Гусятинська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади ЗАВІДУВАЧ СЕКТОРУ «СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ»

Дата: 27.01.2021 16:19
Кількість переглядів: 1188

 

Опис вакансії:

  • завідувач сектору «Служба у справах дітей» Гусятинської селищної ради – це посадова особа місцевого самоврядування Гусятинської селищної ради, до повноважень якої віднесено керівництво Сектором, реалізація на території населених пунктів селищної ради політики з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень; забезпечення додержання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над дітьми, їх усиновлення, влаштування в дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім’ї.

 

До функцій завідувача сектору «Служба у справах дітей» входить:

  • звіт перед Гусятинською селищною радою, виконавчим комітетом селищної ради про виконання покладених на Сектор завдань;
  • розробка та подання на затвердження голові селищної ради посадових інструкцій працівників сектору;
  • планування роботи Сектору, внесення пропозицій щодо формування планів роботи Сектору;
  • внесення пропозицій щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету питань, що належать до компетенції Сектору, розробка проектів відповідних рішень;
  • здійснення інших повноважень, визначених законодавством та нормативно-правовими актами, які відносяться до сфери діяльності Сектору.

 

До кандидатів на заміщення вакантної посади ставляться такі вимоги:

  • повна вища юридична освіта не нижче ступеня спеціаліста чи магістра;
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 15 років;
  • володіння державною мовою, сучасним діловим мовленням, знання комп’ютера.

 

Для участі у конкурсі слід подати такі документи:

- заяву про участь у конкурсі;

- заповнену особову картку державного службовця (Наказ № 77-20 від 19.05.2020 р.    Національного агентства України з питань державної служби) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4х6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня тощо;

- декларація особи як кандидата на посаду, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Закону України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу (паспорт громадянина України);

- медичну довідку про стан здоров’я за формою, затвердженою МОЗ (у разі проходження конкурсу);

- письмову згоду на проведення перевірки передбаченої Законом України «Про очищення влади»;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобовязаних);

- згоду на обробку персональних даних.

 

Термін подання документів – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення (до 25 лютого 2021 року включно).

 

Для додаткової інформації звертатися за адресою: смт Гусятин, пров. Героїв Майдану, 1, тел.: (03557) 2-15-28.

Фото без опису


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь