Про звернення громадян
Шановні відвідувачі сайту!
Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» від 02.07.2015 за № 577-VIII внесені зміни до статті 5 Закону України «Про звернення громадян».
Статтею 5 Закону України «Про звернення громадян» передбачено право громадян надсилати письмові звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Згідно з частиною сьомою статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками)* із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення та надсилання електронної форми, яка додається. Електронне звернення без електронного підпису надсилається у вигляді скан- або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати. Також опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.
Звернення громадян, оформлені без дотримання вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян», повертаються заявнику із відповідними роз’ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня їх надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
Звертаємо увагу, що відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Форма для подання електронних звернень громадян