Опис вакансії:
головний спеціаліст відділу культури і туризму селищної ради - це посадова
особа місцевого самоврядування селищної ради, до повноважень якої віднесено координацію
та методичне керівництво одним з напрямів роботи відділу.
До функцій головного спеціаліста відділу культури і туризму входить:
- виконує основні обов’язки, що передбачені ст. 8 Закону України «Про службу в
органах місцевого самоврядування»;
- організовує та забезпечує контроль аналіз та оцінку стан справ на відповідному
напрямі діяльності;
- розробляє поточні та бере участь у підготовці перспективних планів роботи
підрозділу, надає необхідну допомогу співробітникам у виконанні завдань,
доручень;
- веде розробку пропозицій, комплексів заходів, які стосуються відповідного
напряму роботи, контролює організацію їх виконання;
- бере участь у розробленні організаційнометодичних документів;
- у межах наданої компетенції забезпечує підготовку проектів рішень, наказів;
- за доручанням керівництва бере участь в організації та проведенні нарад та семінарів, що належить до його компетенції;
- інші обов’язки, що передбачені посадовою інструкцією.
До кандидатів на заміщення вакантної посади ставляться такі вимоги:
- повна вища освіта відного професійного спрямування за освітньо-
кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи в сфері культури не менше 10-ти років;
- володіння державною мовою, сучасним діловим мовленням, знання комп’ютера.
Для участі у конкурсі слід подати такі документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із
встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого
самоврядування та проходження служби;
- заповнену особову картку форми П-2ДС (наказ Міністерства статистики України №343 від 26.12.1995 р.) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4x6 см;
-
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня тощо;
- декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого
самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання
корупції»;
- копію документа, який посвідчує особу (паспорт громадянина України);
- письмову згоду на проведення перевірки передбаченої Законом України «Про очищення влади»;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- згоду на обробку персональних даних.
Термін подання документів - 30 календарних днів з дня опублікування оголошення
на офіційному веб-сайті селищної ради – 01.10.2021 р.
Для додаткової інформації звертатися за адресою: смт Гусятин, пров. Героїв
Майдану, 1, тел.: (03557) 2-15-28.
|
|