A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Гусятинська громада
Тернопільська область, Чортківський район

від 27 січня 2021року № 3 ''Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Гусятинської селищної ради за 2020 рік''

Дата: 09.02.2021 12:04
Кількість переглядів: 80

 

 

ГУСЯТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ГУСЯТИНСЬКОГО РАЙОНУ        ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

від 27 січня  2021року                                                                     № 3

Про підсумки роботи із

зверненнями громадян,

що надійшли до Гусятинської

селищної ради за 2020 рік

 

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши та обговоривши інформацію начальника загального відділу Гусятинської селищної ради про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Гусятинської селищної ради за 2020 рікз метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права громадян на звернення до органів місцевого самоврядування, враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є одним із пріоритетних завдань органів місцевого самоврядування, відповідальним обов’язком їх посадових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в громаді, керуючись Законом України “Про звернення громадян”, ст.17, п.б ч.1 ст.38п.2 ч.2 ст.52, 59 Закону України  «Про місцеве  самоврядування  в Україні»,  виконавчий комітет Гусятинської селищної ради 

В И Р І Ш И В:

                1.Інформацію начальника загального відділу Гусятинської селищної ради Семеняк Ольги про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Гусятинської селищної ради за 2020 рік, прийняти до відома (додається).

2.Заступникам селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, секретарю ради, керуючому справами виконавчого комітету селищної ради, старостам сіл,  начальникам структурних підрозділів селищної ради, керівникам комунальних підприємств, що належать до сфери управління селищної ради, забезпечити постійний особистий контроль за виконанням Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого  самоврядування”забезпечивши, зокрема:

-неухильне дотримання порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян ;

                 - посилення персональної відповідальності та рівень виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень;

-недопущення надання неоднозначних,необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;

-створення умов  для участі заявників у перевірці поданих ними заяв  чи  скарг,  надання  можливості  знайомитися  з  матеріалами перевірок відповідних звернень;

-узяття під особистий контроль розгляд звернень  та  забезпечення   проведення   першочергового особистого  прийому  жінок,  яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни;

-приділення особливої   уваги   вирішенню   проблем,  з  якими звертаються ветерани війни  та  праці,  особи з інвалідністю,  учасники бойових дій, учасники АТО, громадян, які мають високі урядові нагороди, громадяни,  які постраждали   внаслідок   Чорнобильської  катастрофи,  багатодітні сім'ї,  одинокі  матері  та   інші   громадяни,   які   потребують соціального захисту та підтримки;

-запровадження постійного   контролю  за  організацією  роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян;

-з’ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень ;

-поновлення прав і свобод громадян,порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян, притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності, у тому числі до дисциплінарної, за неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян;

-забезпечення проведення  широкої  роз'яснювальної  роботи з питань реалізації громадянами  права  на  звернення  та  особистий прийом;

-безумовне дотримання графіків щодо організації прийому громадян.

3.Начальнику загального відділу Гусятинської селищної ради Семеняк Ользі:

1) проводити постійний аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян,з подальшим інформуванням керівництва селищної ради;

        2) висвітлювати стан роботи зі зверненнями громадян на офіційному веб- сайті селищної  ради.

         3) забезпечити дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (зі змінами та доповненнями) у селищній раді.

         4.Контроль за виконанням  цього рішення  залишаю за  собою. 

 

Гусятинський селищний голова                                Степан КАРПО                                                                        

 

                                           ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Гусятинської селищної ради за 2020 рік

Розгляд звернень, заяв та скарг громадян у Гусятинській селищній  раді ведеться з  дотриманням Закону України  «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Кожне звернення, що надходить до селищної ради, всебічно розглядається та перебуває на особливому контролі в голови, його заступників та старост сіл. Посадових осіб селищної ради  та її структурних підрозділів попереджено про відповідальність за недотримання законодавства про звернення, зокрема за недотримання термінів розгляду звернень громадян. Особлива увага приділяється проблемам, порушених у зверненнях пенсіонерів, інвалідів, одиноких, багатодітних та малозабезпечених сімей. На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” розпорядженнямГусятинського селищного голови від 11 грудня 2020 року №99-од затверджено графіки особистого прийому громадян Гусятинським селищним головою, заступниками селищного голови, секретарем  ради, керуючим справами виконавчого комітету Гусятинської селищної ради та старостами сіл,   проведення виїзних днів прийому громадян Гусятинським селищним головою, його заступниками,  роботи телефонної «гарячої лінії» у Гусятинській селищній раді.

Протягом 2020  року до Гусятинської селищної ради надійшло 2299 звернень, що на 1214 звернень більше, ніж за 2019 рік, з них  999 – письмових звернень. Збільшення кількості звернень пов’язано з приєднанням до Гусятинської громади ще 13 населених пунктів. За суб’єктом звернення: індивідуальне – 2237, колективне – 62.

 На особистому прийомі в голови селищної ради, його заступників, секретаря ради та керуючого справами, старостів сіл побувало 1300 громадян, що на 224 більше, ніж у 2019 році.

            За результатами розгяду звернень 1220 звернень вирішено позитивно, 739 - задоволено, 15- задоволено частково, 25- вживаються заходи, 10 – відмовлено у задоволенні,  235 – дано роз’яснення, 55- інше.

           До Гусятинської селищної ради надходять звернення від найменш захищеної категорії населення – пенсіонери, інваліди, учасники бойових дій,ветерани праці, діти війни, одинокі та  багатодітні родини, учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та особи, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.Від цієї категорії населення за звітний період надійшло 1137 звернень, що становить 49,5 % від загальної кількості.Такігромадяни потребують особливої уваги щодо вирішення їх повсякденних запитів та життєвих проблем.  

         За тематикою питань, порушених у зверненнях, можна виділити такі напрямки актуальної проблематики:

Питання аграрної політики та земельних відносин – 1585 звернень або 68,9% від загальної кількості звернень;

             Питання житлової політики- 300 звернень або 13,05%від загальної кількості звернень;

Питання соціального захисту – 245 звернень або 11% від загальної кількостізареєстрованих звернень;

Питання   комунального  господарства,  транспорту  та зв’язку  –49 звернень або 2,13%від загальної кількості звернень;

Питання охорони здоров’я –5 звернень або 0,22%від загальної кількості звернень;

            Інші питання – 115 звернень.

У Гусятинській селищній раді забезпечено організацію роботи «гарячої» телефонної лінії. «Гаряча» лінія проводиться згідно затвердженого графіку. У 2020  році проведено 35 «гарячих» телефонних ліній,  під час яких отримано 155 звернень. Про проведення «гарячої» телефонної лінії заздалегідь доводиться до населення через засоби масової інформації.Порушень зазначених графіків немає.

За звітний період з місцевого бюджету надано одноразову матеріальну допомогу малозабезпеченим категоріям населення (217 осіб) та учасникам бойових дій (89 осіб) на загальну суму 155760 та 140 200 гривень відповідно. Крім того, виділено одноразову грошову допомогу сім’ї загиблого учасника антитерористичної операції на сході України –  30,0 тис. гривень.

        На веб-сайті Гусятинськоїселищної ради постійно оприлюднюються відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян, графіки  прийому громадян, проведення виїзних днів прийому громадян та роботу «гарячої» телефонної лінії. 

            Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що структурними підрозділами селищної ради, посадовими особами було вжито дієвих заходів, спрямованих на вирішення важливих проблем населення. Тому і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності  кожного за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, по вдосконаленню системної роботи із зверненнями громадян відповідно до чинного законодавства.

 Начальник загального відділу

Гусятинської селищної ради                                      Ольга СЕМЕНЯК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь