Вебпортал Пенсійного фонду України — зручна форма отримання індивідуальних послуг громадян

Дата: 05.05.2022 08:18
Кількість переглядів: 154

 

В умовах цифрової трансформації суспільства актуальності набуває використання цифрових технологій в органах Пенсійного фонду України. Активно відбувається розвиток і впровадження цифрових технологій та форм доступу до баз даних. Цифровізація надає широкі можливості для трансформації системи публічного управління, зокрема, у сфері надання адміністративних послуг. Сьогодні громадяни мають можливість отримувати послуги, які надають органи державної влади та місцевого самоврядування дистанційно з допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Кваліфікований електронний підпис (скорочено — КЕП) — удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та презумпцію його відповідності власноручному підпису. За допомогою послуг КЕП можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися на державних порталах з метою отримання необхідних послуг тощо.

Сьогодні багато державних та приватних організацій ведуть електронний документообіг, підписуючи документи КЕП. Його   юридична сила визнається автоматично відповідно до Закону України №2155-VIII від 05 жовтня 2017 року «Про електронні довірчі послуги».

Отримати КЕП можна, як здійснивши особистий візит до сертифікованих центрів надання електронних послуг (їх в Україні багато), так і дистанційно за допомогою електронних сервісів в мережі Інтернет, не виходячи з дому.

Одними з найпопулярніших ресурсів для отримання КЕП дистанційно є, для прикладу:

  • сервіс Приват24 від АТ «ПриватБанку»;
  • за допомогою сайту АТ «Ощадбанку» (https://www.oschadbank.ua/). Саме через сайт, а не додаток Ощад24 (на відміну від Приват24) здійснюється отримання КЕП;
  • сервіс отримання електронних довірчих послуг від Державної податкової служби (ДПС) (https://acskidd.gov.ua/).

Звичайно, є мінімально необхідні умови отримання КЕП дистанційно. У перших двох випадках треба бути клієнтом вищеперелічених банківських установ, в третьому мати непрострочений КЕП від ДПС, щоб була можливість згенерувати новий ключ.

На порталі Пенсійний фонд України (https://portal.pfu.gov.ua/) з використанням КЕП громадяни можуть отримати максимальний спектр послуг, зокрема: відомості про трудову діяльність, анкета для внесення змін до Реєстру застрахованих осіб, дані з Електронного реєстру листків непрацездатності та інші — всього 17 видів послуг.

Вебпортал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з Пенсійним фондом України, дистанційно отримувати послуги, не звертаючись особистого до сервісних центрів Фонду. Проте, слід пам’ятати, що вебпортал надає електронні послуги кожній особі індивідуально та працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

 

Головного управління

Пенсійного фонду України

в Тернопільській області

Фото без опису

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь