від 05 червня 2023 року №57-од "Про затвердження Положення про експертну комісію та складу експертної комісії селищної ради"
ГУСЯТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
05 червня 2023 року смт Гусятин №57-од
Про затвердження Положення
про експертну комісію та складу
експертної комісії селищної ради
Відповідно до статті 6 Закону України "Про Національний архівний фонд та архівні установи", Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004 та наказу Міністерства юстиції України від 19 червня 2013 року № 1227/5 "Про затвердження Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації" та з метою організації тимчасового зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових та інших правовідносин селищної ради та її виконавчого комітету з юридичними і фізичними особами на території селищної ради та інших архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду:
1. Затвердити:
1) Положення про експертну комісію селищної ради у новій редакції (додаток 1);
2) склад експертної комісії селищної ради за посадовим складом у новій редакції (додаток 2).
2.Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження селищного голови від 11 лютого 2020 року №11-од «Про затвердження Положення про експертну комісію та складу експертної комісії селищної ради», від 26 лютого 2021 року №33-од «Про новий склад експертної комісії селищної ради».
3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Селищний голова Степан КАРПО
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
|
Розпорядження селищного голови 05 червня 2023 року №57-од |
ПОЛОЖЕННЯ
про експертну комісію селищної ради
1. Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» і Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004, селищна рада утворює експертну комісію (далі – ЕК) для організації і проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві селищної ради, та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд ЕК архівного відділу районної державної адміністрації та державної архівної установи, у зоні комплектування яких перебуває.
2. ЕК є постійно діючим органом селищної ради. Рішення ЕК затверджуються селищним головою, після чого стають обов'язковими для виконання структурними підрозділами селищної ради.
3. У своїй діяльності ЕК керується Конституцією, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України та іншими нормативно -правовими актами, а також положенням про ЕК, затвердженим на підставі Типового положення.
4. До складу ЕК, який затверджується розпорядженням селищного голови, входять керівники служби діловодства та архівного підрозділу селищної ради, інші працівники структурних підрозділів селищної ради, представник архівного відділу районної державної адміністрації, у зоні комплектування якого вона перебуває.
Головою ЕК призначається, як правило, заступник селищного голови, а секретарем – керівник архівного підрозділу або особа, відповідальна за архів. Голова ЕК може мати заступника.
2
5. Секретар ЕК за рішенням голови забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома структурних підрозділів селищної ради та окремих осіб рішення комісії, здійснює облік і звітність про проведену роботу, веде документацію ЕК і забезпечує її збереженість.
6. ЕК працює відповідно до річного плану, який затверджує селищний голова, і звітує перед ним про проведену роботу.
7. Завданням ЕК є організація та проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві селищної ради.
8. ЕК селищної ради приймає рішення про:
схвалення і подання до ЕК архівного відділу районної державної адміністрації проєктів таких документів: описи справ постійного зберігання, внесені до Національного архівного фонду (далі - НАФ), описи справ з кадрових питань (особового складу), номенклатура справ, інструкції з діловодства, анотовані переліки унікальних документів НАФ, акти про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, акти про вилучення документів з НАФ;
схвалення і подання до ЕПК державного архіву переліків проєктів проблем (тем), науково-технічна документація яких підлягає внесенню до НАФ;
схвалення описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання та з кадрових питань (особового складу);
схвалення і подання ЕК архівного відділу районної державної адміністрації номенклатури справ.
Проєкти документів подаються на розгляд ЕК архівного відділу районної державної адміністрації у паперовій та електронній формах разом із супровідним листом.
9. Для виконання покладених на ЕК завдань їй надається право:
контролювати дотримання структурними підрозділами селищної ради, окремими працівниками, відповідальними за організацію документів у діловодстві, установлених вимог щодо розробки номенклатур справ, формування справ, експертизи цінності документів, упорядкування та оформлення документів;
вимагати від структурних підрозділів селищної ради розшуку відсутніх документів НАФ, документів тривалого зберігання, у тому числі документів з кадрових питань (особового складу), та письмових пояснень у випадках втрати цих документів;
одержувати від структурних підрозділів селищної ради відомості та пропозиції, необхідні для проведення експертизи цінності документів;
визначати строки зберігання документів, що не передбачені типовими та галузевими переліками видів документів із зазначенням строків їх зберігання, та погоджувати їх з ЕК архівного відділу районної державної адміністрації;
заслуховувати на своїх засіданнях керівників структурних підрозділів селищної ради про стан підготовки документів до архівного зберігання і забезпечення збереженості документів, про причини втрати документів;
запрошувати на засідання як консультантів та експертів фахівців структурних підрозділів селищної ради, а в разі необхідності працівників архівного відділу районної державної адміністрації;
інформувати керівництво селищної ради з питань, що входять до компетенції ЕК.
10. Засідання ЕК проводиться не рідше ніж один раз на рік і вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини складу її членів.
Голова ЕК може прийняти рішення про проведення засідання у режимі відеоконференції з використанням відповідного програмного забезпечення, зокрема через Інтернет (далі-онлайн-засідання). В онлайн- засіданні беруть участь члени ЕК, а також запрошені особи.
11. Рішення ЕК приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, оформляється протоколом, який підписують голова (у разі його відсутності – заступник) і секретар комісії, та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання ЕК селищним головою.
12. У разі відмови селищного голови затвердити протокол засідання ЕК, її голова може звернутися зі скаргою до Центральної експертно-перевірної комісії Державної архівної служби.
Начальник загального
відділу селищної ради Ольга СЕМЕНЯК
СХВАЛЕНО
Протокол засідання експертної комісії селищної ради
«28» квітня 2023 року.№4
|
СХВАЛЕНО
Протокол засідання експертної комісії архівного відділу РДА
«22»травня 2023 р..№5 .
|
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
|
Розпорядження селищного голови 05 червня 2023 року №57-од |
СКЛАД
експертної комісії селищної ради за посадовим складом
Заступник селищного голови, голова комісії
Начальник загального відділу селищної ради, заступник голови комісії
Фахівець загального відділу селищної ради, секретар комісії
Члени експертної комісії:
Секретар селищної ради
Керуючий справами виконавчого комітету селищної ради
Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності- головний бухгалтер
селищної ради
Начальник юридичного відділу селищної ради
Фахівець з кадрової роботи юридичного відділу селищної ради
Секретар керівника загального відділу селищної ради
Начальник загального
відділу селищної ради Ольга СЕМЕНЯК