A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Гусятинська громада
Тернопільська область, Чортківський район

Гусятинська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади СПЕЦІАЛІСТ ІІ КАТЕГОРІЇ ВІДДІЛУ «ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ»

Дата: 28.01.2021 14:52
Кількість переглядів: 176

 

Опис вакансії:

  • спеціаліст ІІ категорії відділу «Центр надання адміністративних послуг» Гусятинської селищної ради – це посадова особа місцевого самоврядування, до повноважень якої віднесено організація оперативної і зручної системи надання необхідних громадянам та суб’єктам господарювання адміністративних послуг, спрощення процедури отримання адміністративних послуг і поліпшення якості їх надання, забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання послуг у ЦНАПі, здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів.

До функцій спеціаліста ІІ категорії відділу «Центр надання адміністративних послуг» входить:

  • погодження документів (рішень) в інших державних органах та органах місцевого самоврядування, отримання їх висновків з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
  • інформування начальника відділу та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративних послуг, вимагати вжиття заходів для усунення виявлених порушень;
  • посвідчення власним підписом і печаткою копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів із реєстрів і баз даних, необхідних для надання адміністративної послуги;
  • порушувати клопотання перед начальником відділу щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Центру;
  • виконувати інші повноваження відповідно до посадових інструкцій працівників ЦНАПу.

До кандидатів на заміщення вакантної посади ставляться такі вимоги:

  •  освіта відповідного кваліфікаційного спрямування ;
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби, на підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності не менше 3 років;
  • володіння державною мовою, сучасним діловим мовленням, знання комп’ютера.

Для участі у конкурсі слід подати такі документи:

- заяву про участь у конкурсі;

- заповнену особову картку державного службовця (Наказ № 77-20 від 19.05.2020 р.    Національного агентства України з питань державної служби) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4х6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня тощо;

- декларація особи як кандидата на посаду, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Закону України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу (паспорт громадянина України);

- медичну довідку про стан здоров’я за формою, затвердженою МОЗ (у разі проходження конкурсу);

- письмову згоду на проведення перевірки передбаченої Законом України «Про очищення влади»;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобовязаних);

- згоду на обробку персональних даних.

 

Термін подання документів – 30 календарних днів (до 25 лютого 2021 року включно).

 

Для додаткової інформації звертатися за адресою: смт Гусятин, пров. Героїв Майдану, 1, тел.: (03557) 2-15-28.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь