Гусятинська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади «НАЧАЛЬНИК ФІНАНСОВОГО ВІДДІЛУ»

Дата: 01.12.2020 09:09
Кількість переглядів: 737

 

Опис вакансії:

  • начальник  фінансового відділу Гусятинської селищної ради – це посадова особа місцевого самоврядування Гусятинської селищної ради, до повноважень якої віднесено питання забезпеченості реалізації державної фінансової та бюджетної політики на території селищної ради, забезпечення контролю, аналізу та оцінки виконання законодавчих актів та фінансово-бюджетних питань на своїй ділянці роботи, участі в розробці пропозицій щодо концентрації фінансових ресурсів на пріоритетних напрямках економіки громади.

 

До функцій начальника фінансового відділу входить:

  • розробка  проектів селищного бюджету, підготовка необхідних матеріалів до них;
  • контроль за використання коштів з державного бюджету по відділах та установах  селищної ради;
  • розгляд зведених кошторисів головних розпорядників коштів і індивідуальних кошторисів всіх бюджетних установ селищної ради;
  • розробка матеріалів по затвердженому бюджету селища, зведення показників по мережі, штатах і контингентах установ селищної  ради;
  • прийняття заходів по виконанню видаткової частини бюджету;
  • інші обов’язки, що передбачені посадовою інструкцією.

 

До кандидатів на заміщення вакантної посади ставляться такі вимоги:

  • повна вища освіта не нижче ступеня спеціаліста чи магістра;
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 5 років;
  • володіння державною мовою, сучасним діловим мовленням, знання комп’ютера.

 

Для участі у конкурсі слід подати такі документи:

- заяву про участь у конкурсі;

- заповнену особову картку державного службовця (Наказ № 77-20 від 19.05.2020 р.    Національного агентства України з питань державної служби) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4х6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня тощо;

- декларація особи як кандидата на посаду, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Закону України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу (паспорт громадянина України);

- медичну довідку про стан здоров’я за формою, затвердженою МОЗ (у разі проходження конкурсу);

- письмову згоду на проведення перевірки передбаченої Законом України «Про очищення влади»;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобовязаних);

- згоду на обробку персональних даних.

 

Термін подання документів – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення (01 грудня 2020 року).

 

Для додаткової інформації звертатися за адресою: смт Гусятин, пров. Героїв Майдану, 1, тел.: (03557) 2-15-28.

 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь