Засідання місцевої комісії з питань техногенно –екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій
13 жовтня 2020 року відбулося позачергове засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при Гусятинській селищній раді, на якому розглядались питання про стан епідемічної ситуації та дотримання карантинних заходів, забезпечення протипожежного та техногенного стану приміщень та будівель виборчих дільниць Гусятинської ОТГ під час підготовки та проведення виборів у 2020 році.
Відповідно до протокольних рішень Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій для Тернопільської області та окремих адміністративно-територіальних одиниць від 09.10.2020 року, позачергового засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Гусятинського району від 12.10.2020 року №26 встановлено «помаранчевий» рівень епідемічної небезпеки на території Гусятинського району загалом та Гусятинської громади зокрема.
У зв’язку з цим, на засіданні прийнято відповідні рішення:
1.Керівникам структурних підрозділів Гусятинської селищної ради, установ, підприємств, організацій незалежно від форм власності та господарювання забезпечити виконання протиепідемічних заходів, які передбачені для «помаранчевого» рівня епідемічної небезпеки, визначеного рішенням Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій для Тернопільської області та її окремих адміністративно - територіальних одиниць від 09.10.2020 року, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. №641 „Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-
2.Додатково до протиепідемічних обмежень, установлених для “зеленого” та «жовтого» рівня епідемічної небезпеки, забороняється:
1) проведення масових (спортивних, соціальних, релігійних, рекламних та інших) заходів за участю більш як 220 осіб та більше однієї особи на
2) діяльність закладів, що надають послуги з розміщення, крім готелів;
3) відвідування закладів освіти здобувачами освіти групами кількістю більш як 20 осіб, крім закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної та спеціалізованої мистецької освіти;
4) відвідування закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної та спеціалізованої мистецької освіти у разі, коли на самоізоляції через контакт з пацієнтом з підтвердженим випадком COVID-19 перебуває більше ніж 50 відсотків здобувачів освіти та персоналу закладу освіти;
5) діяльність спортивних залів, фітнес-центрів, крім спортивних залів, фітнес-центрів, які здійснюють приймання відвідувачів не більше однієї особи на
6) приймання відвідувачів закладами торговельного і побутового обслуговування населення, крім випадків забезпечення перебування у приміщенні не більше одного відвідувача на
7) роботу після 24-ї та до 7-ї години суб’єктів господарювання з надання послуг громадського харчування без організації дозвілля (ресторанів, кафе, барів, закусочних, їдалень, кафетеріїв, буфетів тощо), крім діяльності з надання послуг громадського харчування із здійсненням адресної доставки замовлень та замовлень на винос.”;
8) проведення дискотек, робота розважальних закладів (нічних клубів), діяльність закладів громадського харчування із організацією дозвілля (ресторанів, кафе, барів, закусочних, їдалень, кафетеріїв, буфетів тощо).
9) на вході до закладів, місць проведення заходу, де встановлено обмеження щодо максимальної кількості осіб залежно від площі, розміщуються інформаційні матеріали із зазначенням можливої максимальної кількості відвідувачів.
Організатор заходу, власник закладу, який приймає відвідувачів, зобов’язаний контролювати їх кількість та обмежити доступ у разі перевищення допустимої кількості відвідувачів.
3. Керівникам установ, організацій, де розміщуються виборчі дільниці, вжити відповідних заходів щодо забезпечення протипожежного та техногенного стану приміщень та будівель під час підготовки та проведення виборів у 2020 році.