Oголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади «Головного спеціаліста відділу культури і туризму» Гусятинської селищної ради

Дата: 01.10.2021 15:50
Кількість переглядів: 884

 

Опис вакансії:

головний спеціаліст відділу культури і туризму селищної ради - це посадова
особа місцевого самоврядування селищної ради, до повноважень якої віднесено координацію
та методичне керівництво одним з напрямів роботи відділу.

До функцій головного спеціаліста відділу культури і туризму входить:

         -   виконує основні обов’язки, що передбачені ст. 8 Закону України «Про службу в
органах місцевого самоврядування»;

         -   організовує та забезпечує контроль аналіз та оцінку стан справ на відповідному
напрямі діяльності;

           -   розробляє поточні та бере участь у підготовці перспективних планів роботи
підрозділу, надає необхідну допомогу співробітникам у виконанні завдань,
доручень;

        -   веде розробку пропозицій, комплексів заходів, які стосуються відповідного

напряму роботи, контролює організацію їх виконання;

  • бере участь у розробленні організаційнометодичних документів;
  • у межах наданої компетенції забезпечує підготовку проектів рішень, наказів;
  • за доручанням керівництва бере участь в організації та проведенні нарад та семінарів, що належить до його компетенції;
  • інші обов’язки, що передбачені посадовою інструкцією.

До кандидатів на заміщення вакантної посади ставляться такі вимоги:

  • повна вища освіта відного професійного спрямування за освітньо-
    кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи в сфері культури не менше 10-ти років;
  • володіння державною мовою, сучасним діловим мовленням, знання комп’ютера.
    Для участі у конкурсі слід подати такі документи:
  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із
    встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого
    самоврядування та проходження служби;
  • заповнену особову картку форми П-2ДС (наказ Міністерства статистики України №343 від 26.12.1995 р.) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4x6 см;
    • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня тощо;
    • декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого
      самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання
      корупції»;
    • копію документа, який посвідчує особу (паспорт громадянина України);
    • письмову згоду на проведення перевірки передбаченої Законом України «Про очищення влади»;
    • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
    • згоду на обробку персональних даних.

    Термін подання документів - 30 календарних днів з дня опублікування оголошення
    на офіційному веб-сайті селищної ради – 01.10.2021 р.

    Для додаткової інформації звертатися за адресою: смт Гусятин, пров. Героїв
    Майдану, 1, тел.: (03557) 2-15-28.

    Фото без опису


     

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь