A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Гусятинська громада
Тернопільська область, Чортківський район

Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Гусятинської селищної ради за 2020 рік

Дата: 27.01.2021 16:34
Кількість переглядів: 23

                                            

                                                  

 

         Розгляд звернень, заяв та скарг громадян у Гусятинській селищній  раді ведеться з  дотриманням Закону України  «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Кожне звернення, що надходить до селищної ради, всебічно розглядається та перебуває на особливому контролі в голови, його заступників та старост сіл. Посадових осіб селищної ради  та її структурних підрозділів попереджено про відповідальність за недотримання законодавства про звернення, зокрема за недотримання термінів розгляду звернень громадян. Особлива увага приділяється проблемам, порушених у зверненнях пенсіонерів, інвалідів, одиноких, багатодітних та малозабезпечених сімей. На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” розпорядженням Гусятинського селищного голови від 11 грудня 2020 року №99-од затверджено графіки особистого прийому громадян Гусятинським селищним головою, заступниками селищного голови, секретарем  ради, керуючим справами виконавчого комітету Гусятинської селищної ради та старостами сіл,   проведення виїзних днів прийому громадян Гусятинським селищним головою, його заступниками,  роботи телефонної «гарячої лінії» у Гусятинській селищній раді.

            Протягом 2020  року до Гусятинської селищної ради надійшло 2299 звернень, що на 1214 звернень більше, ніж за 2019 рік, з них  999 – письмових звернень. Збільшення кількості звернень пов’язано з приєднанням до Гусятинської громади ще 13 населених пунктів. За суб’єктом звернення: індивідуальне – 2237, колективне – 62.

        На особистому прийомі в голови селищної ради, його заступників, секретаря ради та керуючого справами, старостів сіл побувало 1300 громадян, що на 224 більше, ніж у 2019 році.

            За результатами розгяду звернень 1220 звернень вирішено позитивно, 739 - задоволено, 15- задоволено частково, 25- вживаються заходи, 10 – відмовлено у задоволенні,  235 – дано роз’яснення, 55-  інше.

           До Гусятинської селищної ради надходять звернення від найменш захищеної категорії населення – пенсіонери, інваліди, учасники бойових дій, ветерани праці, діти війни, одинокі та  багатодітні родини, учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та особи, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи. Від цієї категорії населення за звітний період надійшло 1137 звернень, що становить 49,5 % від загальної кількості.Такі  громадяни потребують особливої уваги щодо вирішення їх повсякденних запитів та життєвих проблем.  

         За тематикою питань, порушених у зверненнях, можна виділити такі напрямки актуальної проблематики:

          Питання аграрної політики та земельних відносин – 1585 звернень або 68,9% від загальної кількості звернень;

             Питання житлової політики- 300 звернень або 13,05% від загальної кількості звернень;

           Питання соціального захисту – 245 звернень або 11% від загальної кількості зареєстрованих звернень;

           Питання   комунального  господарства,  транспорту  та зв’язку  –49 звернень або 2,13% від загальної кількості звернень;

           Питання охорони здоров’я –5 звернень або 0,22% від загальної кількості звернень;

            Інші питання – 115 звернень.

У  Гусятинській селищній раді забезпечено організацію роботи «гарячої» телефонної лінії. «Гаряча» лінія проводиться згідно затвердженого графіку. У 2020  році проведено 35 «гарячих» телефонних ліній,  під час яких отримано 155 звернень. Про проведення «гарячої» телефонної лінії заздалегідь доводиться до населення через засоби масової інформації. Порушень зазначених графіків немає.

За звітний період з місцевого бюджету надано одноразову матеріальну допомогу малозабезпеченим категоріям населення (217 осіб) та учасникам бойових дій (89 осіб) на загальну суму 155 760 та 140 200 гривень відповідно. Крім того, виділено одноразову грошову допомогу сім’ї загиблого учасника антитерористичної операції на сході України –  30,0 тис. гривень.

          

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь