Гусятинська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади «ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТРАТОР»

Дата: 02.03.2021 12:42
Кількість переглядів: 437

 

 

Опис вакансії:

  • державний реєстратор Гусятинської селищної ради – це посадова особа місцевого самоврядування, до повноважень якої віднесено здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу фізичної особи - підприємця, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до законодавства. Здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

 

До функцій державного реєстратора входить:

  • здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
  • надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
  • формування, ведення та забезпечення зберігання реєстраційних справ у паперовій формі;
  • забезпечення представництва у судових установах з питань, що відносяться до його компетенції;
  • здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
  • перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення;
  • забезпечення інформування щодо порядку проведення відповідних реєстраційних дій, що здійснюються реєстратором на виконання визначених повноважень;
  • інші дії, що передбаченні нормативно-правовими актами, які регулюють діяльність державного реєстратора.

 

До кандидатів на заміщення вакантної посади ставляться такі вимоги:

  • вища юридична освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство;
  • вільне володіння державною мовою;
  • сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку);
  • стаж роботи у сфері права не менше 3-ох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора, не менше 1 року;
  • успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора перебували на посаді державного реєстратора в іншого суб'єкта державної реєстрації);
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

 

Для участі у конкурсі слід подати такі документи:

- заяву про участь у конкурсі;

- заповнену особову картку форма П-2ДС (затверджено наказом Міністерства статистики України від 26.12.1995 р. № 343) з відповідними додатками;

- два фото розміром 4х6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня тощо;

- декларація особи як кандидата на посаду, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу (паспорт громадянина України);

- медичну довідку про стан здоров’я за формою, затвердженою МОЗ (у разі проходження конкурсу);

- письмову згоду на проведення перевірки передбаченої Законом України «Про очищення влади»;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобовязаних);

- згоду на обробку персональних даних;

- сертифікат про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань для здійснення функцій державного реєстратора.

 

Термін подання документів – 30 календарних днів (по 31 березня 2021 року включно).

 

Для додаткової інформації звертатися за адресою: смт Гусятин, пров. Героїв Майдану, 1, тел.: (03557) 2-15-28.

 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь