від 28 січня 2022 року № 19 '' Про затвердження інвестиційної програми до встановлених тарифів на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, затверджених рішенням виконавчого комітету №218 від 20.12.2021 р.''
ГУСЯТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 28 січня 2022 року № 19
4.Зобов’язати директора КП «Водоканал-сервіс» Ігоря Бантроха забезпечити на протязі 2022 – 2023 роки при наявності коштів виконати усі заходи програми.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Михайла Гудза.
Заступник Гусятинського селищного голови
з питань діяльності виконавчих органів Михайло ГУДЗ
Додаток 1
|
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням виконавчого комітету Гусятинської селищної ради від 28 січня 2022 року № 19
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Директор Комунального підприємства «Водоканал-сервіс» ________________Ігор БАНТРОХ
«_____» ____________2021 р.
МП |
|
|
ІНВЕСТИЦІЙНА ПРОГРАМА
Комунального підприємства «Водоканал-сервіс»
смт.Гусятин Тернопільської області
на 2022-2023 рік
Гусятин -2021
ЗМІСТ
Стор.
1.Інформаційна картка до Інвестиційної програми КП «Водоканал-сервіс» …… 3
2. Фінансовий план інвестиційної програми у сфері централізованого водопостачання та водовідведення…………..…………..…………..…………..…………..………….. 5
3. Пояснювальна записка до Інвестиційної програми …………….………………… 11
4. Узагальнена характеристика об’єктів водопостачання та водовідведення………… 13
5. Опис заходів інвестиційної програми на плановий та прогнозний періоди……... 23
6. Зобов’язання КП «Водоканал-сервіс» щодо досягнення ефективності реалізації
Інвестиційної програми …………………………………..………………………….. 29
1.Інформаційна картка до Інвестиційної програми на 2022-2023 роки
КП «Водоканал-сервіс»
1.1.ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПІДПРИЄМСТВО
Назва підприємства |
КП «Водоканал-сервіс» |
Рік заснування |
20.04.2010 |
Форма власності |
комунальна |
Юридична адреса |
48201, вулЦехова,78 смт. Гусятин Чортківський р-н Тернопільська обл.. |
Код за ЄДРПОУ |
36979181 |
Прізвище,імя, по-батькові керівника або уповноваженої особи, посада |
Бантрох Ігор Йосипович Директор |
Тел., факс, E-mail |
тел.03557-2-19-91;
|
Ліцензія на централізоване водопостачання та водовідведення |
Ліценція серія АЕ №186363 від 07.05.2015 р. термін дії: безстроковий. |
Статутний фонд підприємства,тис.грн. |
2000,0 тис.грн. |
Балансова вартість активів, тис.грн. |
135372,9 тис. грн. (на 01.01.21р.) |
Амортизаційні відрахування за останній звітний період, тис.грн. |
36058,6 (на 01.01.21р.) |
Заборгованість зі сплати податків,зборів (обов’язкових платежів),тис.грн. |
Не має |
1.2.ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ІНВЕСТИЦІЙНУ ПРОГРАМУ
Цілі програми |
Підвищення ефективності технологічного обладнання, якості послуг, безперебійність надання послуг споживачам. |
|
Дата початку реалізації програми |
01.01.2022 рік |
|
Дата завершення реалізації програми |
01.01.2022 рік |
|
Термін реалізації програми |
01.01.2022 -01.01.2022 рр. |
|
На якому етапі реалізації знаходиться підприємство (наявність законодавчих актів, проектної документації, експертних висновків, результатів конкурсів та тендерів,тощо) Головні етапи реалізації програми |
1.Будівництво, реконструкція, модернізація та інші заходи об’єктів водопостачання.
2. Будівництво, реконструкція модернізація та інші заходи об’єктів водовідведення. |
|
1.3.ВІДОМОСТІ ПРО ІНВЕСТИЦІЇ ЗА ПРОГРАМОЮ
Загальний обсяг інвестицій, тис. грн |
26527,93 |
|
власні кошти |
58,7 |
|
позичкові кошти |
|
|
залучені кошти |
|
|
бюджетні кошти |
26469,23 |
|
Напрямки використання інвестицій (у % від загального обсягу інвестицій): |
||
Заходи зі зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів |
58,7 |
0,2 |
Заходи щодо забезпечення технологічного та/або комерційного обліку ресурсів |
146,5 |
0,6 |
Заходи зі зменшення обсягу витрат води на технологічні потреби |
132,5 |
0,5 |
Заходи щодо підвищення якості послуг з централізованого водопостачання |
5609,3227 |
21,1 |
Заходи щодо впровадження та розвитку інформаційних технологій |
|
|
Заходи щодо модернізації та закупівлі транспортних засобів спеціального |
2,1 |
0,01 |
Заходи щодо підвищення екологічної безпеки та охорони навколишнього середовища |
20578,81
|
77,59 |
Інші заходи |
|
|
Директор КП «Водоканал-сервіс» ___________ Ігор БАНТРОХ
(підпис) (прізвище, ім’я, по батькові)
3.ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ДО ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ
КП «Водоканл-сервіс».
Комунальне підприємство «Водоканал-сервіс» створене 31.03.2010р. рішенням №1311 від 31.03.2010р. Гусятинської селишної ради та надає послуги по централізованому водопостачанню та водовідведенню населенню та іншим споживачам у смт.Гусятин і с.Вільхівчик та с.Суходіл. На балансі КП „Водоканал-сервіс” є чотири водонапірні вежі і вісім артсвердловин, каналізаційно-насосна станція та очисні споруди. Довжина водопроводу, який обслуговує підприємство 38,1 км, ( в т.ч. у смт. Гусятин – 26 км ; с.Вільхівчик – 7,8 км; с.Суходіл – 4,3 км.) та каналізаційної мережі у смт.Гусятин– 14,591км.
Метою розробки інвестиційної програми є визначення обґрунтованості запланованих підприємством капіталовкладень та витрат у структурі інвестиційної складової тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення за регульованим тарифом на принципах економічної доцільності, а також цільового використання коштів. Реалізація даної програми дозволить підвищити якість послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, підвищить ефективність технологічних процесів та надійність роботи систем, забезпечить раціональне використання матеріальних енергетичних ресурсів, забезпечить запобіганню забрудненню навколишнього середовища скидами, дасть можливість безперебійно надавати послуги споживачам, дасть можливість покращити роботу системи подачі та розподілення води, підвищить надійність та економічність її роботи .
Водопровідні мережі смт.Гусятин експлуатуються понад 60-70 років, рівень зносу основних засобів підприємства складає майже 62% вартості обєктів водопостачання. Водопровідні мережі сіл Вільхівчик та Суходіл нові, введені в експлуатацію у 2018 році і процент зносу всього 5%. Через значну зношеність мереж у смт.Гусятин у разі виникнення аварій не підтримується належний тиск у системах і частково відбуваються перебої у подачі води. При виявленні проривів вони терміново ліквідовуються.
На очисних спорудах у смт.Гусятин очистка стоків відбувається в неповному обсязі (лише механічна очистка).
Основними цілями інвестиційної програми КП „Водоканал-сервіс”на 2022-2023рр. є наступне:
1) Зниження питомих витрат а також втрат енергоресурсів (палива, електроенергії);
2)Недопущення понаднормативних витрат і втрат енергоресурсів (палива, електроенергії);
3) Забезпечення технологічного та комерційного обліку ресурсів;
4) Зниження та недопущення понаднормативних витрат і втрат води;
5) Підвищення якості послуг з централізованого водопостачання та водовідведення;
6) Підвищення екологічної безпеки та охорони навколишнього середовища;
7)Модернізація та закупівля транспортних засобів та приладів спеціального призначення;
8) Покращення обліку наданих послуг;
9) Збільшення кількості споживачів шляхом введення в дію нових об'єктів і відповідно збільшення рівня доходу.
Одними з основних завдань Перспективного плану розвитку системи водопостачання та водовідведення підприємства є:
1. Реконструкція водопровідної мережі по вул.Б.Хмельницького, І.Пулюя, І.Богуна, Д.Січинського та Робітнича в смт.Гусятин Тернопільської обл.
2. Будівництво системи водопостачання с.Городниця Гусятинського р-ну Тернопільської області та зовнішній водопровід по вул Нова і вул.Верхня Нова.
3.Будівництво системи водопостачання с.Боднарівка Гусятинської об’єднаної територіальної громади Тернопільської області;
4. Реконструкція очисних споруд продуктивністю 500 м.куб./добу по вул.Суходільська селища Гусятин Гусятинського району Тернопільської області.
5. Встановлення глибинного енергоощадливого насоса на артсвердловині №1 с.Чабарівка.
6.Ремонт запірної арматури на водогонах.
7. Встановлення побудинкових лічильників обліку води класу точності С.
8. Закупка труби металевої на водозабір с.Чабарівка артсвердловина №1.
9. Ремонт аварійної ділянки водопроводу по вул.Мазепи в смт.Гусятин.
10. Ремонт каналізаційного трубопроводу по вул.Тернопільській, 6, смт.Гусятин.
11. Закупівля та встановлення фекального лічильника на очисних спорудах по вул. Суходільська смт.Гусятин.
12. Заміна старих рукавів для викачування стоків на асенізаційному автомобілі.
Директор Ігор БАНТРОХ
Додаток 7
до Порядку розроблення, погодження
та затвердження інвестиційних програм
суб’єктів господарювання
у сфері централізованого
водопостачання та водовідведення
4.Узагальнена характеристика
об’єктів з централізованого водопостачання та водовідведення
________ КП „Водоканал-сервіс”_________________
(найменування ліцензіата підприємства)
станом на 01 січня 2021 р.
|
№ з/п |
І. Найменування та характеристика об’єктів водопостачання |
Одиниця виміру |
Загальний показник |
|
||||
|
1 |
Кількість населених пунктів, яким надаються послуги |
од. |
3 |
|
||||
|
2 |
Чисельність населення в зоні відповідальності підприємства в т.ч. |
осіб |
7918 |
|
||||
|
|
смт.Гусятин |
осіб |
6824 |
|
||||
|
|
с.Вільхівчик |
осіб |
566 |
|
||||
|
|
с.Суходіл |
осіб |
528 |
|
||||
|
3 |
Чисельність населення, яким надаються послуги, усього, з них: |
осіб |
7445 |
|
||||
|
4 |
безпосередньо підключених до мереж |
осіб |
7445 |
|
||||
|
|
смт.Гусятин |
осіб |
6420 |
|
||||
|
|
с.Вільхівчик |
осіб |
566 |
|
||||
|
|
с.Суходіл |
осіб |
459 |
|
||||
|
5 |
яке використовує водорозбірні колонки |
|
68 |
|
||||
|
6 |
Кількість населення, що користується привізною питною водою (населення) |
осіб |
- |
|
||||
|
7 |
Кількість населення, якому вода подається з відхиленням від нормативних вимог |
осіб |
- |
|
||||
|
8 |
Кількість споживачів, яким послуга надається за графіками |
од. |
- |
|
||||
|
9 |
Частка споживачів, яка отримує послуги з перебоями (рядок 8 / рядок 10) |
% |
- |
|
||||
|
10 |
Кількість абонентів водопостачання, усього, з них: |
од. |
2489 |
|
||||
|
11 |
населення |
од. |
2314 |
|
||||
|
|
В т.ч. смт Гусятин |
|
2140 |
|
||||
|
|
с.Вільхівчик |
|
90 |
|
||||
|
|
с.Суходіл |
|
84 |
|
||||
|
12 |
бюджетних установ |
од. |
37 |
|
||||
|
13 |
інших |
од. |
138 |
|
||||
|
14 |
Частка охоплення послугами (рядок 3 / рядок 2 x 100), з них: |
% |
94,0 |
|
||||
|
|
смт.Гусятин |
% |
94,0 |
|
||||
|
|
с.Вільхівчик |
% |
100,0 |
|
||||
|
|
с.Суходіл |
% |
87,0 |
|
||||
|
15 |
з підключенням до мереж (рядок 4 / рядок 3 x 100) |
% |
99,1 |
|
||||
|
16 |
з використанням водорозбірних колонок (рядок 5 / рядок 3 x 100) |
% |
0,9 |
|
||||
|
17 |
Кількість абонентів з обліковим споживанням, усього, з них: |
од. |
2421 |
|
||||
|
18 |
населення |
од. |
2246 |
|
||||
|
19 |
бюджетних установ |
од. |
37 |
|
||||
|
20 |
інших |
од. |
138 |
|
||||
|
21 |
Частка підключень з обліком, усього (рядок 17 / рядок 10 x 100), з них: |
% |
97,3 |
|
||||
|
22 |
населення (рядок 18 / рядок 11 x 100) |
% |
97.1 |
|
||||
|
23 |
бюджетних установ (рядок 19 / рядок 12 x 100) |
% |
100 |
|
||||
|
24 |
інших (рядок 20 / рядок 13 x 100) |
% |
100 |
|
||||
|
25 |
Загальна протяжність мереж водопроводу, з них: |
км |
38,1 |
|
||||
|
26 |
смт.Гусятин |
км |
26,0 |
|
||||
|
27 |
с.Вільхівчик |
км |
6,4 |
|
||||
|
28 |
с.Суходіл |
км |
4,3 |
|
||||
|
29 |
Щільність підключень до мережі водопостачання (рядок 10 / рядок 25) |
од./км |
65,33 |
|
||||
|
30 |
Загальна протяжність ветхих та аварійних мереж водопроводів |
км |
1,25 |
|
||||
|
31 |
водоводів |
км |
|
|
||||
|
32 |
вуличної мережі |
км |
1,25 |
|
||||
|
33 |
внутрішньоквартальної та дворової мережі |
км |
|
|
||||
|
34 |
Частка ветхих та аварійних мереж (рядок 30 / рядок 25 x 100), з них: |
% |
3,2 |
|
||||
|
35 |
водоводів (рядок 31 / рядок 26 x 100) |
% |
- |
|
||||
|
36 |
вуличної мережі (рядок 32 / рядок 27 x 100) |
% |
- |
|
||||
|
37 |
внутрішньоквартальної та дворової мережі (рядок 33 / рядок 28 x 100) |
% |
- |
|
||||
|
38 |
Кількість персоналу в підрозділах водопостачання за розкладом |
осіб |
7 |
|
||||
|
39 |
Фактична чисельність персоналу в підрозділах водопостачання |
осіб |
7 |
|
||||
|
40 |
Чисельність персоналу на 1000 підключень (рядок 39 / рядок 10 x 1000) |
ос./ |
0,2 |
|
||||
|
41 |
Чисельність персоналу на 1 км мережі (рядок 39 / рядок 25) |
осіб/1 км |
0,2 |
|
||||
|
42 |
Обсяг піднятої води за рік |
тис.м3/рік |
116,7 |
|
||||
|
43 |
Середньодобовий підйом води насосними станціями І підйому |
тис.м3/добу |
0,5 |
|
||||
|
44 |
Обсяг закупленої води зі сторони за рік |
тис.м3/рік |
- |
|
||||
|
45 |
Обсяг очищення води на очисних спорудах за рік |
тис.м3/рік |
- |
|
||||
|
46 |
Середньодобове очищення води на очисних спорудах |
тис.м3/добу |
- |
|
||||
|
47 |
Обсяг поданої води у мережу за рік |
тис.м3/рік |
114,2 |
|
||||
|
48 |
Середньодобова подача води у мережу |
тис.м3/добу |
0,4 (355м) |
|
||||
|
49 |
Обсяг реалізованої води усім споживачам за рік, у тому числі: |
тис.м3/рік |
91,7 |
|
||||
|
50 |
населенню |
тис.м3/рік |
76,9 |
|
||||
|
|
підприємствам |
тис.м3/рік |
14,8 |
|
||||
|
51 |
Витрати на технологічні потреби (рядок 52 + рядок 53), з них: |
тис.м3/рік |
2,5 |
|
||||
|
52 |
витрати на технологічні потреби до мережі |
тис.м3/рік |
- |
|
||||
|
53 |
витрати на технологічні потреби у мережі |
тис.м3/рік |
2,5 |
|
||||
|
54 |
Частка технологічних витрат (рядок 51 / (рядок 42 + рядок 44) x 100) |
% |
2,2 |
|
||||
|
55 |
Обсяг втрат води всього (рядок 56 + рядок 57), з них: |
тис.м3/рік |
1,6 |
|
||||
|
56 |
обсяг втрат води до мережі (рядок 42 + рядок 44 – рядок 47 – рядок 52) |
тис.м3/рік |
2,5 |
|
||||
|
57 |
обсяг втрат води у мережі (рядок 47 – рядок 49 – рядок 53) |
тис.м3/рік |
20,0 |
|
||||
|
58 |
Частка втрат до поданої води у мережу (рядок 57 / рядок 47 x 100) |
% |
17,5 |
|
||||
|
59 |
Обсяг втрат води на 1 км мережі за рік (рядок 57 / рядок 25) |
тис.м3/км |
0,52 |
|
||||
|
60 |
Виробництво води на 1 особу (рядок 47 / рядок 3 x 1 000 000 / 365) |
л/добу |
42,0 |
|
||||
|
61 |
Водоспоживання 1 людиною в день (рядок 50 / рядок 3 x 1 000 000 / 365) |
л/добу |
28,3 |
|
||||
|
62 |
Кількість резервуарів чистої води, башт, колон |
од. |
12 |
|
||||
|
63 |
Розрахунковий об’єм запасів питної води |
тис.м3 |
396 |
|
||||
|
64 |
Наявний об’єм запасів питної води |
тис.м3 |
396 |
|
||||
|
65 |
Забезпеченість спорудами запасів води (рядок 64 / рядок 63 x 100) |
% |
100 |
|
||||
|
66 |
Кількість поверхневих водозаборів |
од. |
- |
|
||||
|
67 |
Кількість підземних водозаборів, з них: |
од. |
1 |
|
||||
|
68 |
кількість свердловин |
од. |
8 |
|
||||
|
69 |
Кількість окремих свердловин |
од. |
- |
|
||||
|
70 |
Кількість насосних станцій І підйому (рядок 66 + рядок 67 + рядок 69) |
од. |
1 |
|
||||
|
71 |
Кількість насосних станцій ІІ, ІІІ і вище підйомів |
од. |
- |
|
||||
|
72 |
Витрати електричної енергії на підйом води |
кВт/год |
32 |
|
||||
|
73 |
Питомі витрати електричної енергії на підйом |
кВт*год/ м3 |
1,9 |
|
||||
|
74 |
Кількість комплексів очисних споруд водопостачання |
од. |
- |
|
||||
|
75 |
Витрати електричної енергії на очищення води |
тис.кВт/год |
- |
|
||||
|
76 |
Питомі витрати електричної енергії на очищення |
кВт*год/ м3 |
- |
|
||||
|
77 |
Кількість насосних станцій підкачування води |
од. |
- |
|
||||
|
78 |
Кількість встановлених насосних агрегатів насосних станцій водопостачання |
од. |
- |
|
||||
|
79 |
Кількість насосних агрегатів, які відпрацювали амортизаційний термін |
од. |
- |
|
||||
|
80 |
Витрати електричної енергії на перекачування води |
тис.кВт/год |
- |
|
||||
|
81 |
Питомі витрати електричної енергії на подачу |
кВт*год./ м3 |
1,9 |
|
||||
|
82 |
Кількість приладів технологічного обліку |
од. |
2 |
|
||||
|
83 |
Кількість приладів технологічного обліку, які необхідно придбати |
од. |
- |
|
||||
|
84 |
Забезпеченість приладами технологічного обліку (рядок 83 / рядок 82 x 100) |
% |
100 |
|
||||
|
85 |
Кількість систем знезараження, усього, у тому числі з використанням: |
од. |
- |
|
||||
|
86 |
рідкого хлору |
од. |
- |
|
||||
|
87 |
гіпохлориду |
од. |
- |
|
||||
|
88 |
ультрафіолету |
од. |
- |
|
||||
|
89 |
Кількість систем знезараження, які відпрацювали амортизаційний термін |
од. |
- |
|
||||
|
90 |
Кількість лабораторій |
од. |
- |
|
||||
|
91 |
Кількість майстерень |
од. |
|
|
||||
|
92 |
Кількість спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів |
од. |
2 |
|
||||
|
93 |
Установлена виробнича потужність водопроводу |
Тис.м3/добу |
0,285 |
|
||||
|
94 |
Установлена загальна потужність водозаборів (252м3 на год) |
тис.м3/добу |
0,480 |
|
||||
|
95 |
Установлена виробнича потужність очисних споруд |
тис.м3/добу |
0,5 |
|
||||
|
96 |
Використання потужності водопроводу (рядок 47 / 365 / рядок 93 x 100) |
% |
89% |
|
||||
|
97 |
Використання потужності водозаборів (рядок 42 / 365 / рядок 94 x 100) |
% |
66% |
|
||||
|
98 |
Використання потужності очисних споруд (рядок 45 / 365 / рядок 95 x 100) |
% |
- |
|
||||
|
99 |
Кількість аварій на мережі водопостачання за рік |
аварії |
26 |
|
||||
|
100 |
Аварійність на мережі з розрахунку на 1 км (рядок 99 / рядок 25) |
аварії/км |
7,5 |
|
||||
|
101 |
Витрати електричної енергії на водопостачання за рік |
тис.кВт/год |
195,8 |
|
||||
|
102 |
Витрати на електричну енергію на водопостачання за рік |
тис. грн |
625 |
|
||||
|
103 |
Питомі витрати електричної енергії на 1 м3 води |
кВт*год/ м3 |
1,9 |
|
||||
|
104 |
Витрати з операційної діяльності водопостачання за рік |
тис. грн |
2212,5 |
|
||||
|
105 |
Експлуатаційні витрати на одиницю продукції (рядок 104 / рядок 49) |
грн/м3 |
24,12 |
|
||||
|
106 |
Витрати на оплату праці за рік |
тис. грн |
412,6 |
|
||||
|
107 |
Співвідношення витрат на оплату праці (рядок 106 / рядок 104 x 100) |
% |
18,6 |
|
||||
|
108 |
Співвідношення витрат на електричну енергію (рядок 102 / рядок 104 x 100) |
% |
28,2 |
|
||||
|
109 |
Витрати на перекидання води у маловодні регіони за рік |
тис. грн |
- |
|
||||
|
110 |
Співвідношення витрат на перекидання води (рядок 109 / рядок 104 x 100) |
% |
- |
|
||||
|
111 |
Амортизаційні відрахування за рік |
тис. грн |
68,9 |
|
||||
|
112 |
Використано коштів за рахунок амортизаційних відрахувань за рік |
тис. грн |
68,9 |
|
||||
|
113 |
Співвідношення амортизаційних відрахувань (рядок 111 / рядок 104 x 100) |
% |
3,1 |
|
||||
|
№ |
ІІ. Найменування та характеристика об’єктів водовідведення |
Одиниця виміру |
Загальний показник |
|
||||
|
1 |
Кількість населених пунктів, яким надаються послуги (2*) |
од. |
1 |
|
||||
|
2 |
Чисельність населення в зоні відповідальності підприємства |
осіб |
6824 |
|
||||
|
3 |
Чисельність населення, яким надаються послуги, усього, з них: |
осіб |
4194 |
|
||||
|
4 |
безпосередньо підключених до мереж |
осіб |
4158 |
|
||||
|
5 |
яке транспортує стічні води на очисні споруди з вигрібних ям, септиків |
осіб |
36 |
|
||||
|
6 |
Кількість підключень до мережі водовідведення, усього, з них: |
од. |
1636 |
|
||||
|
7 |
населення |
од. |
1522 |
|
||||
|
8 |
бюджетних установ |
од. |
7 |
|
||||
|
9 |
інших |
од. |
107 |
|
||||
|
10 |
Частка охоплення послугами (рядок 3 / рядок 2 x 100), з них: |
% |
61,5 |
|
||||
|
11 |
з підключенням до мереж (рядок 4 / рядок 3 x 100) |
% |
60,9 |
|
||||
|
12 |
з використанням вигрібних ям, септиків (рядок 5 / рядок 3 x 100) |
% |
0,6 |
|
||||
|
13 |
Кількість підключень з первинним очищенням стічних вод |
од. |
- |
|
||||
|
14 |
Частка з первинним очищенням стічних вод (рядок 13 / рядок 6 x 100) |
% |
- |
|
||||
|
15 |
Загальна протяжність мереж водовідведення, з них: |
км |
14,6 |
|
||||
|
16 |
головних колекторів |
км |
|
|
||||
|
17 |
напірних трубопроводів |
км |
- |
|
||||
|
18 |
вуличної мережі |
км |
14,6 |
|
||||
|
19 |
внутрішньоквартальної та дворової мережі |
км |
|
|
||||
|
20 |
Щільність підключень до мережі водовідведення (рядок 6 / рядок 15) |
од./км |
112 |
|
||||
|
21 |
Загальна протяжність ветхих та аварійних мереж, з них: |
км |
0,180 |
|
||||
|
22 |
головних колекторів |
км |
- |
|
||||
|
23 |
напірних трубопроводів |
км |
- |
|
||||
|
24 |
вуличної мережі |
км |
0,180 |
|
||||
|
25 |
внутрішньоквартальної та дворової мережі |
км |
- |
|
||||
|
26 |
Частка ветхих та аварійних мереж (рядок 21 / рядок 15 x 100), з них: |
% |
- |
|
||||
|
27 |
головних колекторів (рядок 22 / рядок 16 x 100) |
% |
- |
|
||||
|
28 |
напірних трубопроводів (рядок 23 / рядок 17 x 100) |
% |
- |
|
||||
|
29 |
вуличної мережі (рядок 24 / рядок 18 x 100) |
% |
1,2 |
|
||||
|
30 |
внутрішньоквартальної та дворової мережі (рядок 25 / рядок 19 x 100) |
% |
- |
|
||||
|
31 |
Чисельність персоналу в підрозділах водовідведення за розкладом |
осіб |
6 |
|
||||
|
32 |
Фактична чисельність персоналу в підрозділах водовідведення |
осіб |
6 |
|
||||
|
33 |
Чисельність персоналу на 1000 підключень (рядок 32 / рядок 6 x 1000) |
ос./ |
3,7 |
|
||||
|
34 |
Чисельність персоналу на 1 км мережі (рядок 32 / рядок 15) |
осіб/1 км |
0,4 |
|
||||
|
35 |
Обсяг відведених стічних вод за рік, усього, у тому числі: |
тис.м3/рік |
62,3 |
|
||||
|
36 |
прийнято від інших систем водовідведення |
тис.м3/рік |
- |
|
||||
|
37 |
Середньодобове перекачування стічних вод |
тис.м3/добу |
0,17 |
|
||||
|
38 |
Пропущено через очисні споруди за рік, усього, з них: |
тис.м3/рік |
0,17 |
|
||||
|
39 |
з повним біологічним очищенням |
тис.м3/рік |
- |
|
||||
|
40 |
з доочищенням |
тис.м3/рік |
- |
|
||||
|
41 |
Середньодобове очищення стічних вод на очисних спорудах |
тис.м3/добу |
0 ,17 |
|
||||
|
42 |
Обсяг скинутих стічних вод за рік без очищення (рядок 35 – рядок 38) |
тис.м3/рік |
|
|
||||
|
43 |
Частка скинутих стічних вод без очищення (рядок 42 / рядок 35 x 100) |
% |
|
|
||||
|
44 |
Обсяг недостатньо очищених скинутих стічних вод (рядок 35 - рядок 39) |
тис. м3/рік |
62,3 |
|||||
|
45 |
Частка недостатньо очищених стічних вод (рядок 44 / рядок 35 х 100) |
% |
100,0 |
|||||
|
46 |
Передано стічних вод іншим системам на очищення за рік |
тис. м3/рік |
- |
|||||
|
47 |
Частка переданих стічних вод на очищення (рядок 46 / рядок 35 х 100) |
% |
- |
|||||
|
48 |
Обсяг реалізованих послуг по водовідведенню усім споживачам за рік, у тому числі: |
тис. м3/рік |
62,3 |
|||||
|
49 |
населенню |
тис. м3/рік |
48,2 |
|||||
|
50 |
Кількість засмічень у мережі водовідведення за рік |
од. |
300 |
|||||
|
51 |
Засміченість на мережі з розрахунку на |
од./км |
20,5 |
|||||
|
52 |
Кількість аварій в мережі водовідведення за рік |
аварії/рік |
48 |
|||||
|
53 |
Аварійність на мережі з розрахунку на |
аварії/км |
3,3 |
|||||
|
54 |
Обсяг відведених стічних вод на 1 особу (рядок 35 / рядок 3 х 1000000 / 365) |
л/добу |
40,7 |
|||||
|
55 |
Обсяг очищення стічних вод на 1 особу (рядок 39 / рядок 3 х 1000000 / 365) |
л/добу |
- |
|||||
|
56 |
Кількість насосних станцій перекачування стічних вод |
од. |
1 |
|||||
|
57 |
Кількість очисних споруд водовідведення |
од. |
1 |
|||||
|
58 |
Загальна кількість насосних агрегатів насосних станцій водовідведення |
од. |
2 |
|||||
|
59 |
Кількість насосних агрегатів, які відпрацювали амортизаційний термін |
од. |
- |
|||||
|
60 |
Кількість систем знезараження, усього, у тому числі з використанням: |
од. |
- |
|||||
|
61 |
рідкого хлору |
од. |
- |
|||||
|
62 |
гіпохлориду |
од. |
- |
|||||
|
63 |
ультрафіолету |
од. |
- |
|||||
|
64 |
Кількість систем знезараження, які відпрацювали амортизаційний термін |
од. |
- |
|||||
|
65 |
Кількість лабораторій |
од. |
- |
|||||
|
66 |
Кількість майстерень |
од. |
- |
|||||
|
67 |
Кількість спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів |
од. |
1 |
|||||
|
68 |
Установлена потужність водовідведення |
тис. м3/добу |
2,2 |
|||||
|
69 |
Загальна установлена потужність насосних станцій водовідведення |
тис. м3/добу |
2,2 |
|||||
|
70 |
Установлена потужність очисних споруд водовідведення |
тис. м3/добу |
0,5 |
|||||
|
71 |
Частка використання водовідведення (рядок 35 / 365 / рядок 68 х 100) |
% |
7,8 |
|||||
|
72 |
Частка використання очисних споруд (рядок 38 / 365 / рядок 70 х 100) |
% |
0,09 |
|||||
|
73 |
Витрати електричної енергії на водовідведення за рік, з них: |
тис. кВт·год |
21,8 |
|||||
|
74 |
загальні витрати електричної енергії на очищення стічних вод |
тис. кВт·год |
- |
|||||
|
75 |
питомі витрати електричної енергії на очищення |
кВт·год/м3 |
- |
|||||
|
76 |
загальні витрати електричної енергії на перекачування стічних вод |
тис. кВт·год |
55,5 |
|||||
|
77 |
питомі витрати електричної енергії на перекачку |
кВт·год/м3 |
2,5 |
|||||
|
78 |
Витрати на електричну енергію за рік |
тис. грн |
67,7 |
|||||
|
79 |
Питомі витрати електроенергії на |
кВт·год/м3 |
- |
|||||
|
80 |
Витрати з операційної діяльності водовідведення за рік |
тис. грн |
1227,1 |
|||||
|
81 |
Експлуатаційні витрати на одиницю продукції (рядок 80 / рядок 48) |
грн./м3 |
19,7 |
|||||
|
82 |
Витрати на оплату праці за рік |
тис. грн |
500,6 |
|||||
|
83 |
Співвідношення витрат на оплату праці (рядок 82 / рядок 80 х 100) |
% |
40,8 |
|||||
|
84 |
Співвідношення витрат на електричну енергію (рядок 78 / рядок 80 х 100) |
% |
5,5 |
|||||
|
85 |
Амортизаційні відрахування за рік |
тис. грн |
0 |
|||||
|
86 |
Використано коштів за рахунок амортизаційних відрахувань за рік |
тис. грн |
0 |
|||||
|
87 |
Співвідношення амортизаційних відрахувань (рядок 85 / рядок 80 х 100) |
% |
0 |
|||||
Примітки: |
|
|
|||||||
Кількість багатоповерхових будинків |
од. 27 |
|
|||||||
Кількість квартир у багатоповерхових будинках (абоненти) |
од. 950 |
|
|||||||
Кількість будівель індивідуальної забудови (абоненти) |
од. 853 |
|
|||||||
Кількість багатоповерхових будинків з приладами обліку (загальнобудинкові) |
од. 4 |
|
|||||||
Кількість квартир у багатоповерхових будинках з приладами обліку (абоненти) |
од. 950 |
|
|||||||
Кількість будівель індивідуальної забудови з приладами обліку (абоненти) |
785 |
|
|||||||
*1 Назва населених пунктів, яким надаються послуги:
Назва населеного пункту Населення (чол.)
1 смт.Гусятин 6824
2. с.Вільхівчик 566
3. с.Суходіл 528
Директор_______________ ____ Ігор БАНТРОХ
(посадова особа ліцензіата) (підпис) (прізвище, ім’я, по батькові)
М. П.
Фінансовий директор (головний бухгалтер) _____ Оксана ПРИЙДУН
(підпис) (прізвище, ім’я, по батькові)
Майстер вродопровідного господарства: _________Андрій БОЙЧУК
(посада відповідального виконавця) (підпис) (прізвище, ім’я, по батькові)
5. Опис заходів інвестиційної програми на плановий та прогнозний періоди
ВОДОПОСТАЧАННЯ.
Будівництво, реконструкція та модернізація об’єктів водопостачання.
Iнвестицiйною програмою очікується
- Проведення реконструкції водопровідної мережі по вул вул.Б,Хмельницького, І. Полюя, І.Богуна, Д.Січинського та Робітнича в смт.Гусятин Тернопільської обл. в прогнозний період за 2022-2023 рр. на суму 3274,396 тис.грн.
Реконструкція водогону дасть можливість в першу чергу збільшити кількість споживачів, уникнути втрат води, зменшити поточні витрати на ремонт, знизити витрати на електроенергію.
При проведенні туди централізованого водопостачання споживання зросте в середньому в рік на 2200м 3 в місяць (110 абонентів*середньомісячне споживання 20м3)
Надходження зростуть на 52800 грн в місяць (2200м3* 24 грн. вартість за 1м3).
Окупність даного міроприємства становить – 62 міс або 5,2 роки.(3274,396/52800грн.)
2.Будівництво системи водопостачання с.Городниця Гусятинського р-ну Тернопільської області та Зовнішній водопровід по вул Нова і Верхня Нова в прогнозний період за 2022-2023 рр. Це дасть можливість збільшити кількість споживачів і одержати дохід орієнтовочно в сумі 144,0 тис. грн в рік. Вартість даного заходу становить 727,6367 тис.грн.
При проведенні туди централізованого водопостачання споживання зросте в середньому в рік на 960м 3 в місяць (48 абонентів*середньомісячне споживання 20м3)
Надходження зростуть на 23040 грн в місяць (960м3* 24 грн. вартість за 1м3).
Окупність даного міроприємства становить – 32 міс або 2,6 року (727636,7/23040грн.) .
3.Будівництво системи водопостачання с.Боднарівка Гусятинської об’єднаної територіальної громади Тернопільської області. Прогнозовано роботи будуть проведені у 2022-2023 р. Вартість даних робіт 1607,290 тис.грн. Ведення даного водогону дасть можливість забезпечити все населення с.Суходіл водопостачанням. Фактично залишилось без водопостачання 23 садиби. При проведенні туди централізованого водопостачання споживання зросте в середньому в рік на 460м 3 в місяць (23 абонентів*середньомісячне споживання 20м3).
Надходження зростуть на 8744,60 грн в місяць (460м3* 19,01 грн. вартість за 1м3).
Окупність даного міроприємства становить – 183 міс або 15 років (1607,290/8744,60грн.)
4.Ремонт об’єктів водопостачання аварійної ділянки водопроводу по вул.Мазепи в смт.Гусятин.
Ремонт аварійної ділянки водопроводу по вул.Мазепи в смт.Гусятин
Ефективність заходу
На основі аналізу стану водопровідної мережі за 2020р:
Кількість проривів за 2020 рік всього: 26
В тому числі по вул.Мазепи - 12
Витрати води через пошкодження трубопроводів складають не більше 175,0 м куб. на
За рік подача води складає- 114,2 тис .м3
Витрати води через пошкодження трубопроводів в рік складають-114,2х175=19985 м3 Витрати води через пошкодження трубопроводів в рік по вул.Мазепи складають-19985/26*12=9223 м3
На 1м3 води припадає 1,9 квт/.год.електроенергії
Споживання електроенергії складає : 9223 х1,9=17523,7 квт./год
Тариф на електроенергію для підприємств 3,104 грн. (ціни 2020р.)
При впровадженні даного заходу
Економія складає-17523,7*3,104 =54391 грн
Втрати води через пошкодження трубопроводу по вул.Мазепи складає : 9223 м3 води; ціна 1-го м3 води складає 27,11 грн.
Економія: 9223 х27,11=25003,55 грн.
Час роботи спеціалізованої техніки (екскаватора, асенізаційної машини) скорочується в 3-4 рази.
Середня собівартість 1 години роботи спеціалізованої техніки 400,0грн..
Середній час роботи 4 год.
400 грн. х4 год. х 26 проривів. = 41,6 тис.грн.
41,6 тис.грн /4=10,4 тис.грн.
Економія : 41,6 – 10,4 = 31,2 тис.грн./рік.
Скорочуються витрати на ремонтно-відновлювальні роботи в 3-4 рази.
Середні витрати на ремонтно-відновлювальні роботи становлять 6,00 тис.грн/рік.
6,00/4=1,5 тис.грн.
Економія : 6,00-1,5=4,5 тис.грн./рік.
Собівартість роботи 1 люд./год. слюсаря 50,62 грн/год. У бригаді 2 людини.
За рік у середньому 26 ремонтів.
50,62 грн./ год. х 4 год. х 2 люд. = 404,96 грн. х 26 рем.= 10528,96тис.грн.
Економія 404,96 грн*12 рем=4,9тис.грн./в рік.
Економічний ефект:25,0 + 31,2 + 4,5+4,9= 65,6 тис.грн./рік.
Строк окупності
Сума інвестицій (І) : 70 тис.грн.
Економія (Е): 65,6 тис.грн/рік
Термін окупності: То=І/Е =70 /65,6 = 1,1 рік= 13 місяців
Інші заходи.
Iнвестицiйною програмою очiкується придбання та встановлення енергозаощадливого насоса на свердловині, придбання та встановлення приладів обліку води на обєктах водопостачання , ремонт та заміна запірної арматури на водогонах, закупка та заміна труби металевої на водозабір у с.Чабарівка, артсвердловина№1 у 2022-2023 рр.
1.Заміна зношеного насосного обладнання на артсвердловині (1шт.)
Один із насосних агрегатів, що знаходяться в експлуатації, морально та фізично зношений, потребує заміни на сучасний високоефективний. Після заміни буде досягнуто підвищення експлуатаційної надійності обладнання та знижені витрати на електроенергію. Одими з нових насосів є італьянські насоси Pedrollo .
Дані насоси мають довгий життєвий цикл, за рахунок яких знижується енергоспоживання. З розглянутих комерційних пропозицій на насосне обладнання – ТОВ «НАСОСЕНЕРГОПРОМ»
Вартість даного заходу становить 58,7 тис.грн.
Необхідне обладнання.
Прогнозний період |
Найменування обладнання |
Тип насосу |
Кіль- кість, шт. |
Вартість одиниці, тис. грн |
Вартість заходу грн
|
ТОВ «НАСОСЕНЕРГОПРОМ» |
|||||
01.01.2022-01.07.2022 |
Глибинний насос в т.ч. |
Насосна частина NPS 6060/14 ; електродвигун NWM 35HP 26,5 квт |
1 |
58,7 |
58,7 |
Усього |
|
|
1 |
58,7 |
58,7 |
Ефективність заходу
Заміравши потужність електродвигун насоса на свердловині №1 було виявлено ,що він споживає -32,0 квт/год
Насос працює в рік 5840год
Новий насос має-26 квт/год
Економія за год роботи 32,0-26,0=6 квт/год
Економія в рік 6х5840=35040,00 квт/год
Тариф на електроенергію для підприємств 3,104 грн.( ціна 2020р)
Економічний ефект складає -35040*3,104=108764,16 грн
Строк окупності:
Сума інвестицій (І) : 58,7 тис.грн.
Економія (Е): 108,8 тис.грн./рік(9063,7 в місяць)
Термін окупності : То=І/Е = 58,7 /9,1 = 6,5 місяців
2. Встановлення приладів обліку холодної води.
Облаштування приладами обліку холодної води на будинках дозволить підвищити контроль та раціональність використання водоспоживання.
Вартість заходу становить 66,5 тис.грн.
Витрати води на приладах обліку складають:
Розраховується за формулою Wобл. = 80 · Qобл. : Qреал.,
де Wобл. - норматив необлічених витрат води з системи ПРВ на приладах обліку, куб. м/1000 куб. м;
80 - статистично встановлена величина недообліку води лічильниками при 100 % реалізації за показаннями лічильників, що знаходяться в експлуатації;
Qобл. - обсяг питної води, реалізованої за показаннями приладів обліку, тис. куб. м/рік;
Qреал. - загальний обсяг реалізованої питної води, тис. куб. м/рік.
Wобл. = 80 · Qобл. : Qреал.= 80·116,7 :91,7 =101,8 куб м/1000 куб м
За рік втрати становлять 91,7х101,8:1000=9,3 тис м3
Встановлення загальнобудинкового високочутливого метрологічного , класу точності С, лічильника типу SENSUS 620 діаметром
По КП 9,3 тис.м3.х13,7%=1274 м3 в рік
Економія електроенергії становитиме 1274х1,9х3,104=7513,54 грн
Економія втрат води 1274м3х27,11=34538,14грн.
Економічний ефект :7513,54+34538,14=42051,68 грн.
Вартість приладів обліку :
3500 грн х19 шт=66500 грн
Строк окупності
Сума інвестицій (І) : 66,5 тис.грн.
Економія (Е): 42,1 тис.грн/рік
Термін окупності: То=І/Е=66,5/42,1 = 19 місяців.
3. Заміна запірної апаратури на водогонах.
Запірна арматура знаходиться в експлуатації з 2005 року, морально та фізично зношена, потребує заміни. Після заміни буде досягнуто підвищення експлуатаційної надійності водопроводу та знижені витрати на електроенергію та втрати води . З розглянутих комерційних пропозицій на запірну арматуру - ТОВ «Насосенергопром» Вартість даного заходу становить 49,0тис. грн.
Необхідне обладнання:
Прогнозний період |
Найменування обладнання |
Тип
|
Кіль- кість, шт. |
Вартість одиниці, грн |
Вартість заходу грн
|
ТОВ «Насосенергопром» |
|||||
2022-2023рр |
Засувки чавунні |
30ч6бр ДУ 200 Ру10 |
3 |
8898,0
|
44490,00 |
2022-2023рр |
Засувки чавунні |
30ч6бр ДУ 150 Ру10 |
1 |
4510,0
|
4510,0 |
|
|
|
|
|
49000 |
Витрати води через пошкодження водопровідної мережі складають не більше
Нормативне річне водоспоживання складає: 91,7 тис. м куб. води
Нормативні річні витрати складають: 91700х200:1000=18340 м куб. в рік
Витрати при несправній запірні арматурі складають: 18340х5%=917м куб.в рік.
Економія електроенергії становитиме 917х1,9х3,104=5408,94 грн
Економія втрат води 917х27,11=24859,87 грн.
Економічний ефект :24859,87+5408,94=30568,81 грн.
Строк окупності
Сума інвестицій (І) : 49,0 тис.грн.
Економія (Е): 30,6 тис.грн/рік
Термін окупності: То=І/ Е=49,0 /30,6= 1,6 роки або 19 місяців.
ВОДОВІДВЕДЕННЯ.
Будівництво, реконструкція та модернізація об’єктів водовідведення.
Iнвестицiйною програмою очiкується
1.Провести реконструкцію об’єктів водовідведення в прогнозний період 2022-2023 роки на суму 20558,811 тис.грн. Реконструкція очисних споруд продуктивністю 500 м.куб./добу по вул. Суходільська, селища Гусятин, Гусятинського району, Тернопільської області забезпечить ефективність безперебійної та надійної роботи каналізації та забезпечить запобіганню забрудненню навколишнього середовища скидами та контроль за цими скидами. Покращить екологічний та санітарний стан в смт.Гусятин.
Інші заходи
1.Модернізація транспортних засобів спеціального призначення
Заміна старих рукавів для викачування стоків
Асенізаційна машина експлуатуються з 1981 року, рівень зносу складає майже 80% вартості машини, рукави мають тріщини.
Для підвищення експлуатаційної надійності асенізаційної машиниі , виникла необхідність замінити рукави на нові. Реалізація даного заходу забезпечить запобіганню забрудненню навколишнього середовища скидами, дозволить підвищити якість надання послуг, підвищить ефективність технологічних процесів та надійність роботи систем водовідведення , забезпечить раціональне використання матеріальних і енергетичних ресурсів, покращить екологічний та санітарний стан в смт.Гусятин.
Розглянута одна комерційна пропозиція на придбання ТОВ «Насосенергопром».
Прогнозний період |
Найменування виробу |
Тип
|
Кіль- кість, шт |
Вартість одиниці, грн |
Вартість заходу грн
|
ТОВ «Насосенергопром» |
|||||
2022 рр |
рукав |
Гофра діам.100 вода |
12 м/п |
265 |
2120 |
|
|
|
|
|
2120 |
2.Ремонт каналізаційного трубопроводу по вул.Тернопільській 6.
Час роботи спеціалізованої техніки (екскаватора, асенізаційної машини) скорочується в 3-4 рази.
Середня собівартість 1 години роботи спеціалізованої техніки 400,0грн..
Середній час роботи 4 год.
400 грн. х4 год. х 48 проривів. = 76,8 тис.грн.
76,8 тис.грн /48=1,6* 10 проривів в рік по вул Тернопільській =16 тис.грн.
Економія : 76,8 – 16 = 60,8 тис.грн./рік.(на 16 тис.грн. зменшуються витрати через відсутність проривів по вул .Тернопільській.)
Скорочуються витрати на ремонтно-відновлювальні роботи в 3-4 рази.
Середні витрати на ремонтно-відновлювальні роботи становлять 18,00 тис.грн/рік.
(18,00/48)*10=3,75 тис.грн.
Економія : 3,75 тис.грн./рік
Собівартість роботи 1 люд./год. слюсаря 50,62 грн/год. У бригаді 2 людини.
За рік у середньому 48 ремонтів
50,62 грн./ год. х 4 год. х 2 люд. = 404,96 грн. х 48 рем.= 19,4 тис.грн.
Економія 404,96 грн*10 рем=4,0 тис.грн./в рік
Сума інвестицій (І) : 20,0 тис.грн.
Економічний ефект:16,0 + 3,75 + 4,0= 23,75 тис.грн./рік.
Економія (Е): 23,75 тис.грн/рік
Термін окупності: То=І/ Е=20,0 /23,75=10 місяців.
3.Закупівля та встановлення фекального лічильника на очисних спорудах по вул. Суходільська.
Закупівля і встановлення фекального лічильника дасть можливість вести достовірний облік стічних вод. Вартість заходу становить 80,0 тис.грн.
6. Зобов’язання ліцензіата щодо досягнення очікуваних результатів реалізації інвестиційної програми
Комунальне підприємство «Водоканал-сервіс» зобов'язується на протязі 2022 – 2023 роки при наявності коштів виконати усі заходи програми.
Керуючий справами виконавчого комітету
Гусятинської селищної ради Ярослав ШМОКАЛЮК