Пошук

Гусятинська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади «ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА»

Дата: 08.04.2021 15:58
Кількість переглядів: 501

 

Опис вакансії:

  • головний спеціаліст відділу земельних ресурсів та комунального майна Гусятинської селищної ради – це посадова особа місцевого самоврядування, до повноважень якої віднесено забезпечення реалізації визначених повноважень, участь у розробленні місцевих програм (за відповідними галузевими напрямами), здійснення контролю за їх виконанням, аналіз їх результативності та ефективності, за результатом якого підготовка відповідних пропозицій керівнику структурного підрозділу або керівнику вищого рівня. Здійснення координації одного з напрямів діяльності підрозділу або напрямку діяльності місцевої ради.

До функцій головного спеціаліста відділу земельних ресурсів та комунального майна входить:

  • координація та методичне керівництво у межах своєї компетенції щодо управління комунальним майном територіальної громади;
  • організація та забезпечення контролю, аналіз та оцінка стану справ щодо комунального майна територіальної громади;
  • розробка поточних та участь у підготовці перспективних планів роботи відділу з питань майна комунальної власності;
  • участь в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій з питань, що стосуються питання управління комунальним майном територіальної громади;
  • участь у розробленні нормативних та організаційно-методичних документів відділу.

До кандидатів на заміщення вакантної посади ставляться такі вимоги:

  • повна вища освіта в профільній галузі за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 3 років;
  • вільне володіння державною мовою;
  • уміння працювати у програмах Microsoft Office (Word, Excel);

Для участі у конкурсі слід подати такі документи:

-      заяву про участь у конкурсі;

-      заповнену особову картку форма П-2ДС (затверджено наказом Міністерства статистики України від 26.12.1995 р. № 343) з відповідними додатками;

  • два фото розміром 4x6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня тощо;
  • декларація особи як кандидата на посаду, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
  • копію документа, який посвідчує особу (паспорт громадянина України);
  • письмову згоду на проведення перевірки передбаченої Законом України «Про очищення влади»;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • згоду на обробку персональних даних.

 

Термін подання документів 30 календарних днів (по 07 травня 2021 року включно).

 

Для додаткової інформації звертатися за адресою: смт Гусятин, пров. Героїв Майдану, 1, тел.: (03557) 2-15-28.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь