Про створення  Гусятинської субланки цивільного захисту  

Дата: 06.06.2023 11:21
Кількість переглядів: 68

 

ГУСЯТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

від 17 травня 2023 року                                                                            № 90

 

Про створення  Гусятинської

субланки цивільного захисту

 

На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства з питань цивільного захисту» від 17.02.2022 № 2081-ІХ, п. 2 ст. 19 Кодексу цивільного захисту, постанов Кабінету Міністрів України від 09.01.2014 № 11 «Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту» та від 11.03.2015 № 101 «Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту», з метою реалізації заходів цивільного захисту, визначення складу органів управління та сил цивільного захисту, планування їх діяльності щодо ефективного захисту населення і територій у разі загрози виникнення або при виникненні надзвичайних ситуацій, керуючись пунктом 3 частини першої статті 36, статтею 51, статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Гусятинської селищної ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Створити Гусятинську субланку Чортківської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Тернопільської області.

2. Затвердити Положення про Гусятинську субланку Чортківської районної ланки Чортківської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Тернопільської області
(далі - Положення) та додатки 1, 2 до Положення.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на  заступника селищного голови Віктора ГУДЯ.      

 

 

Гусятинський селищний голова                                     Степан КАРПО

 

                                                          

ПОГОДЖЕНО                             

ПОГОДЖЕНО

Голова Чортківської районної військової адміністрації

_____________Володимир ШЕПІТКО

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням виконкому Гусятинської селищної ради

№ 90  від 17 травня 2023р.

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

Про Гусятинську субланку

Чортківської районної ланки територіальної підсистеми єдиної

державної системи цивільного захисту Тернопільської області

 

1. Загальні питання

Це Положення визначає основи створення, організацію, склад сил і засобів, порядок діяльності Гусятинської селищної субланки Чортківської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Тернопільської області.

 

2. У цьому Положенні терміни вживаються у такому значенні:

єдина державна система цивільного захисту - сукупність органів управління, сил і засобів центральних та місцевих органів виконавчої влади, виконавчих органів рад, підприємств, установ та організацій, які забезпечують реалізацію державної політики у сфері цивільного захисту;

Гусятинська субланка - сукупність органів управління, сил і засобів районних, підприємств, установ та організацій, які забезпечують реалізацію державної політики у сфері цивільного захисту;

сили цивільного захисту аварійно-рятувальні формування, спеціалізовані служби та інші формування цивільного захисту, призначені для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації надзвичайних ситуацій;

інші терміни вживаються у значенні, вказаному у Кодексі цивільного захисту України, Положенні про єдину державну систему цивільного захисту, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від
09.01.2014 № 11.

3. Метою створення Гусятинської субланки є організація та здійснення заходів щодо захисту населення і території від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період на території району.

4. Завданнями Гусятинської субланки є:

1) організація та здійснення заходів щодо захисту населення і території від надзвичайних ситуацій;

2) забезпечення готовності органів управління та підпорядкованих їм сил цивільного захисту до дій, спрямованих на запобігання і реагування на надзвичайні ситуації або небезпечні події;

3) планування заходів цивільного захисту;

4) організація та здійснення евакуації населення, матеріальних і культурних цінностей у безпечні райони, їх розміщення та життєзабезпечення населення;

5) забезпечення оповіщення та інформування органів управління, сил цивільного захисту та населення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій;

6) організація та здійснення заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій;

7) проведення рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, організація життєзабезпечення постраждалого населення;

8) ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій або небезпечних подій;

9) здійснення моніторингу і прогнозування виникнення надзвичайних ситуацій та їх розвитку, визначення ризиків їх виникнення на території району, оцінка соціально-економічних наслідків надзвичайних ситуацій, визначення на основі прогнозних даних обсягу потреби в силах, засобах, матеріальних та фінансових ресурсах;

10) ліквідація медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій та епідемій, надання екстреної медичної допомоги постраждалим, здійснення заходів медичного забезпечення;

11) навчання населення щодо поведінки та дій у разі загрози чи виникнення надзвичайної ситуації;

12) організація і проведення підготовки керівного складу та фахівців  органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів цивільного захисту;

13) здійснення заходів щодо створення, використання та підтримання в належному стані наявного фонду захисних споруд цивільного захисту для укриття населення;

14) створення, збереження і раціональне використання резерву матеріальних ресурсів, необхідних для запобігання і реагування на надзвичайні ситуації;

15) забезпечення сталого функціонування суб’єктів господарювання і територій в особливий період;

16) здійснення заходів щодо соціального захисту постраждалого населення;

17) інші завдання, визначені чинним законодавством України.

5. Положення про ланку затверджується керівником органу, що її утворив.

6. Безпосереднє керівництво  Гусятинською субланкою здійснює  селищний голова.

7. До складу  Гусятинської ланки входять органи управління та підпорядковані їм сили цивільного захисту, відповідні суб’єкти господарювання. На структурні підрозділи селищної ради та територіальні органи міністерстві відомств України в рамках Гусятинської селищної субланки Чортківської районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Тернопільської області покладається виконання функцій згідно з додатком №2.

8. Для координації діяльності органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання у сфері цивільного захисту функціонує селищна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (надалі ТЕБ та НС); на об’єктовому рівні комісії з питань надзвичайних ситуацій суб’єктів господарювання.

Місцева і об’єктові комісії з питань ТЕБ та НС здійснюють свою діяльність відповідно до положень про них.

Для координації робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації на місцевому та об’єктовому рівні, у разі потреби, утворюється спеціальна комісія з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

Рішення про утворення такої комісії приймає відповідно керівник субланки або суб’єкта господарювання у разі виникнення надзвичайної ситуації відповідного рівня.

9. Управління Гусятинською субланкою здійснюють:

на місцевому рівні – виконавчий комітет Гусятинської селищної ради, підрозділи з питань цивільного захисту (фахівці), які утворюються у їх складі, старости старостинських округів, підрозділи Головного управління ДСНС України в Тернопільській області;

на об’єктовому рівні - керівники суб’єктів господарювання, а також підрозділи (посадові особи) з питань цивільного захисту, які утворюються (призначаються) відповідно до законодавства. Управління  Гусятинською субланкою здійснюється за схемою ( додаток №1).

10. Для забезпечення управління, координації дій органів управління та підпорядкованих їм сил цивільного захисту, здійснення чергування і забезпечення збору, обробки, узагальнення та аналізу інформації про обстановку функціонують:

чергова служба Гусятинського виконкому;

чергові (диспетчерські) служби суб’єктів господарювання, установ і організацій (де такі передбачені штатним розписом).

У разі виникнення надзвичайних ситуацій до організації заходів з ліквідації їх наслідків залучаються представники заінтересованих органів державної влади.

Порядок збору та опрацювання інформації з питань цивільного захисту населення і територій, обміну цією інформацією визначається регламентом інформаційного обміну, який затверджується розпорядженням селищного голови.

11. Для забезпечення сталого управління заходами цивільного захисту та реалізації функцій, передбачених на особливий період Гусятинською  субланкою використовується пункт управління в приміщенні виконавчого комітету Гусятинської селищної ради;

12. До сил цивільного захисту Гусятинської  субланки входять спеціалізовані служби цивільного захисту місцевого рівня (додаток №3)

13. До складу Гусятинської субланки входять спеціалізовані служби цивільного захисту, що утворюються відповідно до чинного законодавства України (додаток №4).

14. Режими функціонування.

В умовах нормальної виробничо-промислової, радіаційної, хімічної, сейсмічної, гідрогеологічної, гідрометеорологічної, техногенної і пожежної обстановки та за відсутності епідемій, епізоотій, епіфітотій Гусятинська субланка працює в режимі повсякденного функціонування.

Залежно від масштабу і особливостей надзвичайної ситуації, що прогнозується або виникла, в межах територіальної громади чи в межах окремої її території встановлюється один із таких режимів функціонування Гусятинської субланки:

- повсякденного функціонування;

- підвищеної готовності;

- надзвичайної ситуації;

- надзвичайного стану.

Режим функціонування надзвичайного стану встановлюється Президентом України.

Підставами для тимчасового введення на території селищної ради режиму підвищеної готовності є загроза виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня.

15. Переведення Гусятинської субланки у режим функціонування в умовах особливого періоду здійснюється відповідно до актів Президента України, Кабінету Міністрів України, планів цивільного захисту на особливий період.

16. Гусятинська субланка провадить свою діяльність відповідно до плану основних заходів цивільного захисту на рік.

17. Заходи із запобігання виникненню та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюються на основі планів реагування на надзвичайні ситуації.

18. На об’єктах підвищеної небезпеки розробляються плани локалізації і ліквідації наслідків аварій на таких об’єктах.

19. З метою забезпечення заходів із запобігання надзвичайним ситуаціям на території Гусятинської селищної ради здійснюється постійний моніторинг природної і техногенної обстановки.

20. Реагування на надзвичайні ситуації та ліквідація їх наслідків.

Керівництво аварійно-рятувальними та іншими невідкладними роботами здійснює керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, який призначається та діє відповідно до статті 75 Кодексу цивільного захисту України.

На час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації у підпорядкування керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації переходять всі аварійно-рятувальні сили, що залучаються до ліквідації таких наслідків.

Ніхто не може втручатися в діяльність керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

Залежно від обставин, що склалися у зоні надзвичайної ситуації, керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації самостійно приймає рішення щодо:

- здійснення заходів з евакуації;

- зупинення діяльності суб’єктів господарювання (крім об’єктів з безперервним циклом виробництва, припинення діяльності яких може спричинити більш суттєві наслідки, ніж зупинка його роботи у разі виникнення надзвичайної ситуації), розташованих у зоні надзвичайної ситуації, та обмеження доступу населення до такої зони;

- залучення в установленому порядку до проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт необхідних транспортних засобів, іншого майна суб’єктів господарювання, розташованих у зоні надзвичайної ситуації, аварійно-рятувальних служб, а також громадян за їх згодою;

- зупинення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, якщо виникла підвищена загроза життю або здоров’ю рятувальників та інших осіб, які беруть участь у ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

- необхідності прийняття інших рішень для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та забезпечення безпеки постраждалих.

 

Керуючий справами виконавчого комітету

Гусятинської селищної ради                                Ярослав ШМОКАЛЮК

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь