Про створення спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій
ГУСЯТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
26 липня 2023 року смт Гусятин №137
Про створення спеціальної комісії
з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій
З метою оперативного реагування на надзвичайні ситуації у разі їх виникнення на території Гусятинської селищної ради, відповідно до Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів України від 14 червня 2002 року № 843 «Про затвердження Загального положення про спеціальну Урядову комісію з ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру і Загального положення про спеціальну комісію з ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру регіонального, місцевого та об’єктового рівня», керуючись статтями 33,38,59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет селищної ради
ВИРІШИВ:
1. Створити спеціальну комісію з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
2. Затвердити Положення про спеціальну комісію з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій згідно з додатком 1.
3. Затвердити Склад спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій згідно з додатком 2.
4. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.
Селищний голова Степан КАРПО
Додаток №1
до рішенням виконавчого комітету
Гусятинської селищної ради
Від 26.07.2023 року №137
ПОЛОЖЕННЯ
про спеціальну комісію з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій
І. Загальні положення
1. Спеціальна комісія з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (далі – Комісія) є координаційним органом, який утворюється рішенням виконавчого комітету селищної ради у разі виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня та працює на місці події.
2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента і Кабінету Міністрів України, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
3. Роботою Комісії керує її голова, а у разі відсутності голови – його заступник. Голова Комісії, його заступник та персональний склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету селищної ради.
4. Періодичність, термін та місце проведення засідань Комісії визначається її головою. Рішення Комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів і оформляється протоколом, що підписується головою Комісії.
5. Рішення Комісії, прийняті у межах її повноважень, є обов’язковими для виконання структурними підрозділами селищної ради, підприємством, установою та організацією, де виникла надзвичайна ситуація.
6. За членами Комісії на час виконання покладених на них обов’язків зберігається заробітна плата за основним місцем роботи.
7. Транспортне обслуговування членів Комісії на період надзвичайної ситуації здійснюється за рахунок селищної ради, підприємства, установи та організації, де виникла надзвичайна ситуація.
8. Організація побутового обслуговування членів Комісії під час роботи в зоні надзвичайної ситуації покладається на селищну раду, підприємства, установи та організації, території яких знаходяться в межах цієї зони. Члени Комісії на період проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації забезпечуються у разі потреби спеціальним одягом та засобами індивідуального захисту за рахунок селищної ради, підприємств, установ та організацій.
П. Завдання Комісії
9. Основними завданнями Комісії є:
організація виконання плану заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру;
формування плану заходів щодо захисту жителів громади і територій від наслідків надзвичайної ситуації;
безпосередня організація та координація діяльності структурних підрозділів селищної ради, підприємств, установ та організацій, пов’язаної з виконанням плану заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайної ситуації; забезпечення життєдіяльності постраждалих жителів.
Ш. Повноваження Комісії
10. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
визначає першочергові заходи щодо проведення рятувальних та інших невідкладних робіт у зоні надзвичайної ситуації;
організовує роботи з ліквідації надзвичайної ситуації та визначає комплекс заходів щодо ліквідації її наслідків;
залучає до проведення робіт з ліквідації надзвичайної ситуації та відбудовних робіт відповідні аварійно-рятувальні, транспортні, будівельні, медичні та інші формування;
подає у разі потреби до виконавчого комітету селищної ради, підприємства, установи та організації пропозиції стосовно виділення додаткових коштів для здійснення першочергових заходів щодо ліквідації надзвичайної ситуації;
вивчає ситуацію, що склалася, та готує інформацію селищної ради Департаменту з питань цивільного захисту населення та оборонної роботи обласної державної адміністрації, керівництву районної державної адміністрації, підприємства, установи та організації про вжиття заходів реагування на надзвичайну ситуацію, причини її виникнення, хід відбудовних робіт;
організовує роботи, пов’язані з визначенням розміру збитків внаслідок надзвичайної ситуації, та затверджує відповідні акти;
організовує інформування жителів про стан справ, наслідки та прогноз розвитку надзвичайної ситуації, хід ліквідації та правила поведінки;
організовує моніторинг стану довкілля на території, що зазнала впливу надзвичайної ситуації;
здійснює прогноз розвитку надзвичайної ситуації;
подає керівництву селищної ради, підприємства, установи та організації пропозиції щодо заохочення осіб, які брали участь у розробці та здійсненні заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та проведенні відбудовних робіт;
організовує надання допомоги потерпілим та сім’ям загиблих внаслідок надзвичайної ситуації;
виконує інші функції з ліквідації надзвичайної ситуації у межах своїх повноважень.
ІV. Права Комісії
11. Комісія має право:
залучати у разі потреби в установленому порядку до роботи у складі Комісії працівників структурних підрозділів селищної ради, підприємств, установ та організацій:
давати структурним підрозділам селищної ради, керівництву підприємств, установ та організацій відповідні доручення з питань, що належать до її компетенції;
утворювати у разі потреби для опрацювання окремих питань, що належать до її компетенції, робочі групи із залученням до них відповідних спеціалістів підприємств, установ та організацій за погодженням з їх керівниками.
Керуючий справами виконавчого Ярослав ШМОКАЛЮК
комітету селищної ради
Додаток №2
до рішенням виконавчого комітету
Гусятинської селищної ради
Від 26.07.2023 року №137
Склад
спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій Гусятинської селищної ради
ГУДЗ Михайло Ярославович
|
Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів - голова комісії
|
ГАЙДАШ Наталія Віталіївна
|
Начальник ЦНАП Гусятинської селищної ради - секретар комісії
|
Члени оперативного штабу:
|
|
МАЦКО Наталія Степанівна |
Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів |
ГУДЬ Віктор Зіновійович |
Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів |
ШМИГЕЛЬСЬКИЙ Віталій Ярославович |
Начальник юридичного відділу |
ШИМЧИШИН Руслана Володимирівна |
Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності |
СЕМЕНЯК Ольга Йосипівна |
Начальник загального відділу |
ЧАЙКА Леся Павлівна |
Начальник відділу архітектури, містобудування, земельних ресурсів та комунального майна |
ПЕНЮТА Василь Анатолійович |
Завідувач військово-облікового бюро юридичного відділу |
ШМИГЕЛЬСЬКА Ольга Іванівна |
Начальник фінансового відділу |
ТУТКАЛЮК Ольга Тарасівна |
Начальник відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту |
ВЕЛИЧЕНКО Ірина Василівна |
Начальник відділу культури і туризму |
ФІТЬКАЙЛО Іван Іванович |
Директор КП «Благоустрій» виконавчого комітету Гусятинської селищної ради |
ДЕРЕВОРІЗ Василь Іванович |
Директор КНП «Гусятинська комунальна лікарня» Гусятинської селищної ради |
КОБРИН Михайло Лук’янович |
Директор КНП «Гусятинський центр первинної медико-санітарної допомоги» Гусятинської селищної ради |
КОВАЛЬСЬКА Галина Олександрівна |
Комунальна архівна установа «Трудовий архів Гусятинської селищної ради» |
МАХОБЕЙ Олена Михайлівна |
Комунальне підприємство «Бюро технічної інвентаризації» Гусятинської селищної ради |
КОЗАЧОК Наталія Володимирівна |
Комунальна установа «Гусятинський інклюзивно-ресурсний центр» Гусятинської селищної ради |
БАНТРОХ Ігор Йосипович |
Директор КП «Водоканал-сервіс» |
БАЛАЦЬКИЙ Тарас Іванович |
Директор КНП «Гусятинська бальнеологічна лікарня» |
ЧИЧУН Оксана Іванівна |
Староста села Вільхівчик |
ГАЛЯБАРДА Ігор Ярославович |
Староста сіл Суходіл, Боднарівка |
ДЕМКУРА Віктор Євстахійович |
Староста сіл Кривеньке, Васильків |
СЛОБОДЯН Андрій Антонович |
Староста сіл Коцюбинчики, Зелена, Босири, Сокиринці |
МОСКАЛЮК Микола Ярославович |
Староста сіл Сидорів, Шидлівці |
КОЛТУЦЬКИЙ Микола Дмитрович |
Староста села Городниця |
ПАНЬКІВ Галина Іванівна |
Староста села Постолівка |
ЛИТВИН Ольга Миколаївна |
Староста села Самолусківці |
ГАВРИЛЮК Іван Петрович |
Староста сіл Личківці, Трибухівці |
Примітка: установити, що у разі персональних змін у складі Комісії або відсутності осіб, які входять до складу Комісії, у зв’язку з відпусткою, хворобою чи з інших причин, особи, які виконують їх обов’язки, входять до складу Комісії за посадами.
Керуючий справами виконавчого Ярослав ШМОКАЛЮК
комітету селищної ради