від 17 січня 2024 року №06-од "Про розподіл обов'язків між селищним головою, секретарем селищної ради, заступниками селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючим справами виконавчого комітету"

Дата: 18.01.2024 09:38
Кількість переглядів: 40

 

 

 

ГУСЯТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

17 січня 2024  року                     смт Гусятин                               №06-од

 

Про розподіл обов'язків між

селищним головою, секретарем

селищної ради, заступниками

селищного голови з питань діяльності

виконавчих органів, керуючим справами

виконавчого комітету

 

Керуючись  п.20 ч.4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою ефективної діяльності  апарату селищної ради та її виконавчих органів: 

 

  1. Затвердити розподіл обов'язків  між селищним головою, секретарем селищної ради, заступниками селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючим справами виконавчого комітету згідно з  додатком  1.
  2. Установити, що в разі відсутності селищного голови, заступників селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючого справами або наявності відповідної вакансії, здійснення їх обов'язків забезпечується посадовими особами згідно з  додатком  2.

3. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження Гусятинського селищного голови від 17 жовтня 2023 року №114-од «Про розподіл обов'язків між селищним головою, секретарем селищної ради, заступниками селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючим справами виконавчого комітету».

  1. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

         

Гусятинський селищний голова                                           Степан КАРПО

 

 

 

 

Додаток  1

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження Гусятинського селищного голови

 17 січня 2024 року  №06-од

 

 

Розподіл обов'язків

між селищним головою, секретарем селищної ради, заступниками селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючим справами виконавчого комітету Гусятинської селищної  ради

 

Гусятинський селищний голова

 Карпо Степан Олексійович

 

Гусятинський селищний голова (далі – селищний голова) є головною посадовою особою Гусятинської селищної ради територіальної громади та здійснює свої повноваження відповідно до статей 12, 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

 

Селищний голова:

 

          - забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень  на території Гусятинської селищної ради територіальної громади дотримання Конституції та законів України, виконання актів Президента України та відповідних  органів виконавчої влади;

         - організовує роботу Гусятинської селищної ради (далі – Рада) та її виконавчого комітету, видає розпорядження у межах своїх повноважень;

        - здійснює  керівництво апаратом ради та її виконавчого комітету;

        - скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради та засіданнях  виконавчого комітету;

        - підписує рішення, ухвалені радою та її виконавчим комітетом;

        - вносить на розгляд ради пропозиції:

  • щодо кандидатури на посаду секретаря ради;
  • заступників селищного голови, старост та керуючого справами виконавчого комітету ради;
  • про кількісний і персональний склад виконавчого комітету ради;
  • щодо структури виконавчих органів ради та її апарату;
  • створення установи з надання безоплатної первинної правової допомоги;
  • щодо кандидатури керівника установи з надання безоплатної первинної правової допомоги (у разі її створення);
  • щодо прийняття рішень про організацію територій і об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення та інших територій, що підлягають особливій охороні;

            - забезпечує підготовку на розгляд ради проєктів програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, місцевого бюджету та звіту про його виконання, рішень ради з інших питань, що належать до її відання;

       - забезпечує оприлюднення затверджені радою програми, бюджет та звіти про їх виконання;

        - призначає на посади та звільняє з посад працівників апарату, керівників та інших посадових осіб виконавчих органів ради у порядку, встановленому чинним законодавством, та укладає контракти з керівниками підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади;

        - забезпечує формування кадрового резерву посадових осіб апарату та виконавчих органів ради;

        - відповідно до чинного законодавства, організовує загальні збори громадян;

        - є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним радою;

        - забезпечує розгляд проєктів планів підприємств і організацій, які належать до комунальної власності територіальної громади, здійснює контроль за їх виконанням;

      -   сприяє здійсненню інвестиційної діяльності на території громади;

       - організовує і забезпечує мобілізаційну підготовку та мобілізацію на території громади;

        - вносить пропозиції до відповідних державних органів про оголошення природних та інших об'єктів, що мають екологічну, історичну, культурну або наукову цінність, пам'ятками природи, історії або культури, які охороняються законом;

        - готує і вносить на розгляд селищної ради пропозиції щодо прийняття рішень про організацію територій і об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення та інших територій, що підлягають особливій охороні;

       - забезпечує організацію заходів з питань дотримання норм чинного земельного законодавства;

       - контролює стан благоустрою на території населених пунктів громади;

       - здійснює необхідні заходи щодо ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійного лиха, епідемій, епізоотій, інших надзвичайних ситуацій, інформування про них населення, залучає в установленому законом порядку до цих робіт підприємства, установи та організації, а також населення;

       - вносить подання районній, обласній радам, районній та обласній державним адміністраціям щодо нагородження державними нагородами, відзнаками Президента України, Кабінету Міністрів України, обласної ради, облдержадміністрації, райдержадміністрації працівників організацій та установ  та жителів громади;

          - координує  взаємодію селищної ради, виконавчого комітету селищної ради з народними депутатами України та депутатами органів місцевого самоврядування усіх рівнів щодо розгляду актуальних питань життєзабезпечення громади;

        - представляє територіальну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства;

       - укладає від імені територіальної громади, ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до виключної компетенції ради, подає їх на затвердження ради;

      - сприяє розширенню зовнішньоекономічних зв'язків підприємств, організацій і установ, розташованих на території громади, незалежно від форм власності;

           - звертається до суду щодо визнання незаконними актів інших органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, які обмежують права та інтереси територіальної громади, а також повноваження ради та її органів;

         - забезпечує на території громади дотримання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їх об’єднань, веде особистий прийом громадян, розглядає звернення громадян;

        - бере участь у здійсненні державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності в межах та у спосіб, встановлених Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності";

       - щорічно звітує раді про здійснення державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності виконавчими органами селищної ради;

        - звітує про свою роботу не рідше одного разу на рік перед територіальною громадою на відкритій зустрічі з громадянами;

       - здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" та іншими законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень ради або не віднесені радою до відання її виконавчих органів.

     Керує роботою:

     -    виконавчого комітету селищної ради;

     -    апарату селищної ради та її виконавчих органів.

 У межах своїх повноважень забезпечує взаємодію з:

-  Тернопільською обласною радою;

-  Тернопільською обласною державною адміністрацією;

-  Чортківською  районною радою;

Чортківською  районною державною адміністрацією;

-  Гусятинським відділом Чортківської окружної прокуратури;

-   управлінням СБУ в Тернопільській області;

відділенням поліції №3 (м. Гусятин) Чортківського районного відділу поліції ГУНП в Тернопільській області;

Гусятинською ДПІ Головного управління ДПС  у  Тернопільській області;

- відділом  №4 у  Чортківському районі Головного  управління Держгеокадастру  у  Тернопільській області;

- банківськими установами в частині розміщення тимчасово вільних коштів    бюджету.

 

Очолює:

-  виконавчий комітет селищної ради;

-  комісію з питань захисту прав дитини при виконавчому комітеті селищної ради;

- комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при Гусятинській селищній раді;

- опікунську раду з питань забезпечення прав повнолітніх осіб, які потребують опіки (піклування), при виконавчому комітеті Гусятинської селищної ради.

 

Засвідчує :

- договори оренди землі;

- інші договори, що стосуються діяльності  селищної ради та виконавчого комітету.

 

Координує і контролює діяльність:

  • фінансового відділу;
  • відділу бухгалтерського обліку та звітності;
  • юридичного відділу.

 

Заступник селищного голови  з питань діяльності виконавчих органів Гудь Віктор Зіновійович

 

- організовує підготовку проєктів програм соціально-економічного та культурного розвитку, інших цільових програм;

- забезпечує інвестиційну діяльність;

- забезпечує встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів щодо оплати побутових, комунальних, транспортних та інших послуг, які надаються підприємствами та організаціями комунальної власності громади;

- сприяє розвитку, реформуванню та управлінню об'єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності територіальної громади, контролю за їх належним утриманням та ефективною експлуатацією;

- здійснює відповідно до законодавства контроль за організацією обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства;

- забезпечує державну та регіональну політику щодо охорони, захисту, використання і відтворення лісів, додержання лісового та природоохоронного законодавства на землях лісового фонду;

- організовує проведення заходів з видалення сухостійних аварійних дерев, омолодження зелених насаджень та озеленення територій;

- координує роботу щодо підготовки житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період;

- забезпечує організацію благоустрою, водопостачання населених пунктів, здійснення контролю за організацією прибирання, вивозу та утилізації побутових відходів;

-забезпечує проведення капітального будівництва та ремонту об'єктів комунального господарства,  соціально-культурного призначення, житлових будинків, шляхів місцевого значення за рахунок селищного, обласного, державного бюджету, інших джерел фінансування, передбачених чинним законодавством, в тому числі на пайових засадах;

- забезпечує підготовку і подання на затвердження ради містобудівних програм, генеральних планів забудови населених пунктів та іншої містобудівної документації;

- контролює процес підготовки пропозицій про надання відповідно до законодавства дозволу на спорудження об'єктів містобудування незалежно від форм власності;

- сприяє проведенню заходів щодо прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів у порядку, встановленому законодавством, по узаконенню самовільного будівництва;

- координує організацію роботи, пов’язаної зі створенням і веденням містобудівного кадастру;

- здійснює заходи щодо організації охорони, реставрації пам'яток історії і культури, архітектури та містобудування, паркових комплексів, природних заповідників;

- забезпечує здійснення заходів щодо регулювання земельних відносин, в межах повноважень;

-  сприяє розвитку сільського господарства (рослинництво, тваринництво, бджільництво та в інших галузях с/г);

- забезпечує контроль за якісним обслуговуванням населення транспортом та зв’язком;

- координує роботу по здійсненню державної економічної політики на території населених пунктів громади, сприяє їх економічному розвитку;

- сприяє створенню об’єднань співвласників багатоквартирних будинків;

- сприяє розвитку на території територіальної громади підприємництва та впровадження регуляторної політики;

- забезпечує ведення роботи з військового обліку, в межах повноважень;

- організовує здійснення контролю за додержанням правил торгівлі, побутового обслуговування, а також законодавства про захист прав споживачів;

- забезпечує здійснення заходів щодо захисту населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них;

-    забезпечує здійснення заходів з пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту населення;

- сприяє  здійсненню необхідних заходів щодо ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійного лиха, епідемій, епізоотій, інших надзвичайних ситуацій, інформування про них населення, залучення в установленому законом порядку до цих робіт підприємств, установ та організацій, а також населення;

- координує роботу з підготовки і внесення на розгляд ради пропозицій щодо прийняття рішень про організацію територій і об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення та інших територій, що підлягають особливій охороні;

- координує роботу з підготовки і подання на затвердження ради проєктів селищних програм охорони довкілля, у межах повноважень, може брати участь у підготовці загальнодержавних і регіональних програм охорони довкілля;

- бере участь у формуванні проєктів основних показників мобілізаційного    плану селищної ради з дотриманням вимог Закону України “Про державну таємницю”;

- проводить прийом громадян з особистих питань, розглядає звернення громадян.

- виконує інші доручення селищного голови, селищної ради та виконавчого комітету.

 

Здійснює взаємодію із:

  • «інвестиційними» організаціями;

- підприємствами енергозабезпечення;

- сільськогосподарськими виробниками та фермарами;

- інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю в Тернопільській області;

- Гусятинським РЕМ;

- Гусятинським УЕГГ;

  • підприємствами лісового господарства;
  • Державною екологічною інспекцією;
  • Службою автомобільних доріг;
  • Чортківським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області;
  • Гусятинською райспоживспілкою;
  • установами, організаціями які діють у сфері ветеринарної медицини;
  • установами торгівлі;
  • Чортківським районним  управлінням ГУ ДСНС України в Тернопільській області;
  • 10 ДПРЧ ГУ ДСНС України в Тернопільській області;
  • правоохоронними органами;
  • підприємставами телекомунікацій (зв’язок);
  • Першим відділом Чортківського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;
  • підприємствами, організаціями (інтернет провайдери);
  •  державною екологічною інспекцією у Тернопільській області.

 

Координує діяльність:

  -   відділу архітектури, містобудування, земельних ресурсів та комунального майна Гусятинської селищної ради;

-  відділу військового обліку, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій та охорони праці;

  • КП «Благоустрій» виконавчого комітету Гусятинської селищної ради;
  • КП «Водоканал-сервіс» Гусятинської селищної ради;
  •    комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації»;
  •    старостів (в межах своїх повноважень).

 

Очолює:

- постійно діючу комісію з виявлення, обліку та набуття у комунальну власність безхазяйного майна та майна відумерлої спадщини;

- комісію з обстеження земельних ділянок та вирішення земельних спорів;

- аукціонну комісію для продажу об’єктів малої приватизації;

- комісію по обстеженню об’єктів централізованого та децентралізованого водопостачання на території Гусятинської територіальної громади;

- постійну комісію з питань визначення стану зелених насаджень та їх відновної вартості на території Гусятинської територіальної громади;

- комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації проти України;

  • громадську комісію з житлових питань при виконавчому комітеті Гусятинської селищної ради;
  •  адміністративну комісію;
  • комісію щодо законності розташування та здійснення торгівлі у не встановлених місцях на території Гусятинської селищної ради;
  • комісію з питань захисту прав споживачів при виконавчому комітеті Гусятинської селищної ради;
  • спеціальну комісію з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

 

Заступник селищного голови  з питань діяльності виконавчих органів Мацко Наталія Степанівна

 

- координує роботу по наданню адміністративних послуг мешканцям населених пунктів громади, в тому числі на віддалених робочих місцях адміністраторів;

- контролює своєчасне розроблення та погоджує проєкти інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, що надаються селищною радою;

- забезпечує підготовку висновків та надає пропозиції  селищному голові  щодо організації роботи селищної ради по наданню  адміністративних послуг;

- координує діяльність закладів, установ та підприємств сфери охорони здоров’я, розташованих на території Гусятинської територіальної громади;

- вносить пропозиції щодо проектів фінансування та матеріально-технічного забезпечення закладів, установ, організацій і підприємств сфери охорони здоров’я, що знаходяться в комунальній власності Гусятинської селищної ради;

- сприяє реалізації державної політики у сферах освіти, фізичної культури та спорту, молоді, культури та туризму, зайнятості населення в межах повноважень;

- здійснює контроль за дотриманням стандартів освіти в закладах дошкільної освіти, загальної  середньої та позашкільної освіти, збереженням культурної спадщини громади;

- сприяє  розвитку напрямків фізичної культури і спорту та створенню умов для занять фізкультурою і спортом максимально широкого кола мешканців громади;

- вносить пропозиції щодо проєктів фінансування та матеріально-технічного забезпечення галузей освіти, молоді та спорту, культури та туризму, соціальної політики, вдосконалення мережі об’єктів вказаних структур;

- сприяє розширенню та ефективній діяльності дитячих та молодіжних організацій, об’єднань, товариств, а також діяльності творчих спілок, громадських та волонтерських об’єднань;

- сприяє розвитку галузі освіти, культури, фізичної культури та спорту, вирішенню соціальних питань, а також реалізації молодіжної політики в населених пунктах громади;

- бере участь у підготовці проєкту Програми соціально-економічного та культурного розвитку, координує   роботу з підготовки проєктів цільових програм з питань розвиту освіти, культури, фізичної культури та спорту, соціального захисту та забезпечення різних категорій громадян та контролює стан виконання запланованих заходів в межах компетенції;

- організовує роботу по  управлінню закладами освіти та  культури, які належать територіальній громаді;

- забезпечує створення необхідних умов для виховання дітей, молоді, розвитку їх здібностей, трудового навчання, професійної орієнтації, продуктивної праці учнів,  вдосконалення мережі освітніх закладів;

- сприяє розвитку інклюзивної освіти на території громади;

- координує роботу з питань оздоровлення та відпочинку дітей і підлітків;

- координує роботу з обліку дітей дошкільного та шкільного віку;

- здійснює контроль за проведенням роботи з багатодітними, малозабезпеченими сім'ями та з сім'ями, що опинилися в складних життєвих обставинах;

- координує організацію роботи щодо запобігання бездоглядності, профілактики правопорушень серед дітей, інших негативних явищ у підлітковому середовищі, супроводу дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

- створює  умови для розвитку культури, народної творчості і художньої самодіяльності, збереження та відродження національно-культурних традицій;

- координує підготовку та проведення культурно- масових, освітніх, молодіжних заходів (свята, фестивалі, концерти, конкурси тощо);

-  забезпечує координацію роботи виконавчих органів, підприємств, установ, громадських організацій з питань реалізації державної політики у сфері соціального забезпечення та соціального захисту   малозахищених громадян, громадян пільгових категорій, осіб з інвалідністю на території громади;

- взаємодіє з релігійними організаціями, громадами і  конфесіями;

- здійснює контроль за реалізацією заходів з соціальної підтримки малозабезпечених верств населення (інвалідів, ветеранів війни та праці, громадян, реабілітованих як жертв політичних репресій, військовослужбовців, а також військовослужбовців учасників антитерористичної операції, звільнених у запас або відставку, сімей, які втратили годувальника, багатодітних сімей, громадян похилого віку, які потребують обслуговування вдома);

- забезпечує ведення діловодства та архівної справи відповідно до вимог законодавства, здійснює контроль за дотриманням законодавства у вказаній сфері в виконавчих органах селищної ради;

- забезпечує роботу з розгляду звернень громадян, фізичних і юридичних осіб у встановлені законодавством строки, дотримання законодавства про звернення громадян безпосередньо в апараті, а також в виконавчих органах селищної ради;

- проводить прийом громадян з особистих питань, розглядає звернення громадян;

- виконує інші доручення селищного голови, селищної ради та виконавчого комітету.

 

Координує діяльність:

  • загального відділу Гусятинської селищної ради;
  • відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Гусятинської селищної ради;
  • відділу культури та туризму Гусятинської селищної ради;
  • сектору «Служби у справах дітей Гусятинської селищної ради»;
  • відділу соціального захисту та охорони здоров’я населення Гусятинської селищної ради;
  • КНП «Гусятинська комунальна лікарня» Гусятинської селищної ради;
  • КНП «Гусятинський центр ПМСД»;
  • КП '' Гусятинська бальнеологічна лікарня '';
  • комунальної архівної установи «Трудовий архів Гусятинської селищної ради»;
  •    комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Гусятинської селищної ради;
  •    центру надання адміністративних послуг;
  • старостів (в межах своїх повноважень).

 

Забезпечує взаємодію з:

  • відділом соціального забезпечення №3 управління соціального захисту населення Чортківської РДА;
  • управлінням соціального захисту населення Чортківської райдержадміністрації;
  • Гусятинською районною філією Тернопільського обласного центру зайнятості;
  • Теребовлянським відділенням управління виконавчої дирекції фонду соціального страхування України в Тернопільській області;
  • відділом обслуговування громадян №4 (сервісний центр управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області);
  • ветеранськими організаціями.

Очолює:

  • комісію з  профілактики правопорушень серед  неповнолітніх при виконавчому комітеті Гусятинської селищної ради;
  • комісію при виконавчому комітеті Гусятинської селищної ради для вирішення питань щодо надання матеріальних допомог жителям громади, які проживають на території Гусятинської селищної ради;
  • координаційну раду щодо реалізації державної політики у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі, забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків;
  • експертну комісію;
  • постійно діючу комісію по перевірці (встановленню) фактів проживання осіб без реєстрації або не проживання за зареєстрованою адресою.

 

Секретар селищної ради

ЛИСАК Ігор Михайлович

 

- відповідно до частини 4 статті 51 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" входить  за посадою до складу виконавчого комітету селищної ради; 

- організує підготовку сесій ради, питань, що вносяться на розгляд ради, забезпечує оприлюднення проєктів рішень ради відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації" та інших законів;

- забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення, організує контроль за їх виконанням, забезпечує оприлюднення рішень ради відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації", забезпечує офіційне оприлюднення рішень ради, які відповідно до закону є регуляторними актами, а також документів, підготовлених у процесі здійснення радою регуляторної діяльності, та інформації про здійснення радою регуляторної діяльності;

- за дорученням селищного голови, в межах визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», координує діяльність постійних та інших комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій;

- сприяє та надає допомогу депутатам ради у здійсненні їх повноважень;

- сприяє  депутатам в організації прийому громадян, у проведенні звітів перед виборцями, організації заходів по реалізації пропозицій  виборців, висловлених під час звітів, а також пропозицій і зауважень, внесених депутатами на сесіях селищної ради;

- організовує за дорученням ради відповідно до законодавства здійснення заходів, пов'язаних з підготовкою і проведенням референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування;

- забезпечує зберігання у раді офіційних документів, пов'язаних з місцевим самоврядуванням Гусятинської територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку;

- забезпечує своєчасність доведення рішень ради до виконавців і населення, організовує контроль за їх виконанням;

- забезпечує гласність у роботі селищної ради та її органів, організації вивчення громадської думки;

-  взаємодіє з партійними та громадськими організаціями;

-  взаємодіє з органами самоорганізації населення;

- вирішує за дорученням селищного голови або ради інші питання, пов'язані з діяльністю ради та її органів;

- у випадках, передбачених частиною 6 статті 46 Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

  • скликає сесії ради;
  • повідомляє депутатам і доводить до відома населення інформацію про час і місце проведення сесії ради, питання, які передбачається внести на розгляд ради;
  •  веде засідання ради та підписує її рішення.

      - у випадку, передбаченому частиною першою статті 42 Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» здійснює повноваження селищного голови.

Здійснює взаємодію з установами, організаціями та підприємствами, в межах своїх повноважень та з метою виконання визначених законом завдань.

Координує роботу постійних комісій.

Проводить прийом громадян з особистих питань, розглядає звернення громадян.

 

Керуючий справами  виконавчого комітету ради

ШМОКАЛЮК Ярослав Зіновійович

 

- забезпечує якісне та своєчасне виконання завдань з питань, що належать до його компетенції, ефективну взаємодію між виконавчими органами ради, підвідомчими підприємствами, установами, організаціями;

- організовує підготовку засідань та нарад виконавчого комітету селищної ради, засідань комісій при виконавчому комітеті;

- формує проєкт порядку денного та забезпечує підготовку документів на розгляд виконавчого комітету;

- координує роботу по організації обліку громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов;

- забезпечує підготовку та виконання планів роботи виконавчого комітету селищної ради, формування планів засідань ви­конавчого комітету ради,

- контролює редагування, реєстрацію та випуск документів виконавчого комітету ради та їх своєчасне розсилання адресатам;

- контролює виконання та додержання термінів виконання рішень виконавчого комітету селищної ради;

- в межах наданих повноважень організовує ділове листування з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до його компетенції;

- здійснює прийом громадян з питань, що стосуються діяльності виконавчого комітету селищної ради:

- надає довідки;

- вирішує за дорученням селищного голови або виконавчого комітету інші питання, пов’язані з діяльністю виконавчих органів;

- сприяє організаційному та правому забезпеченню діяльності виконавчого комітету селищної ради;

- забезпечує та відповідає за проведення аналізу проєктів рішень  виконавчого комітету селищної ради;

- забезпечує гласність в роботі виконачого комітету, організовує доведення рішень виконавчого комітету до виконавців;

- планує та контролює, впроваджує та використовує у виконавчому комітеті селищної ради  інформаційних і телекомунікаційних технологій, систем і мереж, програмно-апаратних комплексів, системи баз даних з метою інформатизації діяльності виконавчого комітету селищної ради;

-  забезпечує дотримання законності в правових актах, які видаються виконавчим комітетом селищної ради;

- забезпечує участь виконавчого комітету селищної ради у вирішенні питань з проведення виборів і референдумів в межах, визначених законодавством;

- виконує інші доручення селищного голови, селищної ради та виконавчого комітету, якщо такі доручення стосуються його повноважень та не суперечать чинному законодавству;

- за дорученням керівництва селищної ради представляє виконавчий комітет селищної ради в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях з питань, що належать до його компетенції;

  •  здійснює загальне керівництво виконавчим комітетом селищної ради, в межах своїх повноважень організовує взаємодію апарату селищної ради з її виконавчими органами;
  • організовує роботу по взаємодії із засобами масової інформації, забезпечує гласність у діяльності селищної ради, ведення  та наповнення вебсайту селищної ради, організовує надання інформації  для наповнення вебсайту селищної ради в межах питань, визначених розподілом обов'язків між селищним головою, секретарем селищної ради та заступниками селищного голови з питань діяльності виконавчих органів;
  • очолює комісію по присвоєнню адрес об’єктам будівництва, об’єктам нерухомого майна;
  • в межах своїх повноважень, для виконання своїх обов'язків та реалізації прав, взаємодіє з усіма структурними підрозділами, посадовими особами та працівниками селищної ради.

 

Керуючий справами виконавчого комітету

Гусятинської селищної ради                                                    Ярослав ШМОКАЛЮК

 

 

 

 

Додаток  2

до розпорядження Гусятинського селищного голови

17 січня 2024 року  №06-од

 

Взаємозаміна

між селищним головою, секретарем селищної ради, заступниками селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючим справами виконавчого комітету Гусятинської селищної  ради

 

 

                        Посада

              Хто заміщає

Селищний голова

КАРПО

Степан Олексійович

Секретар селищної ради

ЛИСАК

Ігор Михайлович

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

ГУДЬ

Віктор Зіновійович

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

МАЦКО

Наталія Степанівна

 

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

МАЦКО

Наталія Степанівна

 

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

ГУДЬ

Віктор Зіновійович

 

Керуючий справами виконавчого

комітету селищної ради

ШМОКАЛЮК

Ярослав Зіновійович

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

МАЦКО

Наталія Степанівна

 

 

 

Керуючий справами виконавчого комітету

Гусятинської селищної ради                                    Ярослав ШМОКАЛЮК

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь