від 09 квітня 2024 року № 2114 "Про утворення пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Гусятинської селищної ради типу «Мобільний адміністратор» із застосуванням спеціального автоматизовано

Дата: 22.04.2024 14:09
Кількість переглядів: 206

 

ГУСЯТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВОСЬМЕ СКЛИКАННЯ

ПОЗАЧЕРГОВА СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ

 

09 квітня 2024 року                      смт Гусятин                                            № 2114

 

 

Про утворення пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Гусятинської селищної ради типу «Мобільний адміністратор» із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»

 

З метою забезпечення доступності адміністративних послуг та підвищення рівня обслуговування окремих категорій мешканців Гусятинської селищної ради, відповідно до закону України «Про адміністративні послуги», постанов Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 року № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» (зі змінами), від 01.08.2013 №588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» (зі змінами), керуючись статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Гусятинська селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Утворити пересувне віддалене робоче місце адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Гусятинської селищної ради типу «Мобільний адміністратор» із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» та організувати надання через нього окремих видів адміністративних послуг.

2. Затвердити Порядок надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Гусятинської селищної ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс», додається.

3. Відділу «Центр надання адміністративних послуг» Гусятинської селищної ради здійснити заходи щодо організаційного забезпечення надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці.

4. Графік роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Гусятинської селищної ради затверджується відповідним розпорядженням Гусятинського селищного голови.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Наталію МАЦКО та постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.

 

 

 

Селищний голова                                                                        Степан КАРПО

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення селищної ради

09.04.2024 року № 2114

 

ПОРЯДОК

надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Гусятинської селищної ради типу «Мобільний адміністратор» із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу

 «Мобільний кейс»

 

  1. Загальні положення

 

1.1. Порядок надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Гусятинської селищної ради типу «Мобільний адміністратор» (далі – віддалене робоче місце) із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» (далі – Порядок) розроблено з метою забезпечення доступності та підвищення рівня обслуговування окремих категорій мешканців Гусятинської селищної ради до отримання адміністративних послуг.

1.2. Надання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці здійснюється шляхом виїзду адміністратора в межах території Гусятинської селищної ради (далі – громада), за місцем проживання/перебування суб’єкта звернення (удома, в лікарні, закладі соціальної сфери, тощо).

1.3. Для належної організації надання адміністративної послуги на віддаленому робочому місці використовується спеціальний автоматизований комплекс «Мобільний кейс», який оснащений ноутбуком, принтером, сканером, зчитувачем ID-карт, мобільним модемом, міні WiFi-відеокамерою, відеореєстратором тощо. Прийом-передача спеціального обладнання адміністраторами реєструється в «Журналі прийому-передачі мобільного кейсу при здійсненні виїздів в рамках організації роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора Центру надання адміністративних послуг» за формою згідно із додатком 1 до цього Порядку.

1.4. Працівник центру забезпечує організацію надання адміністративної послуги на віддаленому робочому місці в строки, встановлені чинним законодавством України.

1.5. Правом на отримання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці відповідно до цього Порядку можуть скористатись суб’єкти звернення з категорії:

  • осіб, які досягли 80-річного віку;
  • людей з інвалідністю І групи;
  • осіб, що за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись, у т.ч. перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах громади.

            Належність суб’єкта звернення до жителів Гусятинської селищної територвальної громади визначається його місцем реєстрації згідно витягу з Реєстру територіальної громади або акту встановлення факту проживання без реєстрації. Вік суб’єкта звернення визначається за даними документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення (паспорта громадянина України та інших документів, передбачених діючим законодавством). Стан здоров’я суб’єкта звернення, що визначає його належність до категорій осіб, на яких поширюється надання послуг згідно цього Порядку, підтверджується одним із наступних документів:

 - посвідченням людини з інвалідністю І групи,

- довідкою медико-соціальної експертної комісії про наявність інвалідності І групи,

- випискою з історії хвороби амбулаторного хворого або копією відповідної інформації з медичної картки амбулаторного (стаціонарного) хворого,

 - довідкою сімейного лікаря або висновком медико-соціальної експертної комісії (індивідуальною програмою реабілітації людини з інвалідністю) про потребу хворого в постійному сторонньому догляді та нездатності до самообслуговування (має обмеження життєдіяльності в частині пересування).

1.6. Перелік адміністративних послуг, що надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора, відповідає переліку послуг, які згідно рішення Гусятинської селищної ради надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Гусятинської селищної ради.

1.7. Прийом мобільним адміністратором здійснюється безоплатно, за винятком сплати адміністративного збору у розмірі, передбаченому законодавством.

 

ІІ. Порядок замовлення та надання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці адміністратора із застосуванням спеціального комплексу «Мобільний кейс».

 

2.1. Для отримання адміністративних послуг суб’єкт звернення/законний представник, звертається у зручний для нього спосіб до відділу «Центр надання адміністративних послуг» Гусятинської селищної ради (далі – Центр) згідно із графіком його роботи.

2.2. Працівник  центру, який здійснює прийом:

  • з’ясовує вид адміністративної послуги, якої потребує суб’єкт звернення;
  • перевіряє належність суб’єкта звернення до категорій осіб, передбачених пунктом 1.5. цього Порядку;
  • надає консультацію та/або перевіряє наявність визначеного законодавством повного переліку необхідних для одержання суб'єктом звернення певної адміністративної послуги документів.

2.3. Працівник  центру відмовляє у прийнятті заяви на надання послуг на віддаленому робочому місці у випадках:

  • суб’єкт звернення не належить до переліку категорій осіб, визначених пунктом 1.5. цього Порядку;
  • особа-заявник звернулась щодо отримання адміністративних послуг, яких немає в переліку адміністративних послуг, що надаються на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора;
  • адреса місця фактичного перебування суб’єкта звернення знаходиться за межами території Гусятинської селищної ради;
  • відсутній або неповний пакет документів для надання адміністративної послуги у суб’єкта звернення.

Під час здійснення прийому працівник центру зобов’язаний надати заявнику вичерпну консультацію щодо порядку та умов одержання адміністративної послуги.

2.4. У випадку відповідності суб’єкта звернення категоріям осіб, на яких поширюється дія пункту 1.5. Порядку, відповідності виду адміністративної послуги, що надається на віддаленому робочому місці адміністратора, та за наявності у заявника повного переліку необхідних документів працівник центру:

  • формує заяву на отримання адміністративної послуги на віддаленому робочому місці із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» за формою згідно із додатком 2 до цього Порядку, із відміткою про погодження на проведення відео- та аудіофіксації надання адміністративної послуги, яка засвідчується підписом заявника.

До заяви додаються копії: документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення, та документа, що підтверджує категорію осіб, передбачених пунктом 1.5 Порядку.

У разі, якщо заява на обслуговування була подана засобами телекомунікаційного зв'язку, вона підписується заявником безпосередньо під час візиту до нього адміністратора ЦНАП;

- визначає/погоджує дату та час візиту адміністратора до суб’єкта звернення за визначеною у заяві адресою;

- фіксує дату та час виїзду до суб’єкта звернення за допомогою «Журналу обліку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Центру із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»» (далі - Журнал) за формою згідно із додатком 3 до цього Порядку.

2.5. У визначені під час прийому заяви дати та часу (із урахуванням часу на дорогу) працівник центру, що визначається за рішенням начальника відділу, виїздить за вказаною адресою до суб’єкта звернення. Попередньо працівник центру зв’язується з особою-заявником або суб’єктом звернення засобами телефонного зв’язку для попередження свого візиту. У разі необхідності до виїзду за вказаною адресою до суб’єкта звернення разом з працівником центру може бути залучений представник суб’єкта надання адміністративної послуги.

2.6. Виїзд працівника центру на вказану у заяві адресу до суб’єкта звернення здійснюється на службовому автомобілі Гусятинської селищної ради або іншому транспортному засобі, який залучається на підставі відповідних договірних відносин. Усі дії, пов’язані із виконанням працівниками центру своїх посадових обов’язків за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення здійснюються у присутності водія службового автомобіля та старости відповідного старостинського округу.

2.7. Під час виїзного прийому працівник центру та інші посадові особи Гусятинської селищної ради, які залучені до виїзного прийому, зобов’язані:

1) мати службове посвідчення;

2) здійснювати консультацію і прийом документів;

3) дотримуватися Єдиних вимог (стандартів) обслуговування відвідувачів Центру, відповідно до Регламенту.

2.8. Суб’єкт звернення зобов’язаний забезпечити умови для здійснення прийому мобільним адміністратром, а саме:

1) безпечне перебування осіб, які здійснюють виїзний прийом у приміщенні;

2) надати місце, обладнане столом, стільцем для здійснення прийому.

2.9. Під час виконання працівником центру своїх посадових обов’язків на віддаленому робочому місці за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення проводиться відео- та аудіофіксація за допомогою відповідних технічних засобів. Про проведення відео- та аудіофіксації виконання працівником центру своїх посадових обов’язків за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення в обов’язковому порядку повідомляється особа-заявник та суб’єкт звернення. Відео та аудіо записи (відео та аудіо файли) виконання працівником центру своїх посадових обов’язків на віддаленому робочому місці за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення зберігаються на персональному комп’ютері начальника центру в окремому архіві з обмеженим доступом протягом трьох місяців з дня надання послуги, та можуть бути використані виключно за рішенням селищного голови та начальника центру для оцінки виконання працівником своїх посадових обов’язків, або для з’ясування обставин у випадку надходження скарги від суб’єкта звернення чи особи-заявника. Розповсюдження таких відео та аудіо записів, надання їх третім особам, за виключенням правоохоронних органів у встановленому законом порядку, не допускається.

2.10. Прибувши за визначеною адресою, працівник центру встановлює особу суб’єкта звернення за даними паспорта (іншого документа, що посвідчує особу), належність суб’єкта звернення до категорії осіб, визначених в пункті 1.5 цього Порядку, та додатково перевіряє наявність та комплектність необхідних для надання адміністративної послуги документів.

2.11. За умови наявності необхідного переліку документів працівник центру забезпечує формування та реєстрацію заяви про надання адміністративної послуги, яка засвідчується особистим підписом суб’єкта звернення, та формування адміністративної справи відповідно до Регламенту роботи Центру.

2.12. У випадку встановлення факту відсутності одного чи кількох документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, та/або очевидну помилковість, неточність чи неповноту відомостей, працівник центру надає суб’єкту звернення вичерпну консультацію щодо порядку та умов одержання адміністративної послуги та необхідності повторного звернення особи-заявника, що представляє його інтереси, до центру після усунення недоліків. При реєстрації вхідного пакету з недоліками суб’єкт звернення одночасно попереджається про ймовірність відмови у наданні адміністративної послуги.

2.13. Працівник центру не здійснює надання адміністративних послуг та/або складає акт про неможливість надання таких послуг, за формою згідно із додатком 4 до цього Порядку у випадках:

  • суб’єкт звернення відсутній за місцем свого проживання/ перебування, зазначеним у заяві, у визначені дату та час;
  • суб’єкт звернення не може пред’явити оригінали документів, що засвідчують його особу та належність до категорії осіб, визначених в пункті 1.5. цього Порядку, та/ або у нього відсутні документи необхідні для надання адміністративної послуги у повному обсязі, у тому числі квитанція про сплату адміністративного збору (якщо така оплата передбачена законодавством);
  • суб’єкт звернення не надав письмового погодження на проведення аудіо- та відеофіксації під час подання документів на отримання адміністративної послуги;
  • наявності явних ознак того, що суб’єкт звернення не здатен усвідомлювати значення своїх дій та (або) керувати ними, у тому числі явних ознак сп’яніння.

2.14. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх опрацювання суб’єктом надання адміністративної послуги та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги здійснюється відповідно до Регламенту відділу «Центр надання адміністративних послуг» Гусятинської селищної ради з урахуванням особливостей, встановлених цим Порядком.

2.15. У визначений законодавством для надання певної адміністративної послуги термін та у спосіб, вибраний суб’єктом звернення при оформленні заяви, працівник центру повідомляє суб’єкта звернення щодо результату надання адміністративної послуги та видає/надсилає результат надання адміністративної послуги.

 

III Відповідальність

 

1. Працівники центру, водій службового автомобіля, староста відповідного старостинського округу, несуть юридичну відповідальність за розголошення персональних даних осіб та суб’єктів звернень та іншої інформації, що стала їм відома під час виконання повноважень щодо реалізації положень цього Порядку.

3.2. Працівники центру несуть персональну відповідальність за порушення пункту 2.7. цього Порядку.

3.3. Працівники центру несуть персональну відповідальність за обладнання спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» під час виїзного прийому, забезпечують збереження іменної печатки та захищеного носія ключової інформації.

3.4. Дії та рішення працівника центру щодо реалізації положень цього Порядку можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.

 

 

 

Секретар селищної ради                                                            Ігор ЛИСАК

 

 

 

 

 

Додаток 1 до Порядку

надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «ЦНАП» Гусятинської селищної ради типу «Мобільний адміністратор» із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»

 

ЖУРНАЛ

прийому-передачі «Мобільного кейсу» при здійсненні виїздів в рамках організації роботи пересувного віддаленого робочого місця адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Гусятинської селищної ради

 

№ з/ п

Дата прийому/

передачі

Час прийому/

передачі

Місце виїзного прийому (назва населеного пункту)

Комплектація мобіль-ного кейсу

ПІБ особи, яка видала/повернула мобільний кейс

Підпис особи, яка видала/ повернула мобільний кейс

ПІБ особи, яка прийняла мобільний кейс

Підпис особи, яка прийняла мобільний кейс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Додаток 2 до Порядку

надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «ЦНАП» Гусятинської селищної ради типу «Мобільний адміністратор» із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»

 

ЗАЯВА

на отримання адміністративної послуги із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»

 

Прошу надати «_____»____________20_____р. з _______ по _______

(дата) (з якої по яку годину)

 

адміністративну послугу_____________________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________ ____ за адресою:_____________________________________________________________ _____________________________________________________________________ __                                (повна адреса, код вхідних дверей)

скориставшись можливістю отримання адміністративної послуги із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс», оскільки гр.__________________________________________________________________ ___                            (П.І.Б., дата народження (суб'єкта звернення))

 

самостійно не пересувається з причини_____________________________________________________________ 

 

Додатки:

● копія документа, що посвідчує особу суб’єкта - звернення;

● копія документа, що підтверджує категорію осіб, передбачених п.1.5. Порядку.

«____» ___________20___ р.________________ __________________

(дата)                                         (підпис)                    (прізвище, ініціали).

 

Документи прийняті « ____» ___________20___р.

 

Працівник центру:____________________________ __________________

                                             (підпис)                                (прізвище, ініціали)

ПРИМІТКИ: Відповідно до ст.11 Закону України «Про інформацію», ст.7 Закону України «Про доступ до публічної інформації», забороняю без моєї згоди передачу інформації відносно мене третім особам.

                                                                        ________________ (підпис)

 

Відповідно до ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних», надаю згоду на обробку та використання моїх персональних даних для здійснення повноважень, пов’язаних із розглядом даної заяви.

                                                                                ________________ (підпис)

 

Ознайомлений та зобов’язуюсь попередити всіх осіб, присутніх при наданні адміністративної послуги, з тим, що під час надання адміністративної послуги із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс» проводиться відео та аудіо фіксація, та надаю на це свою згоду.

                                                                                   ________________ (підпис)

 

 

 

Додаток 3 до Порядку

надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «ЦНАП» Гусятинської селищної ради типу «Мобільний адміністратор» із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»

 

 

ЖУРНАЛ

обліку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Гусятинської селищної ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс»

 

№з/ п

Дата прийняття заяви на обслуговування

Прізвище,

ім’я, по батькові суб’єкта звернення, адреса місця реєстрації, конт.телефон

Адреса місця надання адміністративної послуги

Назва адміні стратвної послуги

Бажана дата

та час обслуговування

Підпис, прізвище та ініціали працівника цен ру, що прийняв заяву на обслуговування

Узгоджена дата та час обслуговування

Підпис, ПІБ працівника, який виїхав для обслуговування

Результат надання послуги

Примітка

 

 

 

 

 

 

Додаток 4 до Порядку

 

АКТ ЩОДО НЕМОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

Акт про неможливість надання адміністративної послуги: _____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________ __ (назва адміністративної послуги) _____________________________________________________________________________ ___ _____________________________________________________________________ __ (прийом документів, повернення документів з результатом адміністративної послуги) _____________________________________________________________________ __ ___________________________________________________________________ Суб’єкту звернення: ___________________________________________________________________ (ПІБ суб’єкта звернення)

За адресою: ____________________________________________________________________

 

Причина ненадання адміністративної послуги: _____________________________________________________________________ __ _____________________________________________________________________ __ ____________________________________________________________________Дата і час складання акта: _________________________________________________

 

Акт склав: ______________________________________________________________

 

(ПІБ адміністратора, підпис)

 

З актом ознайомлений: ___________________________________________________

(підпис суб’єкта звернення)


« повернутися до розділу «Позачергова сесія 8 скликання 09 квітня 2024 року»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь