ІНФОРМАЦІЯ про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Гусятинської селищної ради за 2021 рік
Розгляд звернень, заяв та скарг громадян у Гусятинській селищній раді ведеться з дотриманням Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Кожне звернення, що надходить до селищної ради, всебічно розглядається та перебуває на особливому контролі в голови, його заступників та старост сіл. Посадових осіб селищної ради та її структурних підрозділів попереджено про відповідальність за недотримання законодавства про звернення, зокрема за недотримання термінів розгляду звернень громадян. Особлива увага приділяється проблемам, порушених у зверненнях пенсіонерів, інвалідів, одиноких, багатодітних та малозабезпечених сімей. На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” розпорядженням Гусятинського селищного голови від 11 грудня 2020 року №99-од (зі змінами) затверджено графіки особистого прийому громадян Гусятинським селищним головою, заступниками селищного голови, секретарем ради, керуючим справами виконавчого комітету Гусятинської селищної ради та старостами сіл, проведення виїзних днів прийому громадян Гусятинським селищним головою, його заступниками, роботи телефонної «гарячої лінії» у Гусятинській селищній раді.
Станом на 01 січня 2022 року селищною радою отримано 2908 звернень громадян. Більша половина з них (2898) це індивідуальні звернення, що становлять у частці всіх звернень 99,7%. Решта 10 – колективні звернення, в яких, загалом, зібрано 230 підписів. Питання, які найчастіше порушуються у зверненнях громадян до селищної ради:
- аграрної політики і земельних відносин (1361 звернень – 46,8%);
- соціального захисту (1188 звернень – 40,8%).
Рідше порушуються питання комунального господарства (59 звернень – 2 %), екології та природних ресурсів (21 звернення – 0,7%), транспорту і зв’язку (17 звернень – 0,6%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту, фінансової, податкової, митної політики, культури та культурної спадщини, туризму та інші питання.
Валова частка звернень громадян, які розглядаються селищною радою, вирішуються позитивно. Зокрема, з усіх отриманих селищною радою звернень громадян 1708 (58,7%) – вирішено позитивно, 600 (20,6%) - надано роз’яснення, 539 (18,5%) – задоволено, 10 (0,3%) – відмовлено у задоволенні.
Протягом 2021 року до селищної ради звертались: пенсіонери (928 звернень – 32 %), учасники бойових дій (217 звернень – 7, 5%), люди з інвалідністю І групи (56 звернень – 1,9%), люди з інвалідністю ІІ групи (150 звернень – 5,6%), люди з інвалідністю ІІІ групи (14 звернень – 1,6%), члени багатодітних сімей (329 звернень – 11,3%), учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (105 звернень – 3,6%), ветерани праці (462 звернення – 15,9%) та представники інших категорій громадян.
На особистому прийомі в селищного голови, його заступників, секретаря ради та керуючого справами, старостів сіл побувало 1335 громадян, що на 35 більше, ніж у 2020 році.
У Гусятинській селищній раді забезпечено організацію роботи «гарячої» телефонної лінії. «Гаряча» лінія проводиться згідно затвердженого графіку. У 2021 році проведено 45 «гарячих» телефонних ліній, під час яких отримано 176 звернень.
За звітний період з місцевого бюджету надано одноразову матеріальну допомогу громадянам на загальну суму 243018 гривень, з них:
- 17 учасникам подій на Майдані – 17 000 гривень;
- 23 учасникам бойових дій в республіці Афганістан та сім’ям померлих – 23 000 гривень;
- 91 учаснику АТО/ООС – 91 000 гривень;
- 2 сім’ям загиблих при виконанні військового обов’язку – 60 000 гривень;
- 34 учасникам ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС – 34 000 гривень;
- 2 особам на лікування - 18018 гривень.
На веб-сайті Гусятинської селищної ради постійно оприлюднюються відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян, графіки прийому громадян, проведення виїзних днів прийому громадян та роботу «гарячої» телефонної лінії.
Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що структурними підрозділами селищної ради, посадовими особами було вжито дієвих заходів, спрямованих на вирішення важливих проблем населення. Тому і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності кожного за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, по вдосконаленню системної роботи із зверненнями громадян відповідно до чинного законодавства.
Начальник загального відділу
Гусятинської селищної ради Ольга СЕМЕНЯК
« повернутися до розділу «Робота із зверненнями громадян - аналітичні довідки»