Про обґрунтування підстави для здійснення закупівлі

Дата: 29.02.2024 17:18
Кількість переглядів: 90

 

ГУСЯТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

29 лютого 2024                       смт Гусятин                               № 24-од

 

Про обґрунтування підстави

 для здійснення закупівлі

 

 

Відповідно до частини п’ятої статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості),

 

1. Затвердити обґрунтування здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу, для закупівлі товару шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей з метою задоволення потреби на 2024 рік у товарі за предметом закупівлі: код ДК 021:2015:65210000-8 – Розподіл газу, що додається.

2. Уповноваженій особі Соболю Володимиру Ігоровичу - головному спеціалісту юридичного відділу Гусятинської селищної ради, забезпечити виконання цього розпорядження з дотриманням норм чинного законодавства.

3. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.        

          

 

Гусятинський селищний голова                                           Степан КАРПО

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Гусятинського
селищного голови
від  29 лютого 2024 р. №24 – од

 

ОБҐРУНТУВАННЯ
підстави для здійснення закупівлі

(відповідно до пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178)

 

Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.

На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей.

Абзацом 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.

Оператор ГРМ – оператор газорозподільної системи в особі Тернопільської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» що здійснює розподіл природного газу на підставі ліцензії, затвердженої постановою НКРЕКП від 26.12.2022 №1839 «Про видачу ліцензії з розподілу природного газу ТОВ «ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ», з урахуванням змін, внесених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.01.2024 №195, що підтверджує наявність підстав у Замовника для застосування закупівлі без використання електронної системи на придбання послуг з розподілу природного газу.

Враховуючи викладене, з метою задоволення потреби в закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:65210000-8 Розподіл газу, Замовник укладає договір у обсязі 21 188,75 м³ на загальну суму 44 496 грн 43 коп. з ПДВ, без використання електронної системи закупівель на підставі абзацом 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.

 

Уповноважена особа                                                       Володимир Соболь


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь