від 31 серпня 2023 року №90-од "Щодо готовності закладів освіти до початку нового навчального року"

Дата: 31.08.2023 16:19
Кількість переглядів: 72

 

 

 

 

ГУСЯТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

 31 серпня   2023 року                        смт Гусятин                        №90-од

 

Щодо готовності закладів освіти

до початку нового навчального року

            

 

Відповідно до Закону  України «Про місцеве самоврядування в Україні», указів Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», від 26 липня 2023 року № 451/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», розпорядження Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 903-р «Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», на виконання розпорядження начальника районної військової адміністрації від 30 серпня 2023 року № 148/01-03 «Щодо готовності закладів освіти до початку нового навчального року»,  з метою формування нового освітнього простору, створення інноваційного та безпечного середовища для якісного навчання дітей та учнівської молоді:

 

з о б о в ’ я з у ю:

 

        1. Відділ освіти сім’ї, молоді та спорту селищної ради  забезпечити:

1) організацію якісного навчального процесу в закладах освіти з урахуванням створення безпечних умов під час повітряних тривог в Україні для дітей, учнів, працівників та збереження життя і здоров’я учасників освітнього процесу;

2) формування освітнього простору «Нової української школи», оснащення закладів освіти сучасними кабінетами, облаштування меблями, комп’ютерним обладнанням і дидактичними матеріалами, необхідними для впровадження компетентнісного навчання;

3) доступність загальної середньої освіти шляхом удосконалення мережі закладів, урізноманітнення моделей організації освіти;

 4) реалізацію вимог Базового компонента дошкільної освіти, формування в закладах дошкільної освіти  інклюзивних груп, соціально-педагогічний патронат для дітей дошкільного віку в населених пунктах з малою кількістю жителів;

5) безперешкодний доступ дітей з особливими освітніми потребами до будівель і приміщень закладів освіти, інтеграцію учнів вказаної категорії в освітній простір шляхом створення безпечних умов в ході російсько-української війни для навчання в інклюзивних класах/групах, формування нового інклюзивного середовища в закладах освіти;

 6) якісне функціонування інклюзивно-ресурсного центру, оснащеного згідно вимог чинного законодавства;

 7) належне функціонування закладів позашкільної освіти, недопущення їх ліквідації або реорганізації, модернізацію навчальної, матеріально-технічної бази, проведення капітальних ремонтів будівель, споруд і комунікацій;

8) раціональне й ефективне використання коштів державної освітньої субвенції, обласного і місцевого бюджетів для інноваційного оновлення діяльності закладів освіти, покращення їх навчально-методичної та матеріально-технічної баз, придбання підручників, шкільного автобуса, сучасної комп’ютерної техніки та мультимедійного обладнання, облаштування кабінетів природничо-математичних дисциплін, створення відповідних санітарно-гігієнічних умов та умов для занять спортом, облаштування стрілецьких тирів, смуг перешкод із сучасним нестандартним обладнанням, кімнат здоров’я тощо;

9) реалізацію вимог нового Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, чотирьохтижневого меню, порядку організації харчування;

10) проведення тендерів із закупівлі харчових продуктів, паливномастильних матеріалів, твердого палива через систему «ProZorro»;

 11) підготовку матеріально-технічної бази закладів освіти до роботи в осінньо-зимовий період, проведення робіт з енергозбереження;

12) підвищення виконавської дисципліни в закладах і установах освіти;

13) забезпечити постійний контроль за організацією і результатами роботи закладів та установ освіти;

14) координувати діяльність закладів і установ освіти в умовах військового часу;

15) систематично проводити моніторинг освітньої діяльності, стану матеріально-технічної бази, санітарно-гігієнічних умов у закладах дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти.

16) про стан виконання даного розпорядження селищну раду до 04 листопада 2023 року та 06 квітня 2024 року.

2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Наталію Мацко.

 

Селищний голова                                                                        Степан КАРПО

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь