До уваги отримувачів житлових субсидій у грошовій безготівковій формі!
Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 19 травня 2021 року №505 «Деякі питання призначення житлових субсидій», якою установив, що розгляд питань щодо призначення житлової субсидії на наступний період домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному сезоні 2020-2021 років, проводиться без звернень громадян, крім домогосподарств, яким житлова субсидія:
- надавалася у грошовій безготівковій формі;
- була призначена за фактичним місцем проживання осіб (орендарі житлових приміщень (будинків); індивідуальні забудовники, будинки яких не прийняті в експлуатацію; внутрішньо переміщені особи);
- була призначена без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), які не проживають за місцем реєстрації.
УВАГА! Також відповідно до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (зі змінами), після закінчення опалювального сезону залишки коштів на рахунку для виплати житлової субсидії, відображені на облікових записах одержувачів житлової субсидії, які утворилися станом на 1 червня, будуть виплачуватися одержувачам житлових субсидій АТ “Ощадбанк” шляхом перерахування таких коштів на поточні рахунки зазначених осіб, відкриті в АТ “Ощадбанк”.
Тобто, якщо заявник отримував субсидію у грошовій безготівковій формі та споживав комунальні послуги в опалювальний період 2020-2021 років на суму меншу за розмір субсидії, то на кінець опалювального сезону на його особистому обліковому записі в Ощадбанку залишились невикористані кошти житлової субсидії.
Усі, хто користувався грошовою безготівковою субсидією в минулому опалювальному періоді, зможуть отримати відповідні кошти до грудня поточного року. Тим, хто має рахунок в Ощадбанку, вони надійдуть вже після 01 червня 2021 року, а хто не має його, мусить відкрити, щоб отримати гроші, зекономлені протягом минулого опалювального періоду. Наголошуємо, що вчасно неотримані кошти, за якими не було звернень до 20 грудня, припиняють обліковуватись АТ «Ощадбанком» та протягом двох робочих днів повертаються на рахунок Мінсоцполітики, відкритий в Казначействі.
За інформацією щодо наявності залишку зекономлених коштів або питання їх перерахування та отримання, одержувачам житлових субсидій необхідно звертатися до центрального відділення АТ “Ощадбанк”, або за безкоштовним телефоном “гарячої лінії” АТ “Ощадбанк” (0 800 21 08 00).
Консультацію з питання призначення житлових субсидій можна отримати за телефонами: 2 18 96 ; 097 515 7963.
Відділ соціального забезпечення №3 УСЗН Чортківської РДА