Пошук

Гусятинська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади ЗАВІДУВАЧ СЕКТОРУ «СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ»

Дата: 27.01.2021 16:19
Кількість переглядів: 446

 

Опис вакансії:

  • завідувач сектору «Служба у справах дітей» Гусятинської селищної ради – це посадова особа місцевого самоврядування Гусятинської селищної ради, до повноважень якої віднесено керівництво Сектором, реалізація на території населених пунктів селищної ради політики з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень; забезпечення додержання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над дітьми, їх усиновлення, влаштування в дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім’ї.

 

До функцій завідувача сектору «Служба у справах дітей» входить:

  • звіт перед Гусятинською селищною радою, виконавчим комітетом селищної ради про виконання покладених на Сектор завдань;
  • розробка та подання на затвердження голові селищної ради посадових інструкцій працівників сектору;
  • планування роботи Сектору, внесення пропозицій щодо формування планів роботи Сектору;
  • внесення пропозицій щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету питань, що належать до компетенції Сектору, розробка проектів відповідних рішень;
  • здійснення інших повноважень, визначених законодавством та нормативно-правовими актами, які відносяться до сфери діяльності Сектору.

 

До кандидатів на заміщення вакантної посади ставляться такі вимоги:

  • повна вища юридична освіта не нижче ступеня спеціаліста чи магістра;
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 15 років;
  • володіння державною мовою, сучасним діловим мовленням, знання комп’ютера.

 

Для участі у конкурсі слід подати такі документи:

- заяву про участь у конкурсі;

- заповнену особову картку державного службовця (Наказ № 77-20 від 19.05.2020 р.    Національного агентства України з питань державної служби) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4х6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня тощо;

- декларація особи як кандидата на посаду, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Закону України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу (паспорт громадянина України);

- медичну довідку про стан здоров’я за формою, затвердженою МОЗ (у разі проходження конкурсу);

- письмову згоду на проведення перевірки передбаченої Законом України «Про очищення влади»;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобовязаних);

- згоду на обробку персональних даних.

 

Термін подання документів – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення (до 25 лютого 2021 року включно).

 

Для додаткової інформації звертатися за адресою: смт Гусятин, пров. Героїв Майдану, 1, тел.: (03557) 2-15-28.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь