Зміна системи прийому документів від населення на призначення деяких видів соціальної допомоги

Дата: 29.09.2020 09:34
Кількість переглядів: 873

 

22 липня 2020 р. Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 632 «Деякі питання виплати державної соціальної допомоги» (ознайомитися – https://www.kmu.gov.ua/npas/deyaki-pitannya-viplati-derzhavnoyi-cialnoyi-dopomogi-i220720-632). Так, згідно із зазначеною постановою, з 1 січня 2021 року відповідні посадові особи місцевого самоврядування самостійно або через центри надання адміністративних послуг повинні в обов’язковому порядку  приймати у населення документи щодо встановлення і призначення 5 видів державних соціальних допомог, пільг, компенсацій тощо, а саме:

  • надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею (постанова КМУ від 02.08.2000 р. № 1192);
  • призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми (постанова КМУ від 27.12.2001 р. № 1751);
  • призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям (постанова КМУ від 24.02.2003 р. № 250);
  • призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме (постанова КМУ від 22.02.2006 р. № 189);
  • виплати допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях (постанова КМУ від 13.03.2019 р. № 250).

Також постановою передбачено, що  у разі наявності технічної можливості посадова особа територіальної громади або ЦНАП, яка приймає заяву з необхідними документами:

    • реєструє її та заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики (електронна справа);

-       не пізніше ніж наступного робочого дня надсилає електронну справу органу соціального захисту населення засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Мінсоцполітики з дотриманням вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про електронні довірчі послуги”.

Проте з 1 березня 2021 р. передбачено, що заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами територіальної громади виключно з формуванням електронної справи.

При цьому постановою передбачено, що з 1 січня 2021 р. органи соціального захисту населення, у т.ч. структурні підрозділами з питань соціального захисту населення відповідних райдержадміністрацій НЕ прийматимуть особисто від заявників заяв з необхідними документами щодо встановлення, призначення та виплати вищезазначених соціальних допомог, крім надісланих поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, Єдиний державний веб-портал електронних послуг).

Фото без опису


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь