Гусятинська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади «ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА»
Опис вакансії:
- головний спеціаліст відділу земельних ресурсів та комунального майна Гусятинської селищної ради – це посадова особа місцевого самоврядування, до повноважень якої віднесено забезпечення реалізації визначених повноважень, участь у розробленні місцевих програм (за відповідними галузевими напрямами), здійснення контролю за їх виконанням, аналіз їх результативності та ефективності, за результатом якого підготовка відповідних пропозицій керівнику структурного підрозділу або керівнику вищого рівня. Здійснення координації одного з напрямів діяльності підрозділу або напрямку діяльності місцевої ради. Здійснення методичного керівництва роботою спеціалістів нижчої категорії. Здійснення безпосередньо, організація та забезпечення контролю, аналіз та оцінка стану справ з реалізації визначених повноважень.
До функцій спеціаліста відділу земельних ресурсів та комунального майна входить:
- забезпечення виконання завдань з реалізації визначених повноважень, здійснення комплексу заходів, що стосуються відповідного напряму роботи, контроль організації їх виконання;
- у межах повноважень забезпечення підготовки проектів рішень місцевої ради та розпоряджень селищного голови;
- розгляд листів та звернень юридичних та фізичних осіб, відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування з питань, що належать до повноважень;
- участь у розробленні організаційно-методичних документів;
- аналіз документів, що стосуються відповідного напряму роботи підрозділу;
- ведення обліку земель державної, комунальної та приватної власності;
- ведення земельно-облікової кадастрової документації.
До кандидатів на заміщення вакантної посади ставляться такі вимоги:
- повна вища освіта (юридична, землевпорядна, фінансово-економічна) освітньо-кваліфікаційного спрямування не нижче ступеня спеціаліста чи магістра;
- досвід роботи на керівних посадах в органах землеустрою не менше 5 років;
- володіння державною мовою, сучасним діловим мовленням, знання персонального комп’ютера.
Для участі у конкурсі слід подати такі документи:
- заяву про участь у конкурсі;
- заповнену особову картку форма П-2ДС (затверджено наказом Міністерства статистики України від 26.12.1995 р. № 343) з відповідними додатками;
- два фото розміром 4х6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня тощо;
- декларація особи як кандидата на посаду, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
- копію документа, який посвідчує особу (паспорт громадянина України);
- медичну довідку про стан здоров’я за формою, затвердженою МОЗ (у разі проходження конкурсу);
- письмову згоду на проведення перевірки передбаченої Законом України «Про очищення влади»;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- згоду на обробку персональних даних.
Термін подання документів – 30 календарних днів (по 01 квітня 2021 року включно).
Для додаткової інформації звертатися за адресою: смт Гусятин, пров. Героїв Майдану, 1, тел.: (03557) 2-15-28.