Про організацію цивільного захисту на території Гусятинської селищної ради

Дата: 06.06.2023 11:18
Кількість переглядів: 65

 

 

ГУСЯТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

від 17  травня 2023 р.                                                                     №89

Про організацію цивільного захисту

на території Гусятинської селищної ради

Відповідно до Кодексу цивільного захисту України,  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Плану основних заходів цивільного захисту на 2022 рік, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 28.12.2021 року №1742-р, розпорядження Тернопільської обласної військової адміністрації від 08.05.2023 року № 241/01.02-01, виконком селищної  ради

                                              ВИРІШИВ:

1. Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету Гусятинської селищної ради від 28 січня 2022 року №8.

2. Затвердити «План основних заходів цивільного захисту населення Гусятинської селищної ради на 2023 рік» (додається).                                                                  

3.Керівникам структурних підрозділів, комунальних підприємств, установ селищної ради, старостам, суб’єктам господарювання:                                                                    

1)  забезпечити виконання плану заходів цивільного захисту населення в Гусятинській селищній раді на 2023 рік, затвердженого виконкомом Гусятинської селищної ради та погодженого начальником Чортківського  РУ  ГУДСНС України у Тернопільській області ;

2) про проведену роботу інформувати завідувача військово - облікового бюро Гусятинської селищної ради щорічно до 25 грудня.

 4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Віктора ГУДЯ.

 

 

Гусятинський селищний голова                                             Степан КАРПО

 

                                                                                                    План

основних заходів цивільного захисту населення Гусятинської селищної ради на 2023 рік

 

Мета: Розбудова ефективної системи цивільного захисту в Гусятинській селищній раді.

 

Завдання:

1. Створення умов для безпечної життєдіяльності населення Гусятинської селищної ради.

2. Забезпечення здійснення комплексу заходів щодо запобігання надзвичайним ситуаціям, своєчасного реагування і ліквідації їх наслідків, захисту населення і територій в інтересах кожної людини.

3. Запровадження ефективної системи управління суб’єктами забезпечення цивільного захисту.

 

Місце проведення: Адміністративна територія Гусятинської селищної ради.

 

Час (терміни) проведення: 2023 рік.

 

Найменування заходу

Відповідальні за виконання

Строк виконання

І. Заходи щодо утворення місцевої ланки єдиної державної системи цивільного захисту

1. Проведення аналізу природно-техногенних загроз для життєдіяльності населення на території Гусятинської селищної ради (далі – селищна рада), складання паспортів ризику.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

щороку станом на 1 січня

2. Утворення структурного підрозділу з питань цивільного захисту в складі виконавчих органів з урахуванням техногенного навантаження територій.

Юридичний відділ Гусятинської селищної ради

при формуванні структури селищної ради

3. Утворення та організація діяльності місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при Гусятинській селищній раді.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

негайно

4. Організація підготовки фахівців, діяльність яких пов’язана із здійсненням заходів цивільного захисту, у навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Тернопільської області (далі - НМЦ ЦЗ та БЖД).

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

протягом року та відповідно до термінів дії відповідних посвідчень

ІІ. Заходи щодо забезпечення пожежної безпеки

1. Утворення місцевих і добровільних пожежно-рятувальних підрозділів у населених пунктах селищної ради.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

визначає безпосередній виконавець

2. Визначення (уточнення), спільно з Гусятинським РВ УДСНС України у Тернопільській області, необхідної кількості місцевих і добровільних пожежно-рятувальних підрозділів для забезпечення реагування на пожежі та надзвичайні ситуації на території селищної ради та місць їх розташування для забезпечення прибуття їх до місця виклику у термін, що не перевищує 20 хвилин та згідно ДСТУ 8767, ДБН Б.2.2-12ю.2019 (з урахуванням існуючих державних, місцевих і добровільних пожежно-рятувальних підрозділів)

розроблення карти-схеми з відображенням існуючих у населених пунктах державних, місцевих і добровільних пожежно-рятувальних підрозділів, а також тих, що додатково необхідно утворити з урахуванням адміністративно-територіального поділу.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

протягом кварталу

3. Визначення обсягів робіт щодо будівництва (реконструкції, ремонту) пожежних депо (пристосованих приміщень) для розміщення персоналу та технічних засобів місцевих і добровільних пожежно-рятувальних підрозділів.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

визначає безпосередній виконавець

4. Розроблення спільно з Гусятинським РВ УДСНС України у Тернопільській області структури та штатної чисельності місцевих і добровільних пожежно-рятувальних підрозділів, встановлення порядку їх комплектування персоналом і переліку спеціальної пожежної техніки, оснащення та майна, необхідного для функціонування підрозділів.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

визначає безпосередній виконавець

5. Придбання пожежно-рятувальних автомобілів, пожежно-технічного та аварійно-рятувального обладнання та оснащення, первинних засобів пожежогасіння, іншого майна.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

По мірі утворення підрозділів

6. Організація підготовки персоналу для місцевих і добровільних пожежно-рятувальних підрозділів.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів спільно з Гусятинським РВ УДСНС України у Тернопільській області

По мірі утворення підрозділів

7. Визначення джерел фінансування заходів, пов'язаних з утворенням і функціонуванням місцевих і добровільних пожежно-рятувальних підрозділів.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів спільно з фінансовим відділом Гусятинської селищної ради

Визначає безпосередній виконавець

8. Планування видатків у місцевих бюджетах на створення та забезпечення належного функціонування місцевих і добровільних пожежно-рятувальних підрозділів.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів спільно з фінансовим відділом Гусятинської селищної ради

При формуванні  бюджетів на рік

9. Проведення спільно з Гусятинським РВ УДСНС України у Тернопільській області семінарів, нарад, круглих столів тощо з питань утворення та функціонування місцевих і добровільних пожежно-рятувальних підрозділів, у т.ч. із залученням міжнародних експертів.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів спільно з Гусятинським РВ УДСНС України у Тернопільській області

Визначає безпосередній виконавець

ІІІ. Заходи щодо організації оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій та інформування у сфері цивільного захисту

1. Аналіз стану існуючих систем оповіщення (централізованих, локальних та об’єктових), їх спроможності щодо своєчасного оповіщення населення селищної ради. Визначення доцільності модернізації або впровадження нових систем оповіщення.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

Визначає безпосередній виконавець

2. Планування заходів щодо проведення модернізації діючих систем оповіщення або побудови нових систем оповіщення на території селищної ради.

2.1. Підготовка та прийняття розпорядчих документів щодо проведення модернізації існуючих систем оповіщення або побудови нових систем оповіщення на території селищної ради (накази, розпорядження).

2.2. Передбачення фінансування щодо проведення модернізації діючих систем оповіщення або побудови нових систем оповіщення на території селищної ради.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, керівники об’єктів

Визначає безпосередній виконавець

3. Реалізація заходів щодо проведення модернізації діючих систем оповіщення або побудови нових систем оповіщення на території селищної ради.

3.1. Розроблення необхідної проєктно-технічної документації щодо проведення модернізації діючих систем оповіщення або побудови нових систем оповіщення.

3.2. Проведення модернізації діючих систем оповіщення або побудова нових систем оповіщення.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, керівники об’єктів

Визначає безпосередній виконавець

4. Проведення заходів щодо підтримання систем оповіщення у робочому стані.

4.1. Планування заходів щодо здійснення експлуатаційно-технічного обслуговування системи оповіщення на території селищної ради.

4.2.Передбачення фінансування на здійснення експлуатаційно-технічного обслуговування системи оповіщення на території селищної ради та укладання відповідних договорів.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів спільно з фінансовим відділом селищної ради, керівники об’єктів

Визначає безпосередній виконавець

5.  Підготовка персоналу, на який покладаються функції з організації оповіщення населення  про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації.

5.1. Включення персоналу, на який покладаються функції з організації та оповіщення населення, до Планів комплектування Навчально-методичних центрів цивільного захисту та безпеки життєдіяльності області.

5.2. Забезпечення підготовки визначеної категорії персоналу в  Навчально-методичних центрах цивільного захисту та безпеки життєдіяльності області.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

Визначає безпосередній виконавець

ІV. Заходи щодо укриття населення у захисних спорудах

1. Складення (уточнення) переліків захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів, що знаходяться на території селищної ради (далі – фонд захисних споруд цивільного захисту). Створення обліків (документального та, за необхідності, електронного) фонду захисних споруд селищної ради.

1.1 Заведення:

-журналів обліку захисних споруд, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів;

-паспортів та облікових карток захисних споруд.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, суб’єкти господарювання – балансоутримувачі захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів

 

Визначає безпосередній виконавець

2.Проведення комплексного обстеження захисних споруд цивільного захисту, обстежень стану інших споруд фонду захисних споруд цивільного захисту та встановлення стану їх готовності до використання за призначенням (для укриття населення).

Визначення захисних споруд, що не можливо використовувати для укриття населення, технічної можливості та економічної доцільності їх відновлення.

2.1. Оформлення:

актів оцінки стану готовності захисних споруд (на кожну захисну споруду),

акту результатів обстеження споруд подвійного призначення
та найпростіших укриттів.

2.2. Узагальнення отриманих результатів стану готовності захисних споруд цивільного захисту готово»; «обмежено готово»; «не готово»).

2.3. Підготовка пропозицій щодо подальшого утримання захисних споруд, що не можливо використовувати для укриття населення.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, суб’єкти господарювання – балансоутримувачі захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів

 

Визначає безпосередній виконавець

3. Визначення потреб фонду захисних споруд цивільного захисту відповідно до вимог статті 32 Кодексу цивільного захисту України з урахуванням фактичного стану наявного фонду захисних споруд цивільного захисту.

3.1. Проведення відповідних розрахунків, визначення потреби фонду захисних споруд цивільного захисту (сховищ; ПРУ; споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів).

3.2. Розгляд та затвердження отриманих результатів на засіданні місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при Гусятинській селищній раді.

 Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

Визначає безпосередній виконавець

4. Задоволення повної потреби фонду захисних споруд:

4.1. Підготовка та прийняття рішень про подальше використання захисних споруд цивільного захисту, що непридатні для подальшого використання за призначенням та у разі зміни балансоутримувача (сховищ; ПРУ; споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів).

4.1.1. Створення комісій з питань подальшого використання захисних споруд, підготовка комісіями відповідних пропозицій.

4.2. Підготовка обгрунтовуючих матеріалів для прийняття рішення щодо виключення за погодженням з ДСНС, виключення з фонду захисних споруд цивільного захисту непридатних споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів.

4.2.1. Створення комісій з визначення стану і списання захисних споруд. Складення та затвердження актів про стан захисної споруди.

4.2.2. Погодження виключення непридатних захисних споруд з фонду таких споруд з ДСНС.

4.2.3. Прийняття рішень щодо виключення з фонду захисних споруд цивільного захисту непридатних споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів.

4.2.4. Виключення непридатних захисних споруд, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів з фонду захисних споруд.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів,

суб’єкти господарювання – балансоутримувачі захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів

Визначає безпосередній виконавець

5. Проведення обстеження приміщень у підвальних та цокольних поверхах будівель та споруд, насамперед - громадського та виробничого призначення, з метою визначення можливості включення їх до фонду захисних споруд цивільного захисту споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів, пристосування їх під захисні споруди цивільного захисту (ПРУ).

5.1. Отримання згоди їх власників (балансоутримувачів) на включення зазначених будівель і споруд до фонду захисних споруд цивільного захисту.

5.2. Складення списків зазначених споруд і приміщень, затвердження їх на засіданні місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при Гусятинській селищній раді.

5.3. Включення зазначених споруд і приміщень до обліків фонду захисних споруд цивільного захисту громади.

 Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

Визначає безпосередній виконавець

6. Складення та затвердження планів приведення захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів у готовність до використання за призначенням. Реалізація вимог зазначених планів.

6.1. Розробка та затвердження програм розвитку фонду захисних споруд цивільного захисту, внесення змін до існуючих цільових програм, що діють у сфері цивільного захисту та/або соціально-економічного розвитку селищної ради.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, суб’єкти господарювання – балансоутримувачі захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів

Визначає безпосередній виконавець

7. Створення формувань з утримання фонду захисних споруд цивільного захисту.

7.1. Організація підготовки персоналу.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів,

суб’єкти господарювання – балансоутримувачі захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів;

Визначає безпосередній виконавець

8. Здійснення приписки населення до конкретних місць захисту фонду захисних споруд цивільного захисту.

8.1. Доведення до населення місць розміщення зазначених місць та порядку їх зайняття.

8.2. Створення загальнодоступних інформаційних ресурсів із зазначенням на них місць захисту (фонду захисних споруд цивільного захисту) із застосуванням можливостей ЗМІ, інших інформаційних ресурсів.

8.3. Розроблення та розміщення на офіційних сайтах селищної ради, суб’єктів господарювання інтерактивних карт.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів;

суб’єкти господарювання – балансоутримувачі захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів

Визначає безпосередній виконавець

V. Заходи щодо радіаційного та хімічного захисту населення

1. Оцінка впливу радіаційно та хімічно небезпечних об’єктів на безпеку життєдіяльності населення, визначення зон можливого хімічного забруднення та прогнозованих зон хімічного забруднення внаслідок можливих хімічних аварій, проведення розрахунків щодо кількості суб’єктів господарювання та населення, які можуть потрапити у зазначені зони та зони спостереження навколо атомних електростанцій.

1.1. Визначення переліку суб’єктів господарювання та кількості населення, які можуть потрапити у зазначені зони.

1.2. Розроблення карти можливої радіаційної та хімічної обстановки в межах території селищної ради.

1.3. Розроблення та затвердження планів реагування на надзвичайні ситуації, пов’язаних з виливом (викидом) у довкілля радіоактивних та небезпечних хімічних речовин.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів спільно з Гусятинським РВ УДСНС України у Тернопільській області

Визначає безпосередній виконавець

2. Створення мережі спостереження за радіаційною та хімічною обстановкою на території селищної ради, оснащення постів спостереження приладами радіаційної та хімічної розвідки, підготовка працівників, які входять до складу зазначених формувань цивільного захисту.

2.1. Облік утворених на підприємствах диспетчерських служб та постів спостереження за радіаційною та хімічною обстановкою, визначення стану їх оснащення приладами радіаційної та хімічної розвідки.

2.2. Створення розрахунково-аналітичних груп (розроблення та затвердження положення про РАГ, укомплектування їх працівниками та забезпечення відповідним оснащенням).

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів спільно з Гусятинським РВ УДСНС України у Тернопільській області

Визначає безпосередній виконавець

3. Організація забезпечення непрацюючого населення, яке проживає у прогнозованих зонах хімічного забруднення, засобами індивідуального захисту органів дихання, у тому числі шляхом можливості їх придбання в особисте користування (за рахунок місцевих бюджетів та коштів хімічно небезпечних об’єктів).

3.1. Визначення обсягів забезпечення засобами індивідуального захисту органів дихання.

3.2. Планування закупівлі засобів індивідуального захисту органів дихання.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, старости сіл  спільно з Гусятинським РВ УДСНС України у Тернопільській області,

керівники ХНО

Визначає безпосередній виконавець

4. Визначення порядку проведення санітарної обробки населення, спеціальної обробки одягу, майна і транспорту, завчасне матеріально-технічне забезпечення суб’єктів господарювання, що залучаються до такої роботи.

4.1. Визначення суб'єктів господарювання, які можуть залучатися, за їх згодою, в разі виникнення надзвичайних ситуацій до проведення:
санітарної обробки людей та спеціальної обробки майна та одягу; 
спеціальної обробки транспорту.

4.2. Укладання цивільно-правових угод із суб'єктами господарювання щодо проведення санітарної обробки людей та спеціальної обробки одягу, майна і транспорту в разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру і ліквідації їх наслідків.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, старости сіл  спільно з Гусятинським РВ УДСНС України у Тернопільській області

Визначає безпосередній виконавець

5. Проведення заходів з підготовки населення щодо порядку дій у зонах прогнозованого хімічного та радіаційного забруднення в разі аварії та аварійної ситуації.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, старости сіл  спільно з НМЦ ЦЗ та БЖД Тернопільської області

Протягом року

VI. Заходи щодо організації евакуації населення в разі виникнення надзвичайних ситуацій

1. Оцінка можливої обстановки, яка може виникнути на території селищної ради при надзвичайних ситуаціях техногенного та природного характеру, і потребує організації та проведення обовязкових евакуаційних заходів (наявність впливу радіаційно та хімічно небезпечних об’єктів, зон катастрофічного затоплення, масових лісових та торфяних пожеж, інших небезпечних геологічних та гідрологічних явищ та процесів).

1.1. Рішення щодо необхідності завчасного планування евакуаційних заходів та створення органів з евакуації.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, старости сіл  спільно з Гусятинським РВ УДСНС України у Тернопільській області

Визначає безпосередній виконавець

2. Створення органів з евакуації селищної ради та планування їх дій у разі проведення евакозаходів.

2.1. Розпорядчі документи щодо створення органів з евакуації (розпорядження).

2.2. Розробка та затвердження документів Органів з евакуації (положення, функціональні обов'язки, календарний план роботи комісії з питань евакуації тощо).

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

Визначає безпосередній виконавець

3. Оновлення плану евакуації населення, матеріальних і культурних цінностей.

Комісія з питань евакуації селищної ради

Визначає безпосередній виконавець

4. Проведення підготовчих заходів щодо реалізації видів забезпечення населення, яке евакуйовується (транспортного, продовольчого, медичного, охорони громадського порядку тощо).

4.1. Розробка Розділу із забезпечення заходів евакуації у Плані евакуації населення та матеріальних і культурних цінностей.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

Визначає безпосередній виконавець

5. Проведення підготовки персоналу органів з евакуації, що залучається до здійснення евакуаційних заходів.

5.1. Включення особового складу органів з евакуації до Планів комплектування Навчально-методичних центрів цивільного захисту та безпеки життєдіяльності області.

Комісія з питань евакуації селищної ради

Визначає безпосередній виконавець

6. Організація роз’яснювальної роботи з населенням щодо порядку дій під час здійснення евакуаційних заходів.

6.1. Виготовлення та розміщення у місцях масового перебування людей інформаційних Куточків, листівок, плакатів;

6.2. Розміщення інформації в засобах масової інформації.

Комісія з питань евакуації селищної ради

Визначає безпосередній виконавець

VII. Заходи щодо формування культури безпеки життєдіяльності населення, його обізнаності щодо прав і обов’язків у сфері цивільного захисту та готовності до свідомих практичних дій в умовах надзвичайних ситуацій

1. Забезпечення постійного інформування населення про заходи, що вживаються органами місцевого самоврядування, з метою забезпечення безпеки життєдіяльності на території селищної ради.

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, загальний відділ Гусятинської селищної ради

Постійно

2. Створення та забезпечення функціонування класів безпеки в закладах освіти

Начальник відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Гусятинської селищної ради

до 15 грудня

3. Розширення мережі консультаційних пунктів із питань цивільного захисту та призначення осіб, відповідальних за організацію їх роботи

 

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

протягом року

4. Проведення інформаційно-просвітницької роботи та пропаганди знань серед населення з питань захисту та дій у надзвичайних ситуаціях у мережі консультаційних пунктів при органах місцевого самоврядування

Заступник Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів

протягом року

 

 

Керуючий справами виконавчого комітету                                                                            Гусятинської селищної ради                                                  Ярослав ШМОКАЛЮК                                                                        

 


« повернутися до розділу «2023»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь