перебувають на персонально-первинному військовому обліку у виконавчих органах селищної ради, з обліковими даними відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (звіряння облікових даних карток первинного обліку призовників здійснюється після приписки громадян до призовних дільниць і перед призовом їх на строкову військову службу, а також в інші строки, визначені районними (міськими) територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки).

3.2.17. Складення і подання щороку до 1 грудня до районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки списків громадян, які підлягають приписці до призовних дільниць.

3.2.18. Прийняття від призовників, військовозобов’язаних та резервістів під розписку у бланках розписок їх військово-облікових документів для звіряння з картками первинного обліку.

3.2.19. Інформування щомісяця до 5 числа відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки про державну реєстрацію утворення, припинення підприємств, установ та організацій, які розташовані на території адміністративно-територіальної одиниці.

3.2.20. Ведення та зберігання журналу обліку результатів перевірки стану військового обліку, звіряння їх облікових даних з даними районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки.

 

 

З питань цивільного захисту населення та надзвичайних ситуацій:

 

3.2.21. Розроблення і здійснення заходів щодо організації цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникнення і реагування на надзвичайні ситуації, контролює виконання затверджених планів.

3.2.22. Подання пропозиції щодо вдосконалення сил цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, контроль виконання затверджених планів.

3.2.23. Збирання і обробка інформації щодо загрози або виникнення надзвичайних ситуацій.

3.2.24. Здійснення контролю за виконанням вимог цивільного захисту і техногенної безпеки, заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків, за станом готовності сил і засобів цивільного захисту до проведення рятувальних та інших невідкладних робіт у разі виникнення надзвичайних ситуацій на відповідній території.

3.2.25. Забезпечення оповіщення населення про загрозу і виникнення надзвичайної ситуацій, контроль належного функціонування територіальних та об’єктових систем оповіщення.

3.2.26. Організація надання допомоги населенню, яке постраждало внаслідок надзвичайних ситуацій.

3.2.27. Розробка, погодження та затвердження в межах своєї компетенції відповідних планів з цивільного захисту та заходів щодо запобігання виникненню і ліквідації можливих надзвичайних ситуацій та їх наслідків, які є обов’язковими до виконання.

3.2.28. Організація підготовки населення до дій в умовах надзвичайних ситуацій.

3.2.29. Організація в установленому порядку проведення навчань та тренувань з питань цивільного захисту.


 
З питань охорони праці:

 
3.2.31. Розроблення спільно з іншими структурними підрозділами селищної ради комплексних заходів, планів, програм поліпшення умов праці для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці.
3.2.32. Підготовка проектів розпоряджень селищного голови з питань охорони праці.
3.2.33. Складання звітності з охорони праці за встановленими формами (у разі необхідності).
3.2.34. Проведення з працівниками виконавчих органів ради вступного інструктажу з питань праці.
3.2.35. Забезпечення належного оформлення і зберігання документації з питань охорони праці, а також своєчасної передачі її до архіву для тривалого зберігання згідно з установленим порядком.
3.2.36. Складання за участю керівників структурних підрозділів селищної ради переліків професій, посад і видів робіт, на які повинні бути розроблені інструкції з охорони праці, надання методичної допомоги під час їх розроблення.
3.2.37. Інформування працівників про основні вимоги законів, інших нормативно-правових актів та актів з охорони праці, що діють у раді.
3.2.38. Участь у розробці положень, інструкцій та інших актів з охорони праці, що діють у раді.
3.2.39. Здійснення контролю: 
-  за своєчасним проведенням інструктажів з питань охорони праці в селищній раді 
- про наявністю в структурних підрозділах ради інструкцій з охорони праці, своєчасним внесенням в них змін;
- виконанням приписів посадових осіб органів державного нагляду за охороною праці.

 

4. Права відділу

 

4.1. Відділ має право:

4.1.1. Одержувати безплатно від підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності і підпорядкування інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань.

4.1.2. Заслуховувати інформацію посадових осіб підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності і підпорядкування про хід виконання завдань і заходів у сфері військового обліку, цивільного захисту та охорони праці, в установленому законодавством порядку надавати їм обов’язкові для виконання розпорядження щодо усунення порушень.

4.1.3. У порядку, встановленого законом, залучати до проведення заходів, пов’язаних із забезпеченням запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та у разі їх виникнення, органи управління, сили і засоби підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності і підпорядкування, аварійні служби і окремих спеціалістів за погодженням з їх керівниками.

4.1.4. Контролювати здійснення заходів щодо мобілізаційної підготовки та мобілізації, стан мобілізаційної готовності.

4.1.5. Подавати селищному голові пропозиції щодо заохочення працівників, які брали участь у розробленні та підготовці заходів з мобілізаційної підготовки, а також про накладення стягнень на осіб, які допустили порушення законодавства про мобілізаційну підготовку та мобілізацію.

4.1.6. Направляти селищному голові подання про притягнення до відповідальності посадових осіб та працівників, які порушують вимоги щодо охорони праці.

4.1.7. Залучати, за погодженням з керівниками структурних підрозділів ради, спеціалістів підрозділів для проведення перевірок стану охорони праці.

4.1.8. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.

 

5. Заключні положення

 

5.1. Гусятинська селищна рада створює умови для нормальної роботи і підвищення кваліфікації працівників відділу, забезпечує їх приміщеннями, телефонним зв’язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними місцями зберігання документів, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами з питань, які відносяться до компетенції відділу.

5.2. Відділ може забезпечуватися транспортом для виконання службових обов’язків.

5.3. Покладання на відділ військового обліку, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій, охорони праці та підприємництва Гусятинської селищної ради обов’язків, які не передбачені цим Положенням і не стосуються компетенції відділу, не допускається.

 

 

Секретар ради                                                                                  Ігор ЛИСАК

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь