від 28 січня 2022 року №9 ''Про затвердження переліку платних послуг, що надає комунальна архівна установа «Трудовий архів Гусятинської селищної ради»''

Дата: 14.02.2022 09:57
Кількість переглядів: 258

 

 

ГУСЯТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

від 28 січня 2022 року                                                                                      №9

 

 

Про затвердження переліку платних послуг,

що надає комунальна архівна установа

«Трудовий архів Гусятинської селищної ради»

 

 

    Розглянувши клопотання завідувача комунальної архівної установи «Трудовий архів Гусятинської селищної ради» від 13. 01. 2022 р. № 2/1, з метою оптимізації роботи архівної установи, керуючись ст. 28, ст. 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Гусятинської селищної ради

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Затвердити перелік платних послуг, що надає комунальна архівна установа «Трудовий архів Гусятинської селищної ради» (Додаток 1).
  2. Додаток 2 до рішення виконавчого комітету Гусятинської селищної ради «Про затвердження платних послуг, що надає комунальна архівна установа «Трудовий архів Гусятинської селищної ради» від 27 січня   2021 року № 15 «Перелік платних послуг, що надає комунальна архівна установа «Трудовий архів Гусятинської селищної ради» вважати таким, що втратив чинність.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника Гусятинського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Наталію Мацко.

 

Заступник Гусятинського  селищного голови

з питань   діяльності виконавчих органів                                 Михайло ГУДЗ

Додаток 1

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням виконавчого комітету Гусятинської селищної ради

від 28 січня 2022 року № 9

 

 

 

Перелік платних послуг,

що надає комунальна архівна установа

«Трудовий архів Гусятинської селищної ради»

 

 

№ п/п

Найменування видів робіт (послуг)

Ціна, грн.

1

Виконання запиту (визначення фондів для перегляду, вивчення архівних документів, виявлення необхідних відомостей, видача архівної довідки чи витягу)

70,00

2

Оформлення анкети-заяви

15,00

3

Надання копій архівних документів одного аркуша

20,00

4

Приймання на тимчасове зберігання в архів документів з кадрових питань (особового складу) однієї одиниці зберігання з наступним періодичним опрацюванням справ (картонування, підшивання, підклеювання, нумерування аркушів, оформлення обкладинок)

80,00

 

 

Керуючий справами виконавчого комітету

Гусятинської селищної ради                                 Ярослав ШМОКАЛЮК

 

 

Розрахунок вартості робіт (послуг)

 

8400,00 – середня місячна заробітна плата працівника архіву, який надає платні послуги, на 01. 01. 2022 року, грн.

21 – середня кількість робочих днів на місяць, дні.

 

Розрахунок погодинного заробітку працівника архіву:

(8400,00 грн. : 21 роб. днів) : 8 год. =50,00 грн./год.

 

  1. Виконання запиту (визначення фондів для перегляду, вивчення архівних документів, виявлення необхідних відомостей, видача архівної довідки чи витягу)

 

Середня норма часу для виконання запиту, хв – 65

Тарифна ставка виконавця робіт, грн. – (65х50,00):60=54,16

Нарахування на заробітну плату, грн. – 54,16х22%=11,92

Витрати на канцтовари, грн. – 3,92

Собівартість послуги, грн. – 54,16+11,92+3,92=70,00

 

  1. Оформлення анкети-заяви

 

Середня норма часу для оформлення анкети-заяви, хв. – 12

Тарифна ставка виконавця робіт, грн. – (12х50,00):60=10,00

Нарахування на заробітну плату, грн. – 10,00х22%=2,20

Витрати на канцтовари, грн. – 2,80

Собівартість послуги, грн. – 10,00+2,20+2,80=15,00

 

  1. Надання копій архівних документів одного аркуша

 

Середня норма часу для виготовлення копій архівних документів, хв – 17

Тарифна ставка виконавця робіт, грн. – (17х50,00):60=14,17

Нарахування на заробітну плату, грн. – 14,17х22%=3,12

Витрати на канцтовари, грн. – 2,71

Собівартість послуги, грн. – 14,17+3,12+2,71=20,00

 

  1. Приймання на тимчасове зберігання в архів документів з кадрових питань (особового складу) однієї одиниці зберігання з наступним періодичним опрацюванням справ (картонування, підшивання, підклеювання, нумерування аркушів, оформлення обкладинок)

 

Середня норма часу для виконання послуги, хв. – 45

Тарифна ставка виконавця робіт, грн. – (45х50,00):60=37,50

Нарахування на заробітну плату, грн. – 37,50х22%=8,25

Витрати на канцтовари, грн. – 34,25

Собівартість послуги, грн. –37,50+8,25+34,25=80,00

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь