Гусятинська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади СПЕЦІАЛІСТ ІІ КАТЕГОРІЇ ВІДДІЛУ «ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ»

Дата: 28.01.2021 14:52
Кількість переглядів: 1588

 

Опис вакансії:

  • спеціаліст ІІ категорії відділу «Центр надання адміністративних послуг» Гусятинської селищної ради – це посадова особа місцевого самоврядування, до повноважень якої віднесено організація оперативної і зручної системи надання необхідних громадянам та суб’єктам господарювання адміністративних послуг, спрощення процедури отримання адміністративних послуг і поліпшення якості їх надання, забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання послуг у ЦНАПі, здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів.

До функцій спеціаліста ІІ категорії відділу «Центр надання адміністративних послуг» входить:

  • погодження документів (рішень) в інших державних органах та органах місцевого самоврядування, отримання їх висновків з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
  • інформування начальника відділу та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративних послуг, вимагати вжиття заходів для усунення виявлених порушень;
  • посвідчення власним підписом і печаткою копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів із реєстрів і баз даних, необхідних для надання адміністративної послуги;
  • порушувати клопотання перед начальником відділу щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Центру;
  • виконувати інші повноваження відповідно до посадових інструкцій працівників ЦНАПу.

До кандидатів на заміщення вакантної посади ставляться такі вимоги:

  •  освіта відповідного кваліфікаційного спрямування ;
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби, на підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності не менше 3 років;
  • володіння державною мовою, сучасним діловим мовленням, знання комп’ютера.

Для участі у конкурсі слід подати такі документи:

- заяву про участь у конкурсі;

- заповнену особову картку державного службовця (Наказ № 77-20 від 19.05.2020 р.    Національного агентства України з питань державної служби) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4х6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня тощо;

- декларація особи як кандидата на посаду, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Закону України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу (паспорт громадянина України);

- медичну довідку про стан здоров’я за формою, затвердженою МОЗ (у разі проходження конкурсу);

- письмову згоду на проведення перевірки передбаченої Законом України «Про очищення влади»;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобовязаних);

- згоду на обробку персональних даних.

 

Термін подання документів – 30 календарних днів (до 25 лютого 2021 року включно).

 

Для додаткової інформації звертатися за адресою: смт Гусятин, пров. Героїв Майдану, 1, тел.: (03557) 2-15-28.

Фото без опису


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь